puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    In voetbal kan alles
    Ik zeg nergens dat het niet kan eh pallet, ik zeg dat uw kansen via PO2 een pak kleiner zijn. Lezen wat er staat, het is een gave.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Tuurlijk kan anderlecht nog 3e worden in POI.
    Als ze POI halen (let wel áls), dan wil dat zeggen dat ze een ongelooflijke reeks van 8 wedstrijden hebben neergezet met daarbij normaal gezien minstens 6 overwinningen. Dat wil dus zeggen dat ze dan enorm goed op dreef zouden moeten zijn, mentaal een enorme boost hebben gekregen en uiteraard net wél weer mee gaan spelen voor de Europese plaatsen.
    Trouwens, speelt de 4e van POI niet sowieso al tegen de winnaar van POII voor een Europees ticket? Ik dacht dat zelfs de 5e nog tegen de winnaar van POII kan spelen, dus ze hebben veel meer kans in POI om Europees voetbal te halen dan in POII.
    Zal beetje afhangen van wie de beker wint zeker?
    Als de finale Club - Antwerp wordt is er sowieso al een extra ticket voor een PO1 ploeg en moet je gewoon 1 ploeg achter u houden in PO1 om Europees te halen. En dat is idd perfect haalbaar als ze nu een reeks neerzetten waar iedereen versteld van staat.
    Indien 1 van die 2 een steek laten vallen deze week zal het afhangen van wie de beker pakt.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Voor 4 mio mogen ze Didillon hebben.
    Haast profetisch, bloembak!!!!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Haast profetisch, bloembak!!!!
    Helaas weer een huur ipv een mooie som. Het mag niet de bedoeling zijn om een rechtstreekse concurrent te versterken, dus daar hadden toch wat euro's tegenover gestaan mogen hebben.

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Helaas weer een huur ipv een mooie som. Het mag niet de bedoeling zijn om een rechtstreekse concurrent te versterken, dus daar hadden toch wat euro's tegenover gestaan mogen hebben.
    Kopen gaat Genk nooit doen, het is om tijdelijk probleem van blessures op te vangen e, als ze hem kopen, blokkeren ze de andere 2 of zitten ze volgend jaar met een bankzitter van 4 miljoen..
    Hoist Your Colours High!

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dus in juni staan die spelers er allemaal terug

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    zou wel pijnlijk zijn, nu toch al de 2de transferperiode waar Michael niets kan doen aan de te grote kern
    S

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    zou wel pijnlijk zijn, nu toch al de 2de transferperiode waar Michael niets kan doen aan de te grote kern
    Misschien de prijzen wat laten zaken, dat durft al wel eens effect te hebben als je iets probeert te verkopen... kweetnie hé, heb natuurlijk niet zo'n fancy diploma als MV

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Misschien de prijzen wat laten zaken, dat durft al wel eens effect te hebben als je iets probeert te verkopen... kweetnie hé, heb natuurlijk niet zo'n fancy diploma als MV
    Kan ook helpen

Vandaar dat via allerlei makelaars geprobeerd wordt om Elias Cobbaut te verkopen voor 10 miljoen euro én Alexis Saelemaekers voor 7 miljoen. Françis Amuzu moet dan weer meer dan 4 miljoen opleveren.
    S

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Spelers moeten ook willen, als ge lager verkoopt zijn er meer kleine teams die gaan informeren dus ook minder loon kunnen betalen.

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je kan hem ook verkopen voor 2 miljoen en een deel van zijn loon voor een bepaalde periode blijven betalen. Domme move van Michael, in juni loopt die niet meer bij Anderlecht rond vrees ik. Hier viel meer uit te halen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht
    Heb me laten vertellen dat de entourage van Dimata alles doet om nieuws omtrent zijn blessure te verzwijgen en zelfs club en media bedreigd indien ze geruchten zouden verspreiden. Er lijkt daar echt iets niet kosjer te zijn.

En ja, 't is van horen zeggen, dus er kan ook niets van aan zijn.
    Klopt. Zijn management roept de GDPR in om niets te lossen over de aard van zijn blessure. Mag perfect, maar bij 99% van de spelers is dat altijd bekend, dus er moest haast wel iets héél serieus aan de hand zijn.

Desondanks heb ik de indruk dat onze medische staf ook niet echt competent is. Als je het aantal blessures ziet (oké, kan natuurlijk gewoon pech zijn...) maar vooral het feit dat die altijd véél langer lijken te duren dan initieel aangekondigd, daar stel ik mij toch vragen bij.

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Misschien verkeerd verwoord maar ik vind het wel opvallend dat Genk veel meer last heeft om hun kern te behouden als ze eens top 2 gespeeld hebben.
    Oogsten ze qua prijzen in de competitie gewoon later dan de andere clubs of trekken ze gewoon spelers aan die niet willen blijven vanaf er een goed bod op tafel komt, geen idee.

Het kan ook gewoon perceptie zijn omdat Genk er meestal ook niet in slaagt om hun vertrekkers deftig te vervangen hoor.
    Het probleem is dat je eigenlijk als club bovenaan moet zorgen voor een consequent verloop in de zin dat je elk jaar één of twee sterkhouders laat gaan om die te vervangen, zodat je altijd een stevig aandeel van spelers met kennis van de club, de manier van voetballen, samenwerking met de rest van de ploeg en de competitie hebt. Genk heeft daarentegen elk jaar alles uit de kast gehaald om bepaalde spelers te houden om te kunnen oogsten. Resultaat: Na het oogsten komt het punt dat je de gemaakte beloftes moet nakomen en iedereen ineens tegelijkertijd weg is.

Ik vind ook de kritiek op onze aankopen moeilijk. Uiteraard kunnen we er niet onderuit dat ze te weinig brengen, maar je kan toch niet van pakweg Bongonda zeggen dat we een prul-vervanger voor Trossard hebben gekocht? Ook Hrosovsky was bij de betere spelers in zijn competitie (al blijf ik me de vraag stellen of zijn "positie" niet al voldoende ingevuld was). Ze hebben alleen gegokt met Hagi en die gok is mislukt. Die heeft langer nodig dan verwacht. Maar voor de rest hebben we echt wel een kern die voldoende is om Europees te halen (al mag Samatta nu wel vervangen worden, maar dat was in de zomer geen issue).
    Als spelers als Dewaest, Lucumi, Ito, Maehle en aanvanklijk ook Berge sneller niveau hadden gehaald, was het ook een ander verhaal. Nieuwkomers die niet waarmaken wat ze elders getoond hebben en blijvers die hun niveau niet haalden. Dan moet je niet zomaar naar de transfers wijzen (maar ook natuurlijk niet volledig niet) en ligt het moeilijker dan dat. Voor de eerste keer was alvast 95% van onze fans overtuigd dat we niet hetzelfde zouden meemaken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht
    Ik begrijp niet goed waarom de focus zo hard op POI ligt. De focus moet liggen op Europees voetbal en om heel eerlijk te zijn, denk ik dat we meer kans maken om dat te halen via POII dan via POI.
    .
    Dat beeld gaat wel rond, maar is zeer verraderlijk. Als je als ploeg in PO2 wil doorvegen, speel je eigenlijk een reeks veredelde oefenmatchen om dan op het einde uit te komen tegen een ploeg die een playoff afgehandeld heeft tegen een veel grotere intensiteit en er gewoon klaar voor is. Niet voor niets dat slechts één keer de winnaar van PO2 Europees heeft gehaald.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Moeskroen met de beer Frank Boya zijn ze vergeten????
    Kans zit er overigens dik in dat die volgend jaar dichter bij uw thuis te zien gaat zijn
    Allé, zo lagen de kaarten volgens een bevriend manager toch in de winterstop. Maar hoe dat tegen de zomer zit...

Of dat het geval is door Didillon te halen, durf ik te betwijfelen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Spelers moeten ook willen, als ge lager verkoopt zijn er meer kleine teams die gaan informeren dus ook minder loon kunnen betalen.
    Of als ge de vraagprijs lager zet dan is er meer budget voor de manager/entourage/loon speler ...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JelleCa Bekijk bericht
    Klopt. Zijn management roept de GDPR in om niets te lossen over de aard van zijn blessure. Mag perfect, maar bij 99% van de spelers is dat altijd bekend, dus er moest haast wel iets héél serieus aan de hand zijn.

Desondanks heb ik de indruk dat onze medische staf ook niet echt competent is. Als je het aantal blessures ziet (oké, kan natuurlijk gewoon pech zijn...) maar vooral het feit dat die altijd véél langer lijken te duren dan initieel aangekondigd, daar stel ik mij toch vragen bij.
    Als ik me niet vergis kon de aankoopoptie op Dimata tot 1 juni of juli gelicht worden. Maar omdat hij het degeiljk deed en om vertrouwen in de speler uit te spreken werd die optie al veel eerder gelicht. En dan beginnen die knieproblemen om te spelen... Wraakroepend/dom om niet gewoon te wachten tot een week voor die aankoopoptie vervalt. Dan had je die hele miserie waarschijnlijk niet gehad.

Pagina 230 van 273 Eerste ... 130180220226227228229230231232233234240 ... Laatste

Regels voor berichten