Pagina 21 van 22 Eerste ... 11171819202122 Laatste
    Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja ref maakt daar toch duidelijk de fout, zie niet echt waarom Standard daar voor gestraft zou worden. Denk dat letterlijk geen enkele speler van geen enkele ploeg zo dom is op dat moment te zeggen meneer de scheids ge zijt fout, geef mij men 2de geel maar zodat we in het nadeel zijn.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom niet?
    Wat is het verschil met het het uitlokken van penalties d.m.v. schwalbes?
    Dat het niet de mooiste kant van het voetbal is, akkoord. Maar er wordt nu zo lelijk gedaan over die actie van Standard gisteren, terwijl er in weze geen verschil is met al die schwalbes, "vingertje in de lucht" om de arbiter proberen te overtuigen dat het een doeltrap/corner is, terwijl je goed genoeg weet dat jij die bal als laatste hebt aangeraakt, ... die elke wedstrijd wel meermaals passeren.

Als iemand zijn vingertje in de lucht steekt om (onterecht) de arbiter wijs te maken dat het corner is, de arbiter trapt erin en geeft corner en daaruit valt de overwinningsgoal, dan ben je toch als supporter ook "blij" dat je de scheidsrechter in het ootje hebt genomen en daardoor bent gewonnen?
    Uw voorbeelden zijn (foute) inschattingen bij spelfeiten/-fouten, en die van Standard gisteren is een administratieve fout (na een overigens perfecte inschatting van fout + buiten de zestien door de refs na onderling overleg). Uw voorbeelden bevinden zich voor het overgrote deel in de grijze zone terwjl dat van Standard zwart-wit is. Bij uw voorbeelden kan de speler die de boel belazert echt nog oprecht antwoorden "ik dacht echt van niet" als antwoord op de vraag terwijl dat in Standard hun geval onmogelijk is.

Nu, eigenlijk had er geen probleem mogen zijn want de ref had geen geel maar rood moeten geven wegens laatste man, eens zien of Cimirot het dan nog zo acceptabel vond. Dan zal het plots wel weer de juiste speler moeten zijn die de kaart krijgt.

Ik zou er verder ook zo geen spel rond maken, spijtige vergissing en foute kleur van kaart. De ref even aan zijn oren trekken en op naar de volgende match. Ik vind wel dat Standard en de reacties van al hun leeghoofden in interviews achteraf elke vorm van kritiek of verontwaardiging over de spelleiding dit seizoen tenietdoet. Maar da's natuurlijk ijle hoop, zondag is het 100 percent weer kermis met die ploeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Neen, maar zondag klagen en zagen over de arbitrage (PDH op kop) en nu opeens is het “slim”. En is 100% de arbiter zijn fout, daar niet van
    Kjk, alweer een fout die de VAR 100 percent had voorkomen. Spijtig dat ge dan focust op de ref en Standard en niet op de vooruitgang die gemaakt wordt bij dit soort fases, ook al zijt ge blind anti-VAR.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ik vind wel dat Standard en de reacties van al hun leeghoofden in interviews achteraf elke vorm van kritiek of verontwaardiging over de spelleiding dit seizoen tenietdoet. Maar da's natuurlijk ijle hoop, zondag is het 100 percent weer kermis met die ploeg.
    Da's gewoon de tweede natuur ginds. Mpoku die vant weekend wat voor de camera's stond te glunderen en mocht verkondigen dat spelers een rode kaart aannaaien bij het spelletje hoor was daar het hoogtepunt van.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In 5 seizoenen 3 keer de groepsfases gehaald en 3 keer overwinteren...Klasse, gewoon klasse. Geen enkele Belgische club doet beter.
    Psn: Metalkev

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In 5 seizoenen 3 keer de groepsfases gehaald en 3 keer overwinteren...Klasse, gewoon klasse. Geen enkele Belgische club doet beter.
    Proficiat

JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Saaie wedstrijd maar belangrijkste is dat we overwinteren. Hopelijk thuis winnen zodat we de groepswinst pakken!
    Scheidsrechter toch maar een thuisfluiter...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Misschien eerst proberen elk jaar Europees te halen vooraleer je komt pochen. Hele knappe campagne van Gent, maar je zet jezelf voor schut met zulke uitspraken.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht

Misschien eerst proberen elk jaar Europees te halen vooraleer je komt pochen. Hele knappe campagne van Gent, maar je zet jezelf voor schut met zulke uitspraken.
    Gent is gewoon de beste ploeg van de afgelopen vijf jaar ( europees )

iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

In 5 jaar tijd 3 keer overwinteren...Maakt je de Europees de beste ploeg
    En ik heb er duidelijk bijgeschreven als we in de groepsfase zitten. Dus nog steeds een zeer knappe prestatie en doet geen enkele Belgische club na.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Echt scorebordjournalistiek datte
    Van de laatste vijf Europese seizoenen heeft Genk er ook drie overwinterd als ik me goed herinner

TooChé's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai, dat Standard daarvoor penalty krijgt
    En bij die tegengoal ging het ook allemaal gemakkelijk daar in de defensie

iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Echt scorebordjournalistiek datte
    Van de laatste vijf Europese seizoenen heeft Genk er ook drie overwinterd als ik me goed herinner
    Champions league+ europa league? Zeer sterk dan!
    En mij mag je eens uitleggen wat er daat scorebordjournalitiek aan is? Na je opmerking dat Gent een kutploeg is hoor ik het graag
    Laatst gewijzigd door Slayer_Kev666; 29 november 2019 om 10:17

JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)

#triggered

Hij heeft gewoon gelijk in deze. Laatste 5 jaar is Gent in Europa door Hein en Throup gewoon het voorbeeld voor andere Belgische ploegen. Vergelijk dat met (bv) MPH die er jaar na jaar in slaagt om het Europees te verpesten bij gelijk welke ploeg.

Volgend jaar valt onze uitstekende CL campagne wel weg, dus dan zullen we weer zakken in de UEFA ranking, dus ik hecht aan die "hoogste plaats" niet veel belang. Belangrijk is dat Gent Europa steeds met beide handen probeert aan te grijpen...

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Club plaatste zich voor de CL via het niet-kampioenenspoor. Geen enkele Belgische club deed dit ooit voor!!!

Neen ff serieus blijven. Mooie campange (alhoewel het gisteren niet om aan te zien was en thuis tegen St. Etienne ook bibberen was, in Oekraïne tegen Jip en Janneke gelijkspelen is ook niet echt wauw) is dit gewoon weer een hersenloze post om reacties uit te lokken.
    Doen alsof Gent dé ploeg is die België Europees op de kaart zet de laatste 5 jaar met schitterend oogstrelend champagnevoetbal. :rolleyes:

Het is zeker en vast mooi en ik juich Europees succes van ALLE Belgische ploegen toe, maar je doet hier alsof Gent hier de laatste jaren eigenhandig het coëfficient omhoog haalt. Anderlecht, Genk, Standard doen ook hun duit in het zakje of hebben dat gedaan. Lokeren en ZW hebben dat zelfs ook gedaan.
    Laatst gewijzigd door Solleke89; 29 november 2019 om 15:00
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Champions league+ europa league? Zeer sterk dan!
    En mij mag je eens uitleggen wat er daat scorebordjournalitiek aan is? Na je opmerking dat Gent een kutploeg is hoor ik het graag
    Omdat het gewoon absoluut niets zegt of bewijst? Als ge nu ieder seizoen de laatste vijf jaar Europees had gespeeld en dan ook steeds had overwinterd had zo een uitspraak nog een zekere waarde. Maar nu? Ge zijt Europa ingegaan zonder dat ge het hebt verdiend, maar dat wordt precies ook makkelijk vergeten ...

Pagina 21 van 22 Eerste ... 11171819202122 Laatste

Regels voor berichten