Pagina 16 van 27 Eerste ... 612131415161718192026 ... Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    653 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Veel sterkte fordjah

Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lokeren heeft volgens mij ook gewoon boven zijn stand geleefd onder de paraplu van den band, en als ge dan ineens zakt maar niet van uw zware contracten (cfr Marecek) afgeraakt..
    Natuurlijk ligt de oorzaak van dit nakende faillissement bij de huidige en vorige bestuurders. 4 miljoen euro schulden terwijl het hele budget van Lommel amper 2,5 miljoen is. Maar zo'n moordende 1B competitie helpt natuurlijk niet. Nu heeft Lokeren nog geïnvesteerd na een degradatie (en ze staan nog laatste). Zelfs al hadden ze orde op zake gesteld qua lonen hadden ze wss nog laatste gestaan. Dat staat een W-Beveren, dat zijn financiën wel op orde heeft, ook te wachten mochten ze zakken. Het is niet logisch dat de ploegen in 1B sterker zijn dan de onderste ploegen uit 1A.

En de gelijkenissen met mijn oude Lommel zijn treffend, daar waren ook altijd investeerders die klaar stonden om de club te redden. Zeer pijnlijk voor de fans!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat er nog mensen verschieten dat Lokeren een vogel voor de kat is eens den band vertrok...

Beter korte pijn nu vrijdag dan nog te laten aanslepen denk ik dan. Want valse hoop is het toch ook niet zenne.

Ofwel doorstart in provinciale (ineens fan-owned worden, dan heb je tenminste mensen in je bestuur met een hart voor de club) ofwel eens aankloppen bij W-B en één grote Wase club worden. Dan heb je genoeg grondgebied om supporters en sponsors te halen denk ik. Hadden ze uiteindelijk beter 10j geleden al gedaan, toen den SK failliet ging en werd overgenomen door Waasland. Want dat is ook een grote flop gebleken (surprise, surprise)
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Dat er nog mensen verschieten dat Lokeren een vogel voor de kat is eens den band vertrok...

Beter korte pijn nu vrijdag dan nog te laten aanslepen denk ik dan. Want valse hoop is het toch ook niet zenne.

Ofwel doorstart in provinciale (ineens fan-owned worden, dan heb je tenminste mensen in je bestuur met een hart voor de club) ofwel eens aankloppen bij W-B en één grote Wase club worden. Dan heb je genoeg grondgebied om supporters en sponsors te halen denk ik. Hadden ze uiteindelijk beter 10j geleden al gedaan, toen den SK failliet ging en werd overgenomen door Waasland. Want dat is ook een grote flop gebleken (surprise, surprise)
    Lokeren heeft nog het geluk dat ze een redelijk stadion hebben. Sinds Aalst in vereffening ging, is er in het stadion niets meer geïnvesteerd, er is zelfs een tribune afgebroken.

Fusie met Beveren is een leefbare optie, maar eerlijk gezegd word ik niet warm van al die fusiegedrochten. Ze zijn economisch gezien misschien levensvatbaar, maar welke band heb je nog met je supporters?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Lokeren heeft nog het geluk dat ze een redelijk stadion hebben. Sinds Aalst in vereffening ging, is er in het stadion niets meer geïnvesteerd, er is zelfs een tribune afgebroken.

Fusie met Beveren is een leefbare optie, maar eerlijk gezegd word ik niet warm van al die fusiegedrochten. Ze zijn economisch gezien misschien levensvatbaar, maar welke band heb je nog met je supporters?
    Ik heb het ook niet voor fusies hoor, verre van zelfs. Uiteindelijk is er, op korte termijn toch, geen enkele oplossing die niet pijn doet voor een supporter.

Langs de andere kant is Lokeren al gefusioneerd met St-Niklaas en consoorten en is Waasland ook een fusie dus tis niet dat er nog veel voeling is natuurlijk.
    Misschien nog wel langs Lokerse kant, daar heb ik minder zicht op. Maar 90% van de Waaslandsupporters kan je opdelen in 3 groepen (jonge gastjes zonder voeling met het vroegere Beveren, gewoontebeesten/gepensioneerden die gewoon naar het stadion zijn blijven komen en misschien niet eens beseffen dat ze naar een andere club aan het kijken zijn en de "ik wil eerste klasse zien" "supporter") dus ik gok dat die wel redelijk makkelijk te overtuigen vallen om in dat verhaal mee te stappen, eens de resultaten er zijn.
    Dat laatste is natuurlijk wel belangrijk... Want dat zie je vaak met clubs zonder een speciale band met hun supporters: vanaf het wat minder gaat komt er echt geen kat meer kijken (momenteel een dikke 2000 op de Freethiel heb ik me laten vertellen)

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    653 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar winterslag en waterschei zijn ook krc genk geworden, wellicht zal dit in het begin ook moeilijk geweest zijn maar nu op termijn hebben die wel een mooie stabiele club die om de zoveel jaar voor de prijzen mee doet.

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Merci voor het medeleven. Fusie zie ik persoonlijk ook niet zitten. Gaat er ook niet van komen denk ik.
    Maar volgens ons Louiseke komt alles sowieso vrijdag in orde!

Een doorstart met een ander bestuur in een lagere klasse. Voor de rest heb ik geen hoop meer op een goede afloop.

Kempenaar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik heb het zelf niet mee gemaakt maar winterslag en waterschei zijn ook krc genk geworden, wellicht zal dit in het begin ook moeilijk geweest zijn maar nu op termijn hebben die wel een mooie stabiele club die om de zoveel jaar voor de prijzen mee doet.
    Die hebben wel een grote zak centen van de mijnen gekregen. Dat maakt het allemaal veel makkelijker. Het is natuurlijk wel hun verdienste dat ze dit goed besteed hebben.

Zonder grote en betrouwbare investeerders gaat een fusie tussen Lokeren en Beveren ook niets oplossen lijkt me.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Filip Joos dacht ik ET trouwens dat Virton de eerste periode gewonnen had, triestige plant.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ik heb het ook niet voor fusies hoor, verre van zelfs. Uiteindelijk is er, op korte termijn toch, geen enkele oplossing die niet pijn doet voor een supporter.

Langs de andere kant is Lokeren al gefusioneerd met St-Niklaas en consoorten en is Waasland ook een fusie dus tis niet dat er nog veel voeling is natuurlijk.
    Misschien nog wel langs Lokerse kant, daar heb ik minder zicht op. Maar 90% van de Waaslandsupporters kan je opdelen in 3 groepen (jonge gastjes zonder voeling met het vroegere Beveren, gewoontebeesten/gepensioneerden die gewoon naar het stadion zijn blijven komen en misschien niet eens beseffen dat ze naar een andere club aan het kijken zijn en de "ik wil eerste klasse zien" "supporter") dus ik gok dat die wel redelijk makkelijk te overtuigen vallen om in dat verhaal mee te stappen, eens de resultaten er zijn.
    Dat laatste is natuurlijk wel belangrijk... Want dat zie je vaak met clubs zonder een speciale band met hun supporters: vanaf het wat minder gaat komt er echt geen kat meer kijken (momenteel een dikke 2000 op de Freethiel heb ik me laten vertellen)
    Ja, maar dat is bij ons ook hoor. En niet alleen bij fusieclubs.
    We staan 8e en hoeveel volk zit er; 3000-max 4000. Zeer triestig vind ik dat.

Waregem is nu niet ook de superstad, kdenk zelf dat Oudenaarde groter is (qua inwoners)
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht

Waregem is nu niet ook de superstad, kdenk zelf dat Oudenaarde groter is (qua inwoners)
    In Waregem zit wel meer geld dan in Oudenaarde.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    In Waregem zit wel meer geld dan in Oudenaarde.
    Ja dat wel. Maar qua stad/beleving/(& historie) wel een serieus verschil

Maar soit. Echt jammer voor Lokeren wens he niemand toe.
    PSN: Jonas89

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fordjah Bekijk bericht
    Merci voor het medeleven. Fusie zie ik persoonlijk ook niet zitten. Gaat er ook niet van komen denk ik.
    Maar volgens ons Louiseke komt alles sowieso vrijdag in orde!

Een doorstart met een ander bestuur in een lagere klasse. Voor de rest heb ik geen hoop meer op een goede afloop.
    Zolang die mediageile burgemeester in Beveren aan de macht blijft gaat die fusie er inderdaad niet komen. Dan bestaat de kans dat er geen eerste klasser meer in zijn stadion speelt (1B meegerekend) en dat mag niet.

Ik zou toch ook voluit gaan voor die doorstart in een lagere reeks.
    Kom eens met ons klappen over fan-owned bestuur, ik kan het alleen maar aanraden (en wij hebben ook liever de derby terug dan dat er 1 grote fusieclub komt zenne)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kempenaar Bekijk bericht
    Die hebben wel een grote zak centen van de mijnen gekregen. Dat maakt het allemaal veel makkelijker. Het is natuurlijk wel hun verdienste dat ze dit goed besteed hebben.

Zonder grote en betrouwbare investeerders gaat een fusie tussen Lokeren en Beveren ook niets oplossen lijkt me.
    En bovendien hebben ze die zak geld meer dan terugbetaald. Niet vergeten.

fordjah's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zolang die mediageile burgemeester in Beveren aan de macht blijft gaat die fusie er inderdaad niet komen. Dan bestaat de kans dat er geen eerste klasser meer in zijn stadion speelt (1B meegerekend) en dat mag niet.

Ik zou toch ook voluit gaan voor die doorstart in een lagere reeks.
    Kom eens met ons klappen over fan-owned bestuur, ik kan het alleen maar aanraden (en wij hebben ook liever de derby terug dan dat er 1 grote fusieclub komt zenne)
    I know man. Dju toch die derby's waren zalig

Regels voor berichten