Pagina 7 van 125 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste
    Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Vind die persoonlijk een toptrainer en had hem indertijd graag ook bij Club gezien. Heeft met Charleroi altijd geroeid met de riemen die hij had en daarom vaak opvangend en uitgekookt moeten spelen. Maar 'k denk dat die net zo goed schoon aanvallend voetbal kan brengen. Hopelijk doet hij het goed.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Is een goeie trainer voor Charleroi maar voor Genk toch een stap terug
    S

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mazzu naar Genk? Onbegrijpelijk toch? Anti en verdedigend voetbal, geen idee of dit gesmaakt zal worden in Genk.
    Persoonlijk heb ik dat steeds een goeie trainer gevonden. Lijkt mij een goeie zet/berekende gok van Genk?
    Kent de competitie door en door. Wil zich vast ook eens bewijzen bij een topploeg.

Toch een trainer waar ik had op gehoopt tot voor de komst van Preud'homme bij Standard.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.Brown Bekijk bericht
    Persoonlijk heb ik dat steeds een goeie trainer gevonden. Lijkt mij een goeie zet/berekende gok van Genk?
    Kent de competitie door en door. Wil zich vast ook eens bewijzen bij een topploeg.

Toch een trainer waar ik had op gehoopt tot voor de komst van Preud'homme bij Standard.
    Werd bij Gent genoemd maar ben blij dat hij naar Genk gaat. Zeer verdedigend ingesteld, benieuwd wat die gaat doen in de champions league. Charleroi is Genk niet, en ze zijn vorig jaar verwend geweest met mooi en aanvallend voetbal. Serieuze gok.
    Psn: Metalkev

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Werd bij Gent genoemd maar ben blij dat hij naar Genk gaat. Zeer verdedigend ingesteld, benieuwd wat die gaat doen in de champions league. Charleroi is Genk niet, en ze zijn vorig jaar verwend geweest met mooi en aanvallend voetbal. Serieuze gok.
    Klopt. Maar welke trainer is momenteel een betere keuze dan?
    Terug vanaf 0 beginnen met een buitenlandse trainer?

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Daar heb je wel gelijk in, maar had Boloni of Leko verwacht, dus mss toch de betere keuze van de 3.
    Psn: Metalkev

iTrader
    0
    Wie zegt dat Mazzu verdedigend gaat spelen met Genk? Het zal wellicht niet hetzelfde voetbal zijn met Clement, maar de trainer in kwestie al afschieten vooraleer hij één match heeft gespeeld, dat slaat nergens op.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Mazzu naar Genk? Onbegrijpelijk toch? Anti en verdedigend voetbal, geen idee of dit gesmaakt zal worden in Genk.
    Beetje in perspectief bekijken charleroi heeft niet de middelen van genk, voor leko heeft die ook met club gesproken geruchten waren toen dat ze bedenkingen hadden bij zijn nederlands

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    In Genk is ook niet iedereen er wild van, maar ik heb er toch een positief gevoel bij. Hij kent de competitie, hij slaagt er al jaren in om een ploeg met beperkte middelen toch in de buurt van PO1 te parkeren en dat met een ploeg waar quasi elk jaar aan gebouwd moet worden, hij staat gekend om een goede relatie te hebben met AL zijn spelers en zelfs moelijkere gevallen op één lijn te krijgen en is een aangename man om te zien en te horen.
    Zijn voetbal is natuurlijk heel georganiseerd en vanuit de reactie, maar om eerlijk te zijn, zijn we 3 van onze 4 keer vanuit de reactie kampioen geworden. Dus een combinatie van voetballen vanuit de reactie en het vooruitgaan van Mazzu zijn voetbal met betere middelen, brengt hopelijk wel iets op.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb ergens ook wel een Peter Maes gevoel, alleen dat ik Mazzu wel een bekwamere trainer vind. Lijkt er ook in te slagen om spelers echt te laten renderen dus een kans verdient hij zeker.
    We moeten nu ook niet gaan denken dat we ieder jaar gaan kunnen spelen gelijk we dit jaar hebben gedaan, maar ik hoop wel dat dat het objectief van de technische staff blijft.

iTrader
    0
    Mazzu bracht bij WS Woluwe ook heel anders voetbal dan bij Charleroi. Dominant en aanvallend met verzorgd voetbal, wel meer vanuit de reactie maar ook dat heeft zeker zijn charme.

Fraa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mooi voetbal, zoals in dominantie tonen, aanvallen en niet te fel inzakken, dat is heel plezant om te zien als je daar de spelers voor hebt. Tot op heden hebben we die spelers nog, maar we weten allemaal dat er wellicht een paar zullen vertrekken. Dan is het toch altijd weer een beetje experimenteren en kijken wat pakt. We moeten ook onthouden dat dergelijk voetbal enkel nut heeft als er ook resultaten volgen. Dit jaar was de eerste titel van de vier die we eigenlijk op die manier behaald hebben, voordien waren we toch meer een counterploeg. Daar is op zich niks mis mee en dat levert ook wel vaak spanning en spektakel op, maar het is gewoon anders voetballen. Ik zie dat ook niet als defensief voetbal, je maakt gewoon meer en beter gebruik van de zwakke punten van de tegenpartij.

Ik zie Mazzu zeker en vast geen bus parkeren hier, dat zou ook niet lang duren. Maar zoals onder Vercauteren wat meer verticaal en direct voetbal, geen problemen mee.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rolu Bekijk bericht
    Mazzu bracht bij WS Woluwe ook heel anders voetbal dan bij Charleroi. Dominant en aanvallend met verzorgd voetbal, wel meer vanuit de reactie maar ook dat heeft zeker zijn charme.
    Ook echt gezien of gelezen op sporza.be?

iTrader
    3 (100%)
    Daar heb je wel gelijk in, maar had Boloni of Leko verwacht, dus mss toch de betere keuze van de 3.
    Boloni staat inderdaad garant voor aanvallend en spectaculair voetbal

Mazzu is imo een erg goeie coach. Wou die wel al langer eens zien spelen met een ploeg die niet afhangt van beperkte middelen.
    Erg benieuwd wat hij van Genk gaat maken.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starspike Bekijk bericht
    Zijn voetbal is natuurlijk heel georganiseerd en vanuit de reactie, maar om eerlijk te zijn, zijn we 3 van onze 4 keer vanuit de reactie kampioen geworden. .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraa Bekijk bericht
    Dit jaar was de eerste titel van de vier die we eigenlijk op die manier behaald hebben, voordien waren we toch meer een counterploeg. Daar is op zich niks mis mee en dat levert ook wel vaak spanning en spektakel op, maar het is gewoon anders voetballen
    Jullie zullen het wel beter weten, maar als ik aan pakweg 2002 denk, dan herinner ik me eigenlijk net redelijk dominant en aanvallend voetbal met enkele uitschieters qua spektakelwaarde.
    Heerlijke ploeg was dat trouwens, met voorop die uitstekende Thijs-Skoko tandem in het midden.
    Xbox Live: MaximeDW92

Pagina 7 van 125 Eerste ... 345678910111757107 ... Laatste

Regels voor berichten