Pagina 53 van 79 Eerste ... 34349505152535455565763 ... Laatste
    Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    136 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ff totaal iets anders: waarom is er nu al maandagvoetbal?
    Geen alternatief? Burgemeester laat Zulte Waregem - Charleroi verplaatsen naar ... maandagavond 19 augustus - Voetbalnieuws | Voetbalkrant.com

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Wel kut, ik had me nog niet geregistreerd want wat is het nut van een usergroup als babalosers en co toch nog kunnen posten? Maar na al die posts over Anderlecht hier wou ik toch iets kwijt erover!
    iedereen begint met een schone lei met het invoeren van de usergroep
    dacht al: "waar zit den Gavin"
    PSN: Jonas89

Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb de laatste dagen een aantal keer op het punt gestaan me te registreren op het voetbalforum om exact te posten wat Gavin schreef, maar uiteraard minder goed verwoord.

Uiteindelijk niet gedaan maar ik heb me nu toch speciaal ingeschreven om te zeggen hoe hard hij toch weer gelijk heeft.

Daar nog aan toevoegend, als Anderlechtsupporter: als ze een heel jaar met deze filosofie blijven spelen en 10e eindigen ga ik meer tevreden zijn dan na de laatste 2 seizoenen waar het Hein-voetbal nog meer rond Hein draaide dan het Kompany-voetbal rond Kompany.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glor Bekijk bericht
    Ik heb de laatste dagen een aantal keer op het punt gestaan me te registreren op het voetbalforum om exact te posten wat Gavin schreef, maar uiteraard minder goed verwoord.

Uiteindelijk niet gedaan maar ik heb me nu toch speciaal ingeschreven om te zeggen hoe hard hij toch weer gelijk heeft.

Daar nog aan toevoegend, als Anderlechtsupporter: als ze een heel jaar met deze filosofie blijven spelen en 10e eindigen ga ik meer tevreden zijn dan na de laatste 2 seizoenen waar het Hein-voetbal nog meer rond Hein draaide dan het Kompany-voetbal rond Kompany.

Haleluja ! We spelen het mooiste voetbal. nu nog punten
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0

En als ge er zestiende mee eindigt?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    No way lol
    RSCA 4 Ever !

Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Ik heb lang nagedacht over welke positie ik ging vermelden:-)

Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

iTrader
    0
    Ik heb lang nagedacht over welke positie ik ging vermelden:-)

16e natuurlijk niet, maar 7e is niet zó onrealistisch als het de komende 4 matchen mis zou gaan en zou toch drama zijn

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Onder adrie koster speelde Club ook bij momenten heel mooi voetbal maar veel heeft het ons niet opgeleverd, kwil maar zeggen al goed en wel punten gaan er wel moeten komen op welke manier dan ook.

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idem bij OHL toen ze degradeerden

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Onder adrie koster speelde Club ook bij momenten heel mooi voetbal maar veel heeft het ons niet opgeleverd, kwil maar zeggen al goed en wel punten gaan er wel moeten komen op welke manier dan ook.
    Tuurlijk , maar die gaan er zowizo komen
    RSCA 4 Ever !

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Ik ben wel akkoord dat RSCA mooi voetbal probeert te spelen en dat respecteer ik. Maar bovenstaande wall of text moet ook niet overdrijven, precies het voetbal van een CL winnaar aan het beschrijven. Ze hebben godbetert tegen Oostende, Moeskroen, Mechelen & Kortrijk gespeeld. De komende 4 speeldagen zullen hoe dan ook cruciaal worden, hoe je het nu draait of keert. Als ze die niet goed doorkomen zal er hier en daar toch wrijving ontstaan. We spreken hier wel nog altijd over Anderlecht hé, niet Zulte Waregem. Dan mogen de RSCA supporters mij nog wijsmaken dat ze tevreden zijn met een 10e plaats dit seizoen.

Maar er moet ook niet te veel gespeculeerd worden, ik blijf erbij - als ze goed voetbal blijven brengen kunnen ze gerust misschien een mooie reeks neerzetten tegen die toppers en dan is de trein onmiddelijk vertrokken. Dan spreekt er niemand nog over die 2/12. Gewoon afwachten. Spelers zoals Nasri & Chadli worden normaal gezien elke week beter qua conditie & vorm.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Zoals ik hier ook al es vermeldde, komt Anderlecht er idd wel. Maar de messias Kompany zever, bah bah bah. Is toch ook maar een "normale" verdediger met goeie voeten? En ééntje die het wel heel goed kan uitleggen, dat vooral.

Ambitie zal nu wel pakweg top 3 zijn zeker? Of europees voetbal, zoiets.
    Allé, ik kan me niet voorstellen dat ze gewoon tevreden zijn met een PO plaats, toch? Dan heb je gewoon slecht gewerkt... Zelfs met een nieuwe ploeg/manier van spelen, want het is daar dat iedere Anderlecht-fan toch beetje zit op te geilen, niet? Die manier van voetballen.
    Ik geloof nooit dat jullie tevreden kunnen zijn met goed voetbal zonder resultaten. Dat je dit nu nog slikt ja, maar binnen een match of 10 toch echt niet meer.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Zoals ik hier ook al es vermeldde, komt Anderlecht er idd wel. Maar de messias Kompany zever, bah bah bah. Is toch ook maar een "normale" verdediger met goeie voeten? En ééntje die het wel heel goed kan uitleggen, dat vooral.
    Ambitie zal nu wel pakweg top 3 zijn zeker? Of europees voetbal, zoiets.
    Allé, ik kan me niet voorstellen dat ze gewoon tevreden zijn met een PO plaats, toch? Dan heb je gewoon slecht gewerkt... Zelfs met een nieuwe ploeg/manier van spelen, want het is daar dat iedere Anderlecht-fan toch beetje zit op te geilen, niet? Die manier van voetballen.
    Ik geloof nooit dat jullie tevreden kunnen zijn met goed voetbal zonder resultaten. Dat je dit nu nog slikt ja, maar binnen een match of 10 toch echt niet meer.
    Uitleggen is een talent als een ander en Kompany afschilderen als een 'normale' verdediger is toch een stap te ver. Net als bij Mignolet zie je toch dat die niveau's te laag speelt. Heeft toch als coach een visie die hij wilt doordrukken en chapeau daarvoor. Anderlecht nu coachen is nu niet echt een cadeau.
    V!B

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soler Bekijk bericht
    Uitleggen is een talent als een ander en Kompany afschilderen als een 'normale' verdediger is toch een stap te ver. Net als bij Mignolet zie je toch dat die niveau's te laag speelt. Heeft toch als coach een visie die hij wilt doordrukken en chapeau daarvoor. Anderlecht nu coachen is nu niet echt een cadeau.
    Dit weekend nochtans niet veel van gemerkt, 3 goals volledig op zijn kap

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomeDude Bekijk bericht
    Dit weekend nochtans niet veel van gemerkt, 3 goals volledig op zijn kap
    Die 4e mag je toch op rekening van de keeper schrijven, mag nooit daar binnen, was zeker niet onhoudbaar

Pagina 53 van 79 Eerste ... 34349505152535455565763 ... Laatste

Regels voor berichten