Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    654 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hebben nog tijd tot 23 maart om 5 miljoen euro te vinden redelijk hopeloos dus.

nameless's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zouden ze Westerlo nog als kampioen kunnen aanduiden? Die staan op de eerste plaats in het algemeen klassement.

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nameless Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zouden ze Westerlo nog als kampioen kunnen aanduiden? Die staan op de eerste plaats in het algemeen klassement.
    Zou kunnen, maar aangezien 1B niet werkt met een kampioen gaat dat rechtzaken regenen en garantie niet enkel van Beerschot.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nameless Bekijk bericht
    Zo werkt het niet. Uw periodekampioenschappen zijn afgelopen dus het is sowieso Beerschot of OHL (of idealiter allebei).
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    Zou kunnen, maar aangezien 1B niet werkt met een kampioen gaat dat rechtzaken regenen en garantie niet enkel van Beerschot.
    En dat zou, deze keer, zelfs terecht zijn.
    Feit is dat, als die laatste speeldag nooit gespeeld gaat worden, het sowieso rechtzaken gaat regenen tenzij je met 18 ploegen aan u competitie begint.

Einde vd Proximus league dus? Zonde voor die andere clubs die dan naar amateur "zakken" maar een competitie met mss maar 4/5 ploegen is ook te belachelijk voor woorden natuurlijk.
    Al zorgt dat wel voor een effect op quasi elke lagere reeks (minder stijgers veronderstel ik?)
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    En dat zou, deze keer, zelfs terecht zijn.
    Feit is dat, als die laatste speeldag nooit gespeeld gaat worden, het sowieso rechtzaken gaat regenen tenzij je met 18 ploegen aan u competitie begint.

Einde vd Proximus league dus? Zonde voor die andere clubs die dan naar amateur "zakken" maar een competitie met mss maar 4/5 ploegen is ook te belachelijk voor woorden natuurlijk.
    Al zorgt dat wel voor een effect op quasi elke lagere reeks (minder stijgers veronderstel ik?)
    https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...offs-te-spelen

Ze zouden 2 amateur clubs laten stijgen ipv enkel Deinze om aan 8 ploegen te geraken. Lokeren en Roeselare zakken niet. Maar ze gaan er wel even van uit dat zowel Oostende, Roeselare, Lokeren als 2 amateur clubs aan een licentie geraken. Dat zie ik zelfs het BAS niet toelaten.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kempenaar Bekijk bericht
    https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...offs-te-spelen

Ze zouden 2 amateur clubs laten stijgen ipv enkel Deinze om aan 8 ploegen te geraken. Lokeren en Roeselare zakken niet. Maar ze gaan er wel even van uit dat zowel Oostende, Roeselare, Lokeren als 2 amateur clubs aan een licentie geraken. Dat zie ik zelfs het BAS niet toelaten.
    Ah, ik ging er vanuit dat Roeselare en Lokeren vogels voor de kat waren.
    Ik zie dan eerlijk gezegd ook geen 4 clubs uit Amateur die kunnen (of zelfs willen) stijgen...

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ah, ik ging er vanuit dat Roeselare en Lokeren vogels voor de kat waren.
    Ik zie dan eerlijk gezegd ook geen 4 clubs uit Amateur die kunnen (of zelfs willen) stijgen...
    Met de huidige voorwaarden van 1B is dat niet onlogisch. Ik vraag mij af of het zelfs voor pakweg Lommel niet aantrekkelijker is om gewoon naar een systeem van 20 ploegen in 1A te gaan, een jaar in 1amateur alles kapot te spelen om dan op te gaan naar 1A. Dan zit ge eigenlijk gewoon bijna terug in het format van 10 jaar geleden.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Met de huidige voorwaarden van 1B is dat niet onlogisch. Ik vraag mij af of het zelfs voor pakweg Lommel niet aantrekkelijker is om gewoon naar een systeem van 20 ploegen in 1A te gaan, een jaar in 1amateur alles kapot te spelen om dan op te gaan naar 1A. Dan zit ge eigenlijk gewoon bijna terug in het format van 10 jaar geleden.
    Tenzij ze der een soort van NBA van willen maken he, waaruit je niet kan zakken en waar je enkel in geraakt als er eentje failliet draait.
    Gezien alle kleine clubs liever sterven dan zakken zou ik er niet eens van verschieten dat er zoiets op tafel komt zenne...

Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tenzij ze der een soort van NBA van willen maken he, waaruit je niet kan zakken en waar je enkel in geraakt als er eentje failliet draait.
    Gezien alle kleine clubs liever sterven dan zakken zou ik er niet eens van verschieten dat er zoiets op tafel komt zenne...
    Mag niet van Uefa/Fifa.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Als ik puur naar mijn eigen club kijk wel ja. Hoe sneller we in een tweede klasse zitten met eerlijke promotiekansen hoe beter. En hoe groter ze eerste klasse maken, hoe meer kans voor ons op promotie natuurlijk.

Maar 20 ploegen in één reeks is toch gewoon teveel voor België. Het is niet dat wij 7 ploegen Europa kunnen insturen. En de pro league kennende zullen er dan ook wel geen 3 zakkers zijn. 2 profreeksen met een eerlijke verdeling van aantal clubs, TV-gelden en een groot verloop tussen de beide lijkt mij de beste oplossing. Maar daar gaat de K11 nooit mee instemmen. Dus doe dan maar terug gewoon een oude 1e en 2e klasse. En nu wel terug met minstens 2 rechtstreekse zakkers uit 1e!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten