Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    En ik maar denken dat zijn punt over Standard ging
    no votes  

Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Btw, Puni. Was jij vroeger geen RSCA supporter voor OHL promoveerde naar eerste klasse? Ik meen mij zoiets te herinneren, kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn.
    Supporter of niet, dat wil daarom niet zeggen dat je kritisch mag zijn voor uw eigen club. Ja, ze kwamen veel in het nieuws maar dat was volledig terecht ook. Wat een soap bij momenten.
    Daar smult de media nu eenmaal van. Deal with it. Iets van hoge bomen en veel wind zeker?
    no votes  

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    "boehoe der wordt over Anderlecht negatief bericht en over andere ploegen veel minder" Hoge bomen, veel wind enzo. Als ge de grootste zijt (waart ) is dat normaal. Is hetzelfde geweest met Club in al die jaren voordat we terug succes hadden. Komt daar nog eens bij dat het daar vol zit met personages die graag aandacht hebben. Coucke heeft dat nu wel afgeleerd, maar wat een gigantische aandachtshoer was dat (ook in zijn tijd voor hij Anderlecht kocht trouwens). Dan moet ge niet verbaasd zijn dat ge dan ook het deksel op de neus krijgt als het minder gaat.

Standard is trouwens altijd louche geweest dus echt nieuws is dat allemaal niet
    no votes  

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Btw, Puni. Was jij vroeger geen RSCA supporter voor OHL promoveerde naar eerste klasse? Ik meen mij zoiets te herinneren, kan natuurlijk helemaal verkeerd zijn.
    "Verstand komt met de jaren" wordt toch vaak gezegd?
    no votes  

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vind ook dat we niet moeten wenen over de berichtgeving in de pers over Anderlecht.
    We hebben zelf beslist om de pers een pak minder info meer te geven.

Onze schrijvende pers heeft dan ook al een bedenkelijk niveau. En het helpt niet als je Anderlecht watchers dan ook nog eens Jurgen Geril en Pieter Jan Calcoen zijn, zowat de 2 zwakste 'journalisten' van het volledige korps, de chef voetbal van de ene gazet banden heeft met Mogi Bayat, een malafide makelaar waar je als club dan ook nog eens mee in oorlog ligt. En dan heb je ook nog eens een rancuneuze ex trainer die overal wordt opgevoerd om Anderlecht te fileren.

Dat men het niet voor Coucke heeft werd trouwens al duidelijk in de eerste Extra Time net nadat de overname bekend werd gemaakt. Waar de man een sperrevuur aan kritische vragen naar zijn kop kreeg. Terwijl nonkel Herman in al die jaren nauwelijks tegenwind kreeg daar rond die tafel.

Ik lig daar allemaal niet wakker van. Maar laten we wel wezen, Michel Preudhomme bv wordt ook al jaren uit de wind gezet. Net zoals wij vroeger ook uit de wind werden gezet, toen Herman en Oli de pers nog soigneerden met etentjes en inside info.
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Calimero gehalte ligt hier hoog
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Antwerp kan schuimen ticket van groepsfase EL gaat naar charleroi ( indien alles stopgezet word en er geen finale is )
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Antwerp kan schuimen ticket van groepsfase EL gaat naar charleroi ( indien alles stopgezet word en er geen finale is )
    Schuimen?
    no votes  

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Het schuim staat ervoor al op hun lippen van woede
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ah op die manier. Het niveau scheert hier weer hoge toppen.
    UEFA zegt hier trouwens enkel wat er moet gebeuren indien de bekercompetitie niet afgewerkt wordt, ze zeggen niet dat de bekercompetitie niet meer gespeeld moet worden.

Ik ben eens benieuwd over wat er maandag gaat beslist worden, als er al iets beslist wordt.
    Bayat is blijkbaar al serieus aan het lobbyen geweest in de Waalse politiek om de politiek te laten beslissen om de competitie definitief te stoppen. De 80% meerderheid zou al wat onzekerder aan het worden zijn. Er zijn enkele clubs die denken dat ze hun klassement kunnen verbeteren, er zijn er enkele die schrik hebben dat Telenet geld gaat terugeisen en dan zijn er nog enkele ploegen die beseffen dat ze zijn voorgelogen geweest met het uitzicht op een 1e klasse van 18 of 20 clubs.

Als ik het voor het zeggen zou hebben dan zou ik gewoon nog wat de kat uit de boom kijken. We hebben van de UEFA best lang de tijd gekregen
    Laatst gewijzigd door DBK; 2 mei 2020 om 12:50
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Lijkt me niet abnormaal dat we daar niet goed gezind van zouden worden. Na zo lange tijd nog eens die finale kunnen spelen en uitzicht op die groepsfase.
    Maar als het zo is, is het zo. Een ideale oplossing is er jammer genoeg niet.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

iTrader
    661 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Schuimen?
    Is beetje gezegde schuimen van woede
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Dat men het niet voor Coucke heeft werd trouwens al duidelijk in de eerste Extra Time net nadat de overname bekend werd gemaakt. Waar de man een sperrevuur aan kritische vragen naar zijn kop kreeg. Terwijl nonkel Herman in al die jaren nauwelijks tegenwind kreeg daar rond die tafel.
    Heb ik wel dezelfde uitzending gezien toen?
    Coucke is daar toch echt wel gespaard gebleven, enkel de vragen die moesten gesteld worden (Oostende, Pro League vermenging etc.) werden gesteld en daar danste hij dan nog vaak mooi omheen.
    Trouwens vrij logisch dat ze een volksfiguur die zijn bouwdoos aan zee midden in een seizoen achterlaat om het VDStock bastion over te nemen meteen aan hun tafel willen.
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Het is van Koen Meulenaere in Studio 1 geleden dat iemand nog eens echt aan de tand gevoeld werd.
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    154 (99%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2020/04/30/stra...1588275338560/

Voor mij is het simpel: geen voetbal met toeschouwers = geen abo (evenals Play Sports). En met toeschouwers zou ik er toch moeten over nadenken, met mondmasker is eigenlijk niet te doen.
    PSN: Jonas89
    no votes  

Regels voor berichten