Pagina 8 van 12 Eerste ... 456789101112 Laatste

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mourinho naar Spurs. Onbegrijpelijk. Echt niet te schatten.
    Ik zie het hier ook net, wtf
    Als ik Spurs fan was zou ik er ook nie mee kunne lache... een coach buitengooien die aantrekkelijk voetbal speelt (maar die veel te weinig mag uitgeven aan nieuwe spelers), en dan de meest verdedigende coach ooit binnenhalen

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Man man man.. Wat hebben die nu binnen gehaald. Gaat echt 2x niks worden. Jammer voor de spurs, maar gaat wel weer lachen worden om dat zelfingenomen ventje weer eens op zijn bek te zien gaan en de hele wereld de schuld te geven behalve zichzelf.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Fizmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan de keuze wel begrijpen.

Tottenham heeft de voorbije jaren naar vermogen goed gepresteerd maar blijft toch een beetje een 'net-niet' club. Lange tijd geen trofees gewonnen. Ook niet slecht voor de status. Als je een coach als Mourinho kunt binnen halen behoor je tot de Europese top. Die status kan betekenen dat je in de toekomst gemakkelijker topspelers gaat kunnen aantrekken + met Mourinho hebben ze meer kans om trofees te winnen. Zelfs met Man United heeft Mourinho toch 5 trofees gewonnen. Ondanks alles toch niet onaardig qua resultaat.

Allemaal wel goed en wel dat tottenham mooi voetbal speelt maar voor een club als tottenham wordt het echt wel es tijd dat ze es trofees gaan winnen en dan is een coach met een winnaarsmentaliteit zoals Mourinho geen slechte keuze. Misschien minder goed nieuws voor de neutrale voetballiefhebber maar misschien niet slecht voor tottenham zelf.
    Laatst gewijzigd door Fizmo; 20 november 2019 om 20:47

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Kan de keuze wel begrijpen.

Tottenham heeft de voorbije jaren naar vermogen goed gepresteerd maar blijft toch een beetje een 'net-niet' club. Lange tijd geen trofees gewonnen. Ook niet slecht voor de status. Als je een coach als Mourinho kunt binnen halen behoor je tot de Europese top. Die status kan betekenen dat je in de toekomst gemakkelijker topspelers gaat kunnen aantrekken + met Mourinho hebben ze meer kans om trofees te winnen. Zelfs met Man United heeft Mourinho toch 5 trofees gewonnen. Ondanks alles toch niet onaardig qua resultaat.

Allemaal wel goed en wel dat tottenham mooi voetbal speelt maar voor een club als tottenham wordt het echt wel es tijd dat ze es trofees gaan winnen en dan is een coach met een winnaarsmentaliteit zoals Mourinho geen slechte keuze. Misschien minder goed nieuws voor de neutrale voetballiefhebber maar misschien niet slecht voor tottenham zelf.
    Niet niet club, tsja. Tottenham heeft geen geldschieters a la Chelsea en City he, beide clubs zijn eigen op die manier groot geworden. Tottenham heeft zichzelf naar boven gewerkt met een uitstekend beleid. Als je ziet waar Pochettino de club heeft gebracht terwijl ze moesten opboksen tegen het grote geld, daar heb ik alleen maar respect voor. Het feit dat Tottenham de laatste jaren weinig heeft uitgegeven aan spelers heeft vooral met dat stadion te maken. Nu dat er is, zal er op termijn zeker wel wat mogelijk zijn op gebied van spelers. Daarom vind ik het des te jammer voor Pochettino dat ze hem nu de laan uitsturen. Een minder seizoen na enkele prima seizoenen is altijd gevaarlijk, maar om hem nu meteen te ontslaan is enorm drastisch.

Nu gaat Mourinho waarschijnlijk de komende transferperiodes een budget krijgen om te uit te geven en wie weet wint hij in de toekomst wel een prijs, maar ik ben er van overtuigd dat als Tottenham voor continuïteit koos met Pochettino er vroeg of laat ook wel prijzen gingen komen.

Zie Liverpool bijvoorbeeld. Klopp zit al er al meer dan vier jaar en heeft de tijd én geld gekregen om de club naar zijn hand te zetten en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Vorig seizoen de CL en dit jaar waarschijnlijk de titel. Geef Pochettino hetzelfde budget als Klopp met Liverpool en die doen ook mee voor de prijzen hoor. Je kan Pochettino niet verwijten dat hij met zijn elftal niet kan meedoen voor titel, ik vind het al heel knap dat hij de CL-finale heeft gehaald.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat stadium zullen ze nog wel even moeten afbetalen...

https://www.theguardian.com/football...nsfers-january

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Zelfs met Man United heeft Mourinho toch 5 trofees gewonnen
    Welke waren dat dan wel? De echt gewonnen bekers zijn dan ook nog eens allemaal tweede klasse bekers voor een ploeg als United.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Welke waren dat dan wel? De echt gewonnen bekers zijn dan ook nog eens allemaal tweede klasse bekers voor een ploeg als United.
    Uefa cup, FA cup en League cup. Die andere twee schieten mij niet te binnen.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)

knap gemaakt
    PSN: Jonas89

Fizmo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Had het ergens gelezen. Denk community shield maar zou het es moeten opzoeken.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Zelfs de FA Cup zat er niet tussen. In de EL met de hakken over de sloot tegen Anderlecht en Celta ocharme, en in de league cup hetzelfde tegen Southampton en Hull City als ik wikipedia mag geloven. Over de prestaties in de CL en de EPL met de grootste club van Engeland zullen we het best niets eens hebben. Prijzenpakker wordt zoiets nog genoemd! Precies of iedereen is vergeten wat een potje hij er de vorige seizoenen van heeft gemaakt van Chelsea en United?

Enige dat past bij hem is dat Spurs een kleine underdogploeg is, en hij dus een underdogcoach is. Bij grote ploegen lukt het duidelijk niet, misschien dat het "iedereen is tegen ons-sfeertje" daar wel pakt. Inter en Chelsea waren wel de rijkste ploegen van hun competitie toen hij daar was, ondanks de underdogrol, bij Spurs is dat helemaal niet geval, een wezenlijk verschil.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kzou er niet van verschieten als Poch naar Arsenal zou gaan
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    C'mon eh chelsea

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelfs de FA Cup zat er niet tussen. In de EL met de hakken over de sloot tegen Anderlecht en Celta ocharme, en in de league cup hetzelfde tegen Southampton en Hull City als ik wikipedia mag geloven. Over de prestaties in de CL en de EPL met de grootste club van Engeland zullen we het best niets eens hebben. Prijzenpakker wordt zoiets nog genoemd! Precies of iedereen is vergeten wat een potje hij er de vorige seizoenen van heeft gemaakt van Chelsea en United?
    Dat klopt allemaal wel, maar dat je het zelf ook al op wikipedia hebt moeten opzoeken zegt wel genoeg. Uiteindelijk zijn de namen op de erelijst van de verschillende bekers het enige wat iedereen onthoudt.
    Ik denk dat ze bij Tottenham maar wat graag al eens een League Cup of Europa League zouden willen binnenhalen na al die jaren, ook al mikken ze tegenwoordig hoger.

Als neutrale kijker is het een jammerlijke wissel en ik had Pochettino zelf ook niet ontslagen maar ik kan me ook wel vinden in de beslissing die toch genomen werd.
    Want in deze ploeg zat er imo meer in de laatste seizoenen, vooraleer ze dit seizoen wat uitgeblust lijken.
    Laatst gewijzigd door Maxioso; 26 november 2019 om 19:22
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Enige dat past bij hem is dat Spurs een kleine underdogploeg is, en hij dus een underdogcoach is. Bij grote ploegen lukt het duidelijk niet, misschien dat het "iedereen is tegen ons-sfeertje" daar wel pakt. Inter en Chelsea waren wel de rijkste ploegen van hun competitie toen hij daar was, ondanks de underdogrol, bij Spurs is dat helemaal niet geval, een wezenlijk verschil.

Ik verwarde de FA Community shield met de FA Cup.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Dat klopt allemaal wel, maar dat je het zelf ook al op wikipedia hebt moeten opzoeken zegt wel genoeg. Uiteindelijk zijn de namen op de erelijst van de verschillende bekers het enige wat iedereen onthoudt.
    Hah, ik moest zelfs opzoeken óf hij wel iets gewonnen had met United aangezien ik enkel het fantastische drama uit de CL en scores uit de EPL kon herinneren, laat staan mijn schaterlach toen ik zag wat en tegen wie hij wel eens iets gewonnen had!! En voor Spurs telt dat misschien inderdaad wel op een andere manier (misschien zelfs de laatste kans ooit voor zo een club om iets te winnen met de aankomende hervormingen van de UEFA???) maar daar had ik het nu op zich niet over, enkel over Mourinho en United. Valverde wint (soms) de dubbel bij Barcelona maar hoort daar met pek en veren te worden weggejaagd in plaats van prijzenpakker te worden genoemd. Zelfde voor Mourinho. Gelukkig hebben ze dat met Mourinho dan ook gedaan, op Ernesto is het nog steeds en tijdje wachten.

Ik verwarde de FA Community shield met de FA Cup.
    Geen probleem, man. Binnenkort verwarren we allemaal de Europa League met de Europa Conference League. Of WK groepsfase met WK kwalificaties.

Pagina 8 van 12 Eerste ... 456789101112 Laatste

Regels voor berichten