Pagina 17 van 17 Eerste ... 71314151617
    Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Filip Joos dacht ik ET trouwens dat Virton de eerste periode gewonnen had, triestige plant.
    Inderdaad, zeer triestig is dat. Hij weet waarschijnlijk elk detail van de derde klasse in Italië. Maar wie er potentiaal kan stijgen naar 1A in België kan hij niet zeggen. Dat noemt zich dan analist.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Ja, maar dat is bij ons ook hoor. En niet alleen bij fusieclubs.
    We staan 8e en hoeveel volk zit er; 3000-max 4000. Zeer triestig vind ik dat.

Waregem is nu niet ook de superstad, kdenk zelf dat Oudenaarde groter is (qua inwoners)
    In de jaren 90 trokken zelfs de onderste ploegen (van de 18) gemiddeld 4 à 5000 toeschouwers. Terwijl bijvoorbeeld Club en Standard maar tussen de 9 à 15.000 haalden.
    De groten werden groter, en de kleintjes verdwijnen of hebben het moeilijk.
    Ik heb dat ook nooit begrepen dat mensen uit een regio waar er één of meerdere profclubs zijn toch bijna allemaal supporter worden van een club uit de G5. In mijn vriendenkring en bij collega's zo goed als allemaal fans van Club, Standard of Anderlecht. Ze kijken liever op TV of rijden elke 2 weken half het land door ipv naar een kleine club te gaan kijken.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fordjah Bekijk bericht
    I know man. Dju toch die derby's waren zalig
    Jop!
    Wij hebben nu de "derby" tegen Doorslaar en consoorten, maar das toch niet hetzelfde
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Waregem is nu niet ook de superstad, kdenk zelf dat Oudenaarde groter is (qua inwoners)
    Goja triestig, 4 clubs uit dezelfde provincie op een boogscheut van elkaar in eerste klasse (eigenlijk zelfs 5 met Gent er bij), dat is ook te veel van het goede.
    Dan krijg je dat soort taferelen en vind ik dat eigenlijk niet onlogisch. Mooi dat ze hun stadion willen vernieuwen in Waregem, maar die extra zitplaatsen heb ik nooit echt gesnapt.
    Xbox Live: MaximeDW92

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Het aantal toeschouwers kan een stuk beter maar 3k - max 4k is toch wel een ferme understatement hé Jonas. Dat lijkt me in het algemeen gewoonweg niet te kloppen.

Ik weet niet waar ik officiële cijfers kan vinden maar bon, volgens Transfermarkt is 7.196 het gemiddeld aantal toeschouwers dit seizoen. Als ik stats bekijk op andere websites dan ligt het aantal toeschouwers tegen mindere ploegen (en op slechte speelmomenten) minimum op een kleine 5k toeschouwers.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Het aantal toeschouwers kan een stuk beter maar 3k - max 4k is toch wel een ferme understatement hé Jonas. Dat lijkt me in het algemeen gewoonweg niet te kloppen.

Ik weet niet waar ik officiële cijfers kan vinden maar bon, volgens Transfermarkt is 7.196 het gemiddeld aantal toeschouwers dit seizoen. Als ik stats bekijk op andere websites dan ligt het aantal toeschouwers tegen mindere ploegen (en op slechte speelmomenten) minimum op een kleine 5k toeschouwers.
    Ze zijn er wel dat heeft de halve finale tegen Club bewezen, ze nu nog omde 14dagen naar daar krijgen.

Pagina 17 van 17 Eerste ... 71314151617

Regels voor berichten