Pagina 92 van 97 Eerste ... 4282888990919293949596 ... Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ge zijt ni alleen...

Zegt wel genoeg over Chelsea, leuke ploeg, paar heel interessante spelers maar komen toch nog net te kort als het echt moet. Valencia is nu niet bepaald een onoverkomelijke tegenstander en als je daar dan 1/6 tegen haalt... tjah . Ok we hebben een ploeg in opbouw maar in de matchen waar het echt moet (de toppers dit seizoen) allen verloren.

8/15 in deze groep in de CL is ook gene vette, in principe moet dat een 11/18 worden en de volgende ronde zou moeten binnen zijn maar je weet nooit...

Jorginho die heeft even een beter moment gekend maar is ondertussen ook alweer een paar matchen aan het wegzakken, is mijn minst favoriete speler in dit elftal.
    Gezien het transferverbod en de inbreng van de jeugd vind ik die 8/15 toch absoluut niet slecht hoor. Zeker als je ziet dat ze hun makkelijkste wedstrijd nog moeten krijgen en wellicht 11 op 18 gaan halen. Die verliespartij tegen Valencia in eigen huis was pijnlijk, maar het seizoen was toen pas bezig. 4 op 6 tegen Ajax is gewoon prima en gelijkspelen in Valencia is ook zeker geen drama.

Juist die openingswedstrijd, maar gezien de transformatie van het elftal kan dat gebeuren.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Worden gewoon compleet overpowered, op die paar minuten met die kans na. Het had hier eigenlijk gewoon al 1-4 of 1-5 moeten staan. Kunnen misschien nog eens hun trainer ontslaan.
    Kom, kom. Zeer flauwe reactie.

In twee matchen heb ik alvast meer spelers zien lopen zonder bal en meer druk op de tegenstander gezien als in de laatste 10 matchen samen ofzo. Maar Salzburg is geen waardemeter. Dit is (itt de absolute topclubs) een ploeg die niet op 60% speelt tijdens de poules, maar die alles geven wat ze kunnen met absoluut top modern voetbal. Makkelijk de beste ploeg die ik in JAREN heb zien voetballen op Genk. Mogelijk zelfs in al mijn jaren, want de overigen indrukwekkende ploegen waren buitenshuis. Dit was alvast van een hoger niveau dan Napoli en Liverpool thuis dit seizoen. En tegen zoiets hebben we de eerste helft de illusie nog even kunnen ophouden met uiteindelijk beide twee keer alleen voor de goal te komen tot aan de 0-1. Al was het verschil in niveau van de start zeer duidelijk. Die ploeg droogt echt iedereen in ons land af. Spelen hier zelfs met dit Brugge kampioen na drie speeldagen in de PO's ofzo.

Mazzu heeft het gewoon verkloot. Ik heb die enorm lang verdedigd, maar het werd al vlug duidelijk aan de reacties van spelers en de manier van spelen dat het gewoonweg OP was. Het contrast tussen onze matchen tegen Cercle, Antwerp, Eupen en Gent vs Moeskroen was GI GAN TISCH. En jammer genoeg is de kans groot dat er nog een tijdje schade geruimd kan worden. Maar hopelijk blijft dezelfde inzet van tegen Moeskroen en de eerste helft tegen Salzburg verschijnen en dan komt dat allemaal goed na wat bijsturen deze winter.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Lijkt me toch niet zo abnormaal. Er zijn nu éénmaal minder topploegen terwijl ze vergeleken met hun inkomsten, marktwaarde, televisie inkomsten en belangrijkheid voor de competitie in feite heel wat meer van belang zijn dan die ene stem meer die ze hebben.

Lijkt me fair. De kleinere ploegen hebben ruim voldoende stemrechten om gelijk wat tegen te houden terwijl bij die cl hervorming uefa en de topploegen gewoon alles zelf beslissen, 90% van de ploegen en landen quasi uitsluiten en het geld onder hun en een 20 tal ploegen verdelen. Dat is toch wel van een heel andere grootorde.
    Om nogmaals mijn punt te maken.

https://sporza.be/nl/2019/11/29/herv...ompetitie-k11/

In de praktijk 18 van de 24 profclubs voor, maar toch nog niet de noodzakelijke meerderheid om het door te voeren. Hoezo kleinere ploegen hebben voldoende stemrecht?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

In de praktijk 18 van de 24 profclubs voor, maar toch nog niet de noodzakelijke meerderheid om het door te voeren. Hoezo kleinere ploegen hebben voldoende stemrecht?
    Ik begrijp je frustratie maar je mag toch ook het feit in acht nemen dat de G5 zorgt voor de uitstraling van onze competitie en de hogere tv-gelden die binnenkomen (de verdeling hiervan buiten acht gelaten).

De kleinere clubs hebben inderdaad 19 clubs nodig om iets te veranderen, maar omgekeerd moet de G5 ook 8 kleinere clubs overtuigen om een verandering door te voeren (13 in totaal).

Wat ik vooral ontbreek, is een plan wat met de 4 overige clubs gebeurd, diegene die niet in de competitie van 20 ploegen terechtkomen?

Fizmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Euhm, het staat in het artikel. Voorheen moest er een meerderheid van 80% zijn om het voorstel goed te keuren dus logisch dat dat onvoldoende was. Nu is er nog maar een twee derde meerderheid nodig waardoor het vermoedelijk de volgende keer wel goedgekeurd geraakt.

We gaan eens de rollen omdraaien. Ben jij voorstander dat een ploeg als Union of Roeselare evenveel stemrechten heeft (of moet hebben) als Anderlecht of Club Brugge?
    Laatst gewijzigd door Fizmo; 29 november 2019 om 20:29

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Vandevoordt kan deze week jongste doelman ooit worden in de Champions League

https://www.hln.be/sport/voetbal/bel...792b/#comments

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Arme Vandevoordt

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Arme Vandevoordt

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    'arm', moet daar maar ni beginnen met spelers uitkappen he, en dan nog proberen bal achter z'n steunbeen

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waarom ook show verkopen, zwengel die bal gewoon ineens weg.
    Legends come and go but hero's never die

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De vlieger is aan het ijlen
    Of de keeper de bal raakt of niet, mag zo in duel gaan, dit kan toch niet
    Psn: Metalkev

Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    geen idee waarom De Vlieger dit geen pinanti vindt, is toch zuiver de man gespeeld

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vond dat toch ook geen penalty ze

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    649 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heel moeilijk geval, zou ook eerder wel dan niet zeggen.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Callejon tikt de bal eerst, de keeper raakt de speler. Altijd penaltie.
    Psn: Metalkev

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is idd nogal moeilijk lijkt me die penalty. Hij lijkt de bal nog te raken, maar toch, komt heel erg wild in en heeft vooral meer man dan bal. Lijkt me eerder niet dan wel, maar toch, vind het niet zo zwart-wit als De Vlieger en Heintje laten uitschijnen.

En die Onuachu, is dat een spits of een centrale verdediger die ze per ongeluk in de spits hebben gezet? DIe 2 kansen moeten toch gewoon altijd binnen het kader?

Pagina 92 van 97 Eerste ... 4282888990919293949596 ... Laatste

Regels voor berichten