Pagina 81 van 92 Eerste ... 317177787980818283848591 ... Laatste
    blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt elke?
    Echt man, zelf zo'n posts maken, maar liggen klagen als er nekeer gelachen wordt met Anderlecht.. Ge zijt et schoolvoorbeeld van 2 maten en gewichten ze.

Los daarvan, eindelijk wat over de teleurstelling heen, zat echt diep, de manier waarop alles gebeurd is. Ondanks het tekort aan verdiende punten, voorlopig toch en CL campagne waar ik al serieus van ons voetbal genoten heb! Op nr de Europese lente en nog e paar mooie matchen.
    Ons pijnpunt blijft toch de afwerking op de doel..

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
    Hoist Your Colours High!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    't Is niet omdat er één Club supporter dat zegt, dat het ook waar is. Eind jaren 70 was zonder twijfel het sterkste team van Club ooit.
    Dat gaat MINSTENS de helft van jullie stadion niet bewust meegemaakt hebben, hè Ik ben al 40 en mijn voetbaljaren zijn begonnen in 85/86 als lagere school leerlingetje.
    Maar inderdaad het ging me vooral over dat Clement overal waar hij komt alles kapot speelt. Sinds hij niet meer bij ons is, vind ik hem een vervelend figuur uiteraard Maar echt een absolute toptrainer en hopelijk inderdaad eindelijk eens een Belgische coach die het op hoog niveau kan waarmaken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Echt man, zelf zo'n posts maken, maar liggen klagen als er nekeer gelachen wordt met Anderlecht.. Ge zijt et schoolvoorbeeld van 2 maten en gewichten ze.
    Enorm vervelend mannetje. Is voor het minste enorm op zijn tenen getrapt, ontkent het zonlicht wanneer het op RSCA aankomt en lacht zelf met alles dat hij kan. Hij zou eens moeten beseffen dat zelf wat normaler doen ook normalere reacties geeft.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Dat gaat MINSTENS de helft van jullie stadion niet bewust meegemaakt hebben, hè Ik ben al 40 en mijn voetbaljaren zijn begonnen in 85/86 als lagere school leerlingetje.
    Maar inderdaad het ging me vooral over dat Clement overal waar hij komt alles kapot speelt. Sinds hij niet meer bij ons is, vind ik hem een vervelend figuur uiteraard Maar echt een absolute toptrainer en hopelijk inderdaad eindelijk eens een Belgische coach die het op hoog niveau kan waarmaken.

Enorm vervelend mannetje. Is voor het minste enorm op zijn tenen getrapt, ontkent het zonlicht wanneer het op RSCA aankomt en lacht zelf met alles dat hij kan. Hij zou eens moeten beseffen dat zelf wat normaler doen ook normalere reacties geeft.
    Effe iets duidelijk maken
    Als Hansie niet had gescoord via de penalty had ik helemaal niet “gelachen”
    Maaaaaar , die transfersoap om Diagne aftesnoepen can de concurrentie en letterlijk hem wegkapen in Zaventem om hem dan een penalties zien missen .... sorry , echt wel lachen ,karma, ect
    Feitelijk toch wel een vat vol hypocrieten op dit forum , Ben 99% zeker als hey bij ons zou genieten hier toch een paar ook zouden lachen maar kom
    Laatst gewijzigd door Babaluna; 8 november 2019 om 13:00
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoewel ik het vaker niet dan wel eens ben heeft Babaluna hier nu wel een beetje gelijk. Echt iets extreem heeft hij toch niet gezegd in mijn ogen? Ik geef gerust toe, moest het identieke scenario zich afgespeeld hebben bij Anderlecht, mijn god ik zou nu nog altijd plat liggen van het lachen. Een speler onder uw neus zien weggehaald worden door uw aartsrivaal om diezelfde speler dan dit te zien flikken. De komedie schrijft zichzelf.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Effe iets duidelijk maken
    Als Hansie niet had gescoord via de penalty had ik helemaal niet “gelachen”
    Maaaaaar , die transfersoap om Diagne aftesnoepen can de concurrentie en letterlijk hem wegkapen in Zaventem om hem dan een penalties zien missen .... sorry , echt wel lachen ,karma, ect
    Feitelijk toch wel een vat vol hypocrieten op dit forum , Ben 99% zeker als hey bij ons zou genieten hier toch een paar ook zouden lachen maar kom
    Tuurlijk geen probleem hoor, banter tussen supporters onderling, maakt het net amusant. Het gaat er hem eerder om dat je het zelf niet kan hebben, maar dan hier zelf een pure uitlachpost komt maken zonder meer.. Dat is de 2 maten en gewichten waarover ik het heb.
    Heb al genoeg memes gezien waar ik ondertussen mee kan lachen.

Hoist Your Colours High!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Hoewel ik het vaker niet dan wel eens ben heeft Babaluna hier nu wel een beetje gelijk. Echt iets extreem heeft hij toch niet gezegd in mijn ogen? Ik geef gerust toe, moest het identieke scenario zich afgespeeld hebben bij Anderlecht, mijn god ik zou nu nog altijd plat liggen van het lachen. Een speler onder uw neus zien weggehaald worden door uw aartsrivaal om diezelfde speler dan dit te zien flikken. De komedie schrijft zichzelf.
    Lees dit eens Blub , er is een verschil tussen op uitlachposts te reageren of zelf ene te maken .
    En elk weekend dezelfde 20 uitlachposts , sorry dan maak ik er ook is ene .
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Tuurlijk geen probleem hoor, banter tussen supporters onderling, maakt het net amusant. Het gaat er hem eerder om dat je het zelf niet kan hebben, maar dan hier zelf een pure uitlachpost komt maken zonder meer.. Dat is de 2 maten en gewichten waarover ik het heb.
    Heb al genoeg memes gezien waar ik ondertussen mee kan lachen.

Omdat Balabuna het precies niet wil begrijpen ... zie vetgedrukt

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    [QUOTE=XtremeSpooky;22147881]Omdat Balabuna het precies niet wil begrijpen ... zie vetgedrukt[/QUOTE

Jaja , gij moet ook nog is wa olie gooien tis goed ... ]
    RSCA 4 Ever !

KFoxx's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik denk dat deze man ook niet kon lachen:

https://m.hln.be/in-de-buurt/brugge/...ngen~a252a5f9/

Ik blijf erbij, Hans moest die ook nog binnentrappen en dan moet je het nog 20 minuten uithouden.. Maar toch, haha.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wij hebben met al dat blessureleed van Vargas na zijn overgang naar anderlecht ook goed gelachen (vonden wij toen ook karma), dus omgekeerd mag er dus zeker ook hard gelachen worden.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFoxx Bekijk bericht
    Ik denk dat deze man ook niet kon lachen:

https://m.hln.be/in-de-buurt/brugge/...ngen~a252a5f9/

Ik blijf erbij, Hans moest die ook nog binnentrappen en dan moet je het nog 20 minuten uithouden.. Maar toch, haha.
    Goh, die man kan ook even goed super pissed zijn op Okereke die even daarvoor een super grote kans verkwanselde door zelf op de keeper te trappen i.p.v. opzij te leggen voor Hansie die hem dan simpel kon binnentikken.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er is een verschil tussen een vriendschappelijke "uitlachpost"/meme/steekske, dan een post om een flame-war te doen starten

damn, was een goeie bet wel voor de 3 euro
    PSN: Jonas89

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Dat ge daar eens mee moet lachen dat die domme diagne mist, terecht. In het omgekeerde geval zou het idd net hetzelfde zijn geweest bij velen. Maar wat ligt gij nu eigenlijk te lullen dat al de rest hier hypocriet is terwijl gij u daar zelf aan bezondigd? Snapt gij dat eigenlijk wel?

Gij zegt nu dus eigenlijk "ik mag met Club lachen want er wordt ook met Anderlecht gelachen" tot daar ben ik mee en hebt ge gelijk, maar als er met Anderlecht gelachen wordt begint gij 99% van de tijd dwaas te doen met irritante postjes en nu zijt ge verbaasd dat ge in de omgekeerde richting ook reactie krijgt? Als ge der zelf niet tegen kunt als iemand het bij u doet maar het dan wel zelf bij iemand doet dat is hypocriet. En dat is nu net wat gij doet.
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Beroep Club Brugge verworpen: Vormer blijft geschorst tegen Galatasaray, valt dik tegen, kunnen hem goed gebruiken.

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idd, maar ook terecht zeker?
    Kunnen ze in België een voorbeeld aan nemen. Als je hier in beroep gaat, gaat er standaard een speeldag af, belachelijker moet het ook niet worden natuurlijk.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Pagina 81 van 92 Eerste ... 317177787980818283848591 ... Laatste

Regels voor berichten