Pagina 1 van 81 123451151 ... Laatste
    Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)

Jupiler Pro League 2019-2020

Met het nieuws dat Leko stopt als T1 bij Brugge, nemen we ook meteen afscheid van het seizoen 2018-2019 en richten we onze pijlen op het seizoen 2019-2020.
    Als alles blijft zoals het blijft, dan komt KV Mechelen terug naar 1A en hebben we afscheid genomen van Lokeren.
    Wat betreft de (voorlopige) Europese tickets:

KRC Genk - Poulefase CL
    Club Brugge - 3de voorronde CL
    KV Mechelen - Poulefase EL
    Standard - 3de voorronde EL
    Antwerp/Charleroi/KV Kortrijk - 2de voorronde EL

Er moeten dus nog een paar wedstrijden gespeeld worden voor dat laatste ticket, maar dat mag dus hier besproken worden.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Go Antwerp (en bondsparket)!

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Bonne chance Leko, zou graag eens de echte reden weten van het vertrek. Ook jammer om Rudi Cossey te zien gaan; sympathieke kerel.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Deze middag is er een nieuwe voorzitter gekozen voor jpl, genk voorzitter croonen is verkozen ook is er meteen beslist om nog zeker 2jaar door te gaan met de play off's er kunnen nog aanpassingen komen ( 7juni ) punten halvering ? po2 ?

Ik ben persoonlijk voor een gewone competitie formule of dan toch op zijn minst stoppen met halvering van de punten.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Dat ze die halvering inderdaad maar rap buitenzwieren, eens benieuwd hoe lang het Play-offsysteem dan nog zou blijven leven.
    Xbox Live: MaximeDW92

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Zwier gewoon heel die playof zever terug in de vuilbak. Sta je na de laatste match van het seizoen bovenaan? Proficiat, je was dat seizoen de beste (of had het meeste geluk) en bent kampioen.

Gedaan met dat gezeik van punten halveren.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Niks beters dan die play offs en 10 topmatchen imo, ploegen in de middenmoot hebben dan ook nog iets om voor te strijden (6e plaats).

iTrader
    44 (98%)
    Waarom toch weer kiezen voor een voorzitter die reeds voorzitter is van een 1A-ploeg. Onbegrijpelijk.
    Leren ze het dan nooit?

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom toch weer kiezen voor een voorzitter die reeds voorzitter is van een 1A-ploeg. Onbegrijpelijk.
    Leren ze het dan nooit?
    Iedereen uit de top 5 heeft al eens op dat postje gezeten denk ik.

iTrader
    0
    Waarom die play-offs afschaffen?
    Ik snap het punt dat die halvering van de punten onfair is maar ondertussen leven we er al 10 jaar mee. Moest het voor de ploegen, van de grote 6, zo een slechte formule zijn dan was dit toch al lang weer veranderd?
    En eerlijk, het brengt leven in de competitie. Zie maar hoe na 2 speeldagen iedereen dacht dat Brugge toch nog kampioen zou spelen.
    En hoeveel keer is de eerste van de reguliere competitie ook effectief kampioen, was het 7/10?
    Wat bij mij en waarschijnlijk ook bij andere voetbal supporters wel het geval is, is wanneer de play offs beginnen PO2 mij totaal niet interesseert en ik er bijna geen match van gevolgd heb.

We kunnen terug keren naar een gewone competitie maar met hoeveel ploegen dan? De 16 ploegen behouden, terug naar 18 of gaan we zoals in sommige competities naar 20 ploegen?

Zondag Antwerp - Charleroi om naar Europa te kunnen gaan. Hoop dat Antwerp het gaat halen.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Leren ze het dan nooit?
    Omdat niemand anders had gesolliciteerd naar de job

iTrader
    44 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Omdat niemand anders had gesolliciteerd naar de job
    Dan nog zou zoiets gewoon niet mogen.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)

Jupiler Pro League 2019-2020

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A45AMG Bekijk bericht
    Waarom die play-offs afschaffen?
    Ik snap het punt dat die halvering van de punten onfair is maar ondertussen leven we er al 10 jaar mee. Moest het voor de ploegen, van de grote 6, zo een slechte formule zijn dan was dit toch al lang weer veranderd?
    En eerlijk, het brengt leven in de competitie. Zie maar hoe na 2 speeldagen iedereen dacht dat Brugge toch nog kampioen zou spelen.
    En hoeveel keer is de eerste van de reguliere competitie ook effectief kampioen, was het 7/10?
    Wat bij mij en waarschijnlijk ook bij andere voetbal supporters wel het geval is, is wanneer de play offs beginnen PO2 mij totaal niet interesseert en ik er bijna geen match van gevolgd heb.

We kunnen terug keren naar een gewone competitie maar met hoeveel ploegen dan? De 16 ploegen behouden, terug naar 18 of gaan we zoals in sommige competities naar 20 ploegen?

Zondag Antwerp - Charleroi om naar Europa te kunnen gaan. Hoop dat Antwerp het gaat halen.
    Voor de kleinere ploegen is de competitie gedaan half maart, wat erg jammer is.

En PO2 is zeer saai; ik wil u gerust eens meepakken naar een wedstrijd. Naar een begrafenis gaan is leuker
    PSN: Jonas89

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Zwier gewoon heel die playof zever terug in de vuilbak. Sta je na de laatste match van het seizoen bovenaan? Proficiat, je was dat seizoen de beste (of had het meeste geluk) en bent kampioen.

Gedaan met dat gezeik van punten halveren.
    Echt niet man. Belgische competitie behoort dankzij deze play-offs tot een van de spannendste competities in Europa.

Leuk zo'n competitie waarin een ploeg 11 speeldagen voor het einde kampioen is.

Voor mijn part delen ze de punten vanaf volgend seizoen door 3 bij aanvang van de play-offs.

Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Echt niet man. Belgische competitie behoort dankzij deze play-offs tot een van de spannendste competities in Europa.

Leuk zo'n competitie waarin een ploeg 11 speeldagen voor het einde kampioen is.

Voor mijn part delen ze de punten vanaf volgend seizoen door 3 bij aanvang van de play-offs.
    Of gewoon ineens vanaf 0. En dan na 5 matchen nog eens vanaf 0. Of een knock-out competitie. Alles voor de spanning!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

Pagina 1 van 81 123451151 ... Laatste

Regels voor berichten