iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Triestig Genk.
    Geld willen van de Europees spelende clubs en anders de titel willen afpakken van club.
    Wat daalt die club in mijn achting hier.

Anderlecht en Genk, twee opportunistische clubs die gewoon geld opeisen waar ze geen recht op hebben. Man man man.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kom, laatste reglementaire kampioen CL is toch ook gewoon belachelijk.
    Dan vind ik volgens Europese ranking haast nog rechtvaardiger (nuja, mss is dat ook wat overdreven )

Mss kunnen we stand gewoon omkeren. Gogo WB!

Edit: uiteraard kiest iedereen voor zijn eigen beste voordeel als je clubs dingen laat voorstellen, no way dat Genk dat voorstel zou doen als ze niet toevallig het jaar ervoor kampioen waren.

Zoals ik reeds eerder zei, dat we geen kampioen worden op zich, kan ik min of meer leven, jammer dat wel. Maar laat ons nu niet doen alsof (een heel groot deel van) de competitie niet heeft plaatsgevonden hé
    Als ge het artikel had gelezen wist te dat het maar een grapke was. Maja, liever beke zagen he
    @Solleke: als ge dat ticket maar voor 90pct hebt verdiend, kunt ge er toch mee leven dat ge 90pct het geld opstrijkt? Tis imo een groter probleem dat dat niet jaarlijks beter verdeeld wordt ipv nu eens een eenmalige gift.
    no votes  

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Als ge het artikel had gelezen wist te dat het maar een grapke was. Maja, liever beke zagen he
    @Solleke: als ge dat ticket maar voor 90pct hebt verdiend, kunt ge er toch mee leven dat ge 90pct het geld opstrijkt? Tis imo een groter probleem dat dat niet jaarlijks beter verdeeld wordt ipv nu eens een eenmalige gift.
    Oké, you got me there

Los van dat, blijft alles in mijn post wel gelden want ook dat van die solidariteit is gewoon heel opportunistisch omdat Genk, er net als Anderlecht, gewoon slecht voor stond. Waar haalt men dat lef eigenlijk vandaag, niet te geloven.
    En opnieuw, dat grote clubs (G5, dus ook Genk & Anderlecht) solidair moeten zijn voor de kleine clubs (K11), daar zou ik me veel meer in kunnen vinden en zou niet onlogisch zijn, maar op die manier? Komaan zeg, moet je nog onze beste speler lenen voor een jaar ook anders?

Edit: nu goed, ik verdenk mezelf er van dat ik dat in jullie situatie mss ook een goed idee zou vinden, want het is natuurlijk gemakkelijk praten voor ons nu, maar puur objectief gezien is dat toch compleet belachelijk, niet?
    En dat clubs dat zelfs maar durven voorstellen ... Anderlecht zijn voorstel werd al met hoongelach onthaald, dit zal niet anders zijn denk ik.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++
    no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor mij heel simpel.
    Niet raken aan het Europees geld, maar gewoon het tv contract eerlijk verdelen.
    Die paar miljoen minder gaat Club echt niet voelen.
    Standard, Genk en Anderlecht daarentegen... Ben benieuwd wat voor excuus ze dan gaan hebben om er niet mee in te stemmen. Want het tv geld herverdelen zodat er veel meer naar de kleintjes gaat, dat is pas echt solidair.
    no votes  

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    11 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Voor mij heel simpel.
    Standard, Genk en Anderlecht daarentegen... Ben benieuwd wat voor excuus ze dan gaan hebben om er niet mee in te stemmen. Want het tv geld herverdelen zodat er veel meer naar de kleintjes gaat, dat is pas echt solidair.
    Dit dus. En voor de kleinere clubs maken die paar miljoen wél een wezenlijk verschil.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat kleine clubs geld zouden krijgen kan ik mee leven, maar rsca, genk etc zouden van mij geen roste euro krijgen. Moeten toch niet betalen voor slecht beleid bij rsca en standard, genk heeft zelf al die miljoen binnen gekregen met CL en uitgaande transfers.
    no votes  

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tis ook beetje belachelijk allemaal eh. Spreken allemaal van solidair zijn maar wel alleen maar hoe het hun het beste uitkomt. Ook Club trouwens.
    no votes  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Klopt, ik zou zelfs mee kunnen leven dat ze zelfs iets van hun Europees geld afstaan. Maar dan enkel aan de kleintjes. Geen euro naar Anderlecht, Genk en Standard.

Maar gewoon het tv contract herverdelen zou ik zeggen.
    WB krijgt ochot 250k... En is nogtans 1 van de weinige clubs in België die blijkbaar winst maakt... Dus als zij 1 miljoen krijgen ipv 250k awel das naar hun normen minstens 1 goeie titularis erbij.
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Maar het gaat over het startgeld in de Europese competitie. Het geld dat daar aan vasthangt hangt af van de landencoëfficiënt, dus lijkt me logisch dat dat ook naar anderen zou vloeien. Mij part krijgen Genk en Anderlecht niks en de kleine clubs wel. Alleen vraag ik mij af op basis van welk criterium ge dat dan gaat bepalen waardoor het op lange termijn fair blijft. Alleen po2 ploegen die geld krijgen? Ja dan vloeit het toch naar Anderlecht he...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Maar het gaat over het startgeld in de Europese competitie. Het geld dat daar aan vasthangt hangt af van de landencoëfficiënt, dus lijkt me logisch dat dat ook naar anderen zou vloeien. Mij part krijgen Genk en Anderlecht niks en de kleine clubs wel. Alleen vraag ik mij af op basis van welk criterium ge dat dan gaat bepalen waardoor het op lange termijn fair blijft. Alleen po2 ploegen die geld krijgen? Ja dan vloeit het toch naar Anderlecht he...
    Burn
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    664 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Rsca heeft nog nooit po2 gespeeld technisch gezien.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Het kunt het toch niet anders dan als heel opportunistisch te zien dat een club bij de onderhandelingen van het tv geld enkel naar zichzelf kijkt om dan een paar maand later solidariteit te vragen aan andere ploegen.
    Die solidariteit dat ze vragen, heeft ook hier niets te maken met andere ploegen maar opnieuw enkel met hun eigen portemonnee.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke
    no votes  

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Voor mij heel simpel.
    Voila...
    En niet voor een keer omdat er nu toevallig eens een pandemie is gepasseerd over het land he, elk seizoen opnieuw!

Eventueel die pot gelijkwaardig verdelen onder het aantal clubs dat in eerste aanleg een licentie heeft verkregen? Zo wordt zuinig leven zoals oa WB doet (met alle sportieve gevolgen vandien) beloond en wangedrag zoals Standard, Oostende etc bestraft. Geen idee in hoeverre dit rechtsgeldig gemaakt kan worden maar het zou er ineens voor zorgen dat die vaste klanten bij het BAS toch iets van "straf" krijgen...
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    no votes  

byter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.krcgenk.be/nl/nieuws/392...uwe-seizoen-in

Genk verlengt de huidige abo's tot de winterstop. Indien geen 6 thuismatchen tegen dan gespeeld zijn dan wordt de periode weer verlengd.
    Service guarantees citizenship.
    no votes  

JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Klopt, ik zou zelfs mee kunnen leven dat ze zelfs iets van hun Europees geld afstaan. Maar dan enkel aan de kleintjes. Geen euro naar Anderlecht, Genk en Standard.

Maar gewoon het tv contract herverdelen zou ik zeggen.
    WB krijgt ochot 250k... En is nogtans 1 van de weinige clubs in België die blijkbaar winst maakt... Dus als zij 1 miljoen krijgen ipv 250k awel das naar hun normen minstens 1 goeie titularis erbij.
    Euhm waar heb je die info vandaan?
    Laagste bedrag in 18-19 was 2,3 miljoen euro televisiegeld
    no votes  

Regels voor berichten