Pagina 5 van 10 Eerste 123456789 ... Laatste
    puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ook wel waar. Alleszins, Bob Peeters heeft overschot van gelijk als hij zegt dat het wel eens tijd wordt voor VAR in 1B, net zoals het stilleggen van de competitie als er interlands gespeeld worden. Wij zijn volgend weekend al voor de tweede keer onze fenomenale zes kwijt omdat hij met Ivoorkust moet spelen, da's toch absurd? Zeker in een competitie waar de belangen waarschijnlijk nog een pak groter zijn dan in 1A.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191007_04650640

Begint het niet een beetje zielig te worden?

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ook wel waar. Alleszins, Bob Peeters heeft overschot van gelijk als hij zegt dat het wel eens tijd wordt voor VAR in 1B, net zoals het stilleggen van de competitie als er interlands gespeeld worden. Wij zijn volgend weekend al voor de tweede keer onze fenomenale zes kwijt omdat hij met Ivoorkust moet spelen, da's toch absurd? Zeker in een competitie waar de belangen waarschijnlijk nog een pak groter zijn dan in 1A.
    Inderdaad, ofwel beschouw je 1B als een volwaardige profcompetitie en geef je ze ook de voordelen ervan. Ofwel ga je terug naar een echte tweede klasse zonder strenge voorwaarden.

Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Langs de andere kant weet je dat als club als je getalenteerde Afrikaanse spelers aantrekt.
    Maar dat laat niet weg dat het belachelijk is.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radbraker Bekijk bericht
    Langs de andere kant weet je dat als club als je getalenteerde Afrikaanse spelers aantrekt.
    Maar dat laat niet weg dat het belachelijk is.
    Voor zaken als de Africa Cup wel, niet voor een gewone interlandbreak. Of zou gij het normaal vinden dat ge volgend weekend moet spelen als een paar van uw sterkhouders weg zijn? Het gaat hem hier niet om het feit dat het een Ivoriaan is, want deze (en de vorige) interlandbreak is er voor alle landen.

Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nee, ik vind het niet normaal. Maar als club weet je wel dat de kans bestaat. Dat is het enige wat ik wil zeggen.

Zoals hierboven vermeldt, als je van 1B een prof competitie wil maken (wat het eigenlijk al is), geef ze dan ook dezelfde voorwaarden (interlandbreaks) zoals in 1A.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.hln.be/sport/voetbal/bel...over~a7bf787f/

Beerschot zet Stijn Vreven aan de deur, Hernan Losada pakt over

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat dat een hele foute keuze is, maar Lossada mag me verbazen.

Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Kan meteen in Leuven beginnen!

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dit was écht slecht. Zit er eigenlijk al een maand aan te komen, Sinds Kotysch en Hubert er niet meer bij zijn geven we een pak meer weg achterin. Alleen zijn we nooit op achterstand gekomen tot Lokeren. En dan breekt de dam ineens. Dat Perbet ook als vervanger van Henry wordt geposteerd in dit systeem slaagt nergens op, die kan de punt niet spelen in een 433. En aan Kehli maakt ik al helemaal geen woorden meer vuil. We hebben het wel nog allemaal in eigen hand met matchen tegen Union en Virton maar het zal veel beter moeten dan dit.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191007_04650640

Begint het niet een beetje zielig te worden?
    Leest gij de artikels wel die ge post? Dat is niet de eerste keer dat ge (opzettelijk?) foute insinuaties maakt. De klacht was gemaakt op 17 Juli, gelijk op de dag dat KVM veroordeeld was. Dat de bond daar dan 3 maanden mee wacht eer het dat oppakt, is niet de fout van Beerschot. Dus er "begint" niets, het sleept gewoon nog altijd aan omwille van een heel logge Bond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    Spelersgroep stond totaal niet meer achter Vreven, dus daar moest iets veranderen. Losada is overigens maar interim coach, dus in principe komt er ne nieve.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Leest gij de artikels wel die ge post? Dat is niet de eerste keer dat ge (opzettelijk?) foute insinuaties maakt. De klacht was gemaakt op 17 Juli, gelijk op de dag dat KVM veroordeeld was. Dat de bond daar dan 3 maanden mee wacht eer het dat oppakt, is niet de fout van Beerschot. Dus er "begint" niets, het sleept gewoon nog altijd aan omwille van een heel logge Bond.
    Ik had het gelezen.
    Mijn punt blijft, andere ploegen hun licentie aanvechten blijft zielig, of dat nu de dag na de uitspraak van het BAS is of enkele maanden later.
    In het algemeen zijn al die rechtzaken, klachten en open brieven niet zo fijn vind ik.
    Probeer toch gewoon sportief te stijgen, in 1B is alles mogelijk. 2e periode winnen en vol vertrouwen de finalewedstrijden spelen!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Spelersgroep stond totaal niet meer achter Vreven, dus daar moest iets veranderen. Losada is overigens maar interim coach, dus in principe komt er ne nieve.
    Op zich zit er toch genoeg talent in die kern die voor 1A is samengesteld. Gewoon de fighting spirit er in krijgen. Het is niet onmogelijk met een onervaren coach, zie maar naar Wim De Decker bij Antwerp in 1B toen!

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Ik had het gelezen.
    Mijn punt blijft, andere ploegen hun licentie aanvechten blijft zielig, of dat nu de dag na de uitspraak van het BAS is of enkele maanden later.
    In het algemeen zijn al die rechtzaken, klachten en open brieven niet zo fijn vind ik.
    Probeer toch gewoon sportief te stijgen, in 1B is alles mogelijk. 2e periode winnen en vol vertrouwen de finalewedstrijden spelen!
    Klopt, er zijn ook maar weinig Beerschot-supporters die die acties effectief steunen. Of ze blijven gewoon stil natuurlijk. Op de fora en Facebook-groepen is het ook voornamelijk negatief.

Op zich zit er toch genoeg talent in die kern die voor 1A is samengesteld. Gewoon de fighting spirit er in krijgen. Het is niet onmogelijk met een onervaren coach, zie maar naar Wim De Decker bij Antwerp in 1B toen!
    Als Virton eerste kan staan met hunne kern, is het duidelijk dat het geen gebrek aan kwaliteit is van de spelerskern. Maar Stijn Vreven is ten eerste een tactische nul, en ten tweede kent dieje maar een manier van aanpakken, en die is (helaas voor hem) niet van toepassing op deze groep.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En het volgende ontslag is een feit (Gislason).
    De opvolger is ook meteen gekend (Vreven zou ook in de running geweest zijn):
    https://sporza.be/nl/2019/10/17/pete...b-club-lommel/

Onder normale omstandigheden een trainer die niet haalbaar is voor een club als Lommel. Benieuwd of hij meer uit deze offensief beperkte kern meer kan halen dan Gislason!
    Geen makkelijke opdracht, maar ik mag er vanuit gaan dat we met Maes op zijn minst wel met wat meer lef gaan spelen. Afgelopen weekend op Virton was echt ongezien negatief voetbal voor Lommel.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Maes staat ook toch eerder bekend om zijn defensief voetbal volgens mij

Pagina 5 van 10 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten