Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Beetje wat ik verwacht had; als we onder druk moeten presteren (voor PO1) kunnen ze het niet. Ne hoop kansen maar afwerken blijft een probleem.

T’is mooi dat we hebben kunnen meestrijden voor PO1; na 2 slechte seizoenen. Maar deze kern is te licht ervoor, sommige spelers hun attitude stel ik ook soms in de vraag...

Nuja geld gespaard voor PO1 abo
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Beetje wat ik verwacht had; als we onder druk moeten presteren (voor PO1) kunnen ze het niet. Ne hoop kansen maar afwerken blijft een probleem.

T’is mooi dat we hebben kunnen meestrijden voor PO1; na 2 slechte seizoenen. Maar deze kern is te licht ervoor, sommige spelers hun attitude stel ik ook soms in de vraag...

Nuja geld gespaard voor PO1 abo
    De strijd om PO1 gaat alleszins zeer boeiend worden in de laatste 4 matchen:

6 KRC Genk 38
    7 KV Mechelen 37
    8 Zulte Waregem 34
    9 Anderlecht 34

27
    --
    Kortijk - Genk
    Oostende - ZWA
    KVM - WBE
    rsca - eupen

28
    ---
    stvv - kvm
    wbe - rsca
    zwa - kortrijk
    genk - club

29
    ---
    rsca-zwa
    oos-genk
    kvm-eup

30
    ---
    zwa-sta
    genk-kvm
    stvv-rsca

Ik zet mijn geld toch op Genk -> thuis tegen Club (die zitten met europese match in de benen) en KVM zie ik ze geen punten verliezen, in Oostende ook niet, dus zelfs al verliezen ze tegen Kortrijk en halen ze 9/12, dan nog is dat voldoende want ze spelen thuis tegen kvm...

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als ik zou gokken kies ik toch voor Mechelen, met hun resterende schema zou kunnen die toch 9 punten halen.

Genk op Kortrijk en tegen club zie ik niet als overwinningen.
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fcberke Bekijk bericht
    Als ik zou gokken kies ik toch voor Mechelen, met hun resterende schema zou kunnen die toch 9 punten halen.

Genk op Kortrijk en tegen club zie ik niet als overwinningen.
    Volgend weekend lijkt Genk mij ook de grootste kanshebber op puntenverlies.
    Iets wat de situatie nog spannender gaat maken natuurlijk.

Op papier hebben KVM en RSCA de makkelijkste affiches maar ik wil eigenlijk geen enkele van de 4 al afschrijven.
    Dit seizoen zie je zo veel rare uitslagen passeren dat het echt nog alle kanten op kan.
    En speeldag 29 en 30 zien er nu lastig uit voor sommigen, maar dat kan al 180 graden gedraaid zijn als die tegenstanders plots niks meer te winnen of te verliezen hebben...
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Komaan Moeskroen
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Toch zot hoe we nu plots wel druk kunnen zetten en goed voetbal kunnen spelen. Al moet ook wel gezegd worden dat ik Genk enorm zwak vond, op het middenveld missen ze daar toch echt een verdeler en iemand rust kan brengen.
    Buiten die oerdomme vrije trap die Boljevic weggeeft en waardoor het nog spannend werd, oververdiende overwinning en nu zo goed als zeker een plaatsje voor PO1.
    Een kameraad zei nog gisteren tegen mij toen we naar dat middenveld met Wouters en hrosovsky aan het kijken waren: 'Hier stonden we een halfjaar geleden te geilen op Pozuelo, Malynovskyi en Berge met zelfs Heynen nog achter de hand'. Het kan snel gaan.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tsja Wouters...

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    653 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik geef toch genk het meest kans ze staan 4pnt voor, en op laatste speeldag hebben ze met kvm rechtstreekse concurrent thuis.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik geef toch genk het meest kans ze staan 4pnt voor, en op laatste speeldag hebben ze met kvm rechtstreekse concurrent thuis.
    Ze staan nog maar 1 punt voor na deze speeldag.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Tsja Wouters...
    Andere jaren draaide die wel goed mee, maar hij was dan ook goed omringd. Een voorbeeldige prof, Belg en eigenlijk als aanvulling kan het geen kwaad, maar om nu in zo een dip basisspeler te zijn.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Gent stapt mee in het tv-contract onder het voorwendsel van 'solidariteit'. Met de rest van de G5 misschien want solidair is die verdeling allesbehalve.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Kompany>Bornauw anytime
    Kana > Bornauw van vorig seizoen.

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Toch zot hoe we nu plots wel druk kunnen zetten en goed voetbal kunnen spelen. Al moet ook wel gezegd worden dat ik Genk enorm zwak vond, op het middenveld missen ze daar toch echt een verdeler en iemand rust kan brengen.
    Buiten die oerdomme vrije trap die Boljevic weggeeft en waardoor het nog spannend werd, oververdiende overwinning en nu zo goed als zeker een plaatsje voor PO1.
    Ik vond in alle eerlijkheid dat er tot de 0-1 maar één ploeg op het veld stond en dat was niet Standard. Weliswaar kregen we geen van beide een echte kans geforceerd (Ito was er tweemaal dichtbij maar het kon nooit uitgroeien tot een ECHTE kans door het goede keeperswerk), maar voetballend vond ik ons een stuk beter. Dan krijgen we natuurlijk een klap met die tegengoal en dan zie je dat we qua wisselmogelijkheden heel beperkt zijn waarna we tegen een uitgekookt Standard niet meer aan voetballen geraken. En bovendien was Standard de 2de helft ook gewoon een stuk beter dan in de 1ste helft.

Zeer irritante scheids ook. Laifis stampt Hrosovsky half het ziekenhuis in, Genk krijgt voordeel en een halve minuut later is dat al vergeten en blijft de kaart uit. Maar Dewaest kon hij niet snel genoeg vinden. Dewaest zeker geen onterechte kaart, maar als je eerste de kaart laat en een paar minuten later hem onder dezelfde omstandigheden WEL trekt... Of doe je het beide keren wel en speelt Standard een heel stuk met 10 man en zijn wij Dewaest kwijt op Kortrijk ofwel geef je ze beide niet en eindigt Standard met 11 en hebben wij al onze CV's op Kortrijk. Samen met de fout op Maehle die niet bestraft wordt, toch zeer pijnlijk voor ons. Op Antwerp genaaid, tegen Standard krijgen we de 0-1 zo tegen en verliezen we in een inconsequente beslissing één van onze slechts drie CV's tegen Kortrijk. Drie matchen op rij beïnvloed en daar gaat nog veel over gepraat worden als we pakweg 2 punten te kort komen voor PO1.

Nu, gezien ons niveau gingen we ook met een correcte arbitrage niet winnen. Maar dan zag ik de match gewoon afstevenen op een lelijke 0-0.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Een kameraad zei nog gisteren tegen mij toen we naar dat middenveld met Wouters en hrosovsky aan het kijken waren: 'Hier stonden we een halfjaar geleden te geilen op Pozuelo, Malynovskyi en Berge met zelfs Heynen nog achter de hand'. Het kan snel gaan.
    Toch een reeks aan vreemde beslissingen bij KRC. Dat Hagi en Hrosovsky de verwachtingen niet waar konden maken, kan je in se niet veel aan doen als Genk zijnde. Maar de "bijsturing" tijdens de winter is toch dramatisch geweest. Thorstvedt lijkt wel wat in zich te hebben. Maar met Daehli en Kouassi koopt ge twee blessuregevoelige spelers die die reputatie onmiddellijk waar maken. Daehli is hier nu al 5 matchen en heeft zelfs geen 90 minuten in totaal gespeeld.
    En ook al vond ik het niet starten van Hagi over het algemeen correct, is het toch schrijnend dat ge de enige met een afstandsschot, een gevoel voor stilstaande fases en wat creativiteit laat gaan. Is hij goed genoeg voor KRC? Kans zit erin van niet... maar tis nog altijd meer als niemand.
    Laatst gewijzigd door starspike; 18 februari 2020 om 15:20

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    144 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)

Jupiler Pro League 2019-2020

PSN: Jonas89

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    wist ik ook niet. Wat gaat een degradant (of kampioen 1B) daar nog van moeite in steken?
    S

Regels voor berichten