Pagina 36 van 61 Eerste ... 2632333435363738394046 ... Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Wat een duik was dat wel niet in napoli-liverpool mag je als var toch tussen beide komen. Penalty in dortmund zou ook hernomen mogen worden Ter Stegen stond al bijna twee meter voor zijn lijn en liepen al zeker twee speler in de zestien van barcelona.

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sjonge jonge Wilcao, wat een speler die De Jong. Asjemenou!!!
    Heeft hij zijn draai gevonden of bedoel je het sarcastisch ?

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    3e goal toch fout van Genkse keeper , amai. Die moet altijd gewoon doorgaan op zo'n diepe bal

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Heeft hij zijn draai gevonden of bedoel je het sarcastisch ?
    Zoals toen ik zei dat ze liever hem moesten kopen voor 100 in plaats van Pogba: 100% serieus.

Misschien is dat ook van al die matchen op Rakitic, Vidal en Roberto te kijken, dat kan. Maar toch, ho ho ho wat een speler!!!!

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge moet duidelijker communiceren Gavin, ik dacht ook dat ge sarcastisch waart.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Zoals toen ik zei dat ze liever hem moesten kopen voor 100 in plaats van Pogba: 100% serieus.

Misschien is dat ook van al die matchen op Rakitic, Vidal en Roberto te kijken, dat kan. Maar toch, ho ho ho wat een speler!!!!
    Haha, gelukkig begint hij zijn draai te vinden. Heb helaas nog niet veel gezien van Barcelona dit seizoen.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Vind die retro truitjes van nike wel nog redelijk cool ( inter, chelsea, psg )

Général Zantas's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    RB Salzburg is eigenlijk een FM-ploeg in real life. Elk jaar een dozijn jonge spelers kopen, en enkele seizoenen later voor dikke winst verpatsen. Afgelopen 4 seizoenen in totaal meer dan 200 miljoen euro winst geboekt op transfers.
    Ondertussen zo ver boven de competitiegenoten uitgestegen dat ze elke match minstens 5 goals scoren.
    le Général Zantas, dictateur de Palombie

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Ik had er ook 2 van gemaakt
    Ik ook, als ik op dezeflde plek had gestaan als hij, wat me dus nooit had gelukt wss...
    Die zijn looplijnen zonder bal waren gewoon top. Ook al werd hij werkelijk niks in de weg gelegd.

Zoals ik al voorspelde heeft Genk met Salzburg de slechtste loting gehad uit pot 3. Niks qua uitstraling (vorte commerciele kakploeg eigenlijk die van mijn part samen met RB Leipzig morgen failliet mag draaien) maar wel een team op het veld dat elke Belgische club, ook Brugge, met gemak op een hoopje speelt. Als je dan als Genk zijnde nog niet eens tegenwerkt terwijl je naar de slachtbank wordt geleid krijg je een verhaal zoals gisteren. Snel vergeten en verder gaan!

Curieus wat Club doet vanavond. Minstens een punt, en eigenlijk 3, is een must imo.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Général Zantas Bekijk bericht
    RB Salzburg is eigenlijk een FM-ploeg in real life. Elk jaar een dozijn jonge spelers kopen, en enkele seizoenen later voor dikke winst verpatsen. Afgelopen 4 seizoenen in totaal meer dan 200 miljoen euro winst geboekt op transfers.
    Ondertussen zo ver boven de competitiegenoten uitgestegen dat ze elke match minstens 5 goals scoren.
    De filosofie van alle Red Bull ploegen trouwens. Is uiteraard veel geld meegemoeid, maar top scoutingssyteem en een toonbeeld hoe het moet. €200 mil winst en nog steeds een leuke ploeg en op eenzame hoogte in de Oostenrijkse competitie.
    Psn: Metalkev

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    138 (99%)
    PSN: Jonas89

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat een teleurstelling. Ik ging van een pak kletsen uit, maar de manier waarop dat gisteren gebeurd is... amai. Toch een hoop sterkhouders die dit seizoen absoluut niet thuisgeven. Het zal wel heel warm worden onze Mazzu zijn stoel. Want met deze kern moet je AB SO LUUT meer doen.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Wat een teleurstelling. Ik ging van een pak kletsen uit, maar de manier waarop dat gisteren gebeurd is... amai. Toch een hoop sterkhouders die dit seizoen absoluut niet thuisgeven. Het zal wel heel warm worden onze Mazzu zijn stoel. Want met deze kern moet je AB SO LUUT meer doen.
    Indd, vooral die verdediging was echt weer dramatisch. Ze weten echt niet waar ze moeten lopen en Berge was dan ook weer hopeloos nonchalant. Uiteindelijk toch twee keer gescoord, en toch vaak het gevoel gegeven dat ze nog wel tot kansen konden komen. Maar die organisatie achterin... Het is bijna oktober en het is nog altijd even lam. Ben benieuwd of Felice kerst haalt

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Indd, vooral die verdediging was echt weer dramatisch. Ze weten echt niet waar ze moeten lopen en Berge was dan ook weer hopeloos nonchalant. Uiteindelijk toch twee keer gescoord, en toch vaak het gevoel gegeven dat ze nog wel tot kansen konden komen. Maar die organisatie achterin... Het is bijna oktober en het is nog altijd even lam. Ben benieuwd of Felice kerst haalt
    Op zich was de aanval ook nog echt OK. Maar opbouwend en verdedigend... Het Genk van vorig seizoen gaat hier NOOIT zo af. Want het is niet alsof ze 5 van de 6 goals prachtig uitgespeeld hebben op een manier waar niets aan te doen was. Nee nee, pure cadeaus. Echt verschrikkelijk.
    Mannen als Berge, Maehle en Ito zijn toppers die meer kunnen dan KRC maar lijken alles verleerd te zijn. Dewaest en Ndongala zijn goed voor het Belgisch niveau en kunnen (zoals vorig seizoen) in een goeddraaiend geheel ook boven zichzelf uitstijgen. Maar ZO slecht ... Zeker Dewaest.

En tenzij het VLUG en VEEL beter gaat, is kerstmis zelfs zeer optimistisch voor Mazzu. Gezien wij Europees willen halen, is dat ook te laat om nog in te grijpen.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die Turk met zijn Cercle sjaal . Fantastisch gevonden.

(En ik ben niet speciaal voor of tegen Club, vond het gewoon echt een geslaagde actie)
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Pagina 36 van 61 Eerste ... 2632333435363738394046 ... Laatste

Regels voor berichten