iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is nu net het punt. Vormer en Vanaken vertrekken niet bij Brugge.
    Dit.

En tegen dat die echt aangeven te willen vertrekken of ermee te stoppen zal er wel al een vervanger klaar staan die quasi evenwaardig is.
    Genk zijn transferpolitiek doet me gewoon meer denken aan die van elke ploeg in de rechtse kolom: Paar goeie spelers en pieken en het jaar erna alles kwijt, vervangen als een kieken zonder kop en krabbelen om erin te blijven. In dit geval dan in PO 1 blijven ipv in 1A maar voor de rest zie ik bitter weinig verschil. Dat is toch om moedeloos van te worden al supporter?
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Nic!'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik begrijp niet goed waarom de focus zo hard op POI ligt. De focus moet liggen op Europees voetbal en om heel eerlijk te zijn, denk ik dat we meer kans maken om dat te halen via POII dan via POI.

Ja, dat oogt niet mooi, POII spelen, maar het doel heiligt de middelen in een seizoen zoals deze. Anderlecht moet ook leren consistent winnen tegen de kleinere ploegen en POII is daar eigenlijk geen slechte geforceerde oefening voor.

Het alternatief is op het nippertje POI halen om dan zelfs na halvering een aanzienlijke achterstand te hebben op de nummers vier en vijf - op te halen met partijen tegen alweer sterkere tegenstanders als Club, Standard, Antwerp & Gent, versus POII spelen en dan (hopelijk) een finale spelen tegen één van die POI ploegen... Ik weet waar ik mijn geld op zou zetten.

(Wil niet gezegd hebben dat POII winnen een walk in the park wordt voor Anderlecht, maar als ze dat niet kunnen hadden ze sowieso niets te zoeken in POI)

Ze zeggen altijd dat de beker de kortste weg is naar Europa. Gezien dat niet meer kan, is POII volgens mij de kortste (lees: minst moeilijke) weg.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En de lat wordt lager en lager gelegd

Nic!'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Neen, de lat is Europees voetbal - da's een 'hogere lat' in principe dan enkel POI halen. Want laat ons eerlijk zijn - Anderlecht gaat echt niet nog derde worden in POI. Vierde misschien als ze echt aanzienlijk beter worden en dan moeten ze hopen dat bekerwinnaar iemand uit de top 3 is.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht
    Neen, de lat is Europees voetbal - da's een 'hogere lat' in principe dan enkel POI halen. Want laat ons eerlijk zijn - Anderlecht gaat echt niet nog derde worden in POI. Vierde misschien als ze echt aanzienlijk beter worden en dan moeten ze hopen dat bekerwinnaar iemand uit de top 3 is.
    Tuurlijk kan anderlecht nog 3e worden in POI.
    Als ze POI halen (let wel áls), dan wil dat zeggen dat ze een ongelooflijke reeks van 8 wedstrijden hebben neergezet met daarbij normaal gezien minstens 6 overwinningen. Dat wil dus zeggen dat ze dan enorm goed op dreef zouden moeten zijn, mentaal een enorme boost hebben gekregen en uiteraard net wél weer mee gaan spelen voor de Europese plaatsen.
    Trouwens, speelt de 4e van POI niet sowieso al tegen de winnaar van POII voor een Europees ticket? Ik dacht dat zelfs de 5e nog tegen de winnaar van POII kan spelen, dus ze hebben veel meer kans in POI om Europees voetbal te halen dan in POII.
    Laatst gewijzigd door brandon_; 21 januari 2020 om 17:05

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Tuurlijk kan anderlecht nog 3e worden in POI.
    Als ze POI halen (let wel áls), dan wil dat zeggen dat ze een ongelooflijke reeks van 8 wedstrijden hebben neergezet met daarbij normaal gezien minstens 6 overwinningen. Dat wil dus zeggen dat ze dan enorm goed op dreef zouden moeten zijn, mentaal een enorme boost hebben gekregen en uiteraard net wél weer mee gaan spelen voor de Europese plaatsen.
    Het zag er zeer goed uit de eerste helft tegen Club maar ...

Chadli -> ziet er niet fit uit, die gaat geen 8 topmatchen op een rij spelen
    Kompany -> zou ook een mirakel zijn als die plots zoveel matchen op een rij kan spelen zonder blessure
    Colassin -> vaak gezien dat zo'n jongere schitterend begint maar dan ook een terugval kent
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De fitheid van een Chadli en Kompany zal essentieel worden. En volgens mij hebben we de fitte Roofe ook nog niet veel aan het werk gezien.

Het aantrekken van een linksachter die beter kan voetballen dan Cobbaut ook. Belangrijker dan een backup spits.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En het verhaal Dimata is ook al voorbij zeker? Wat is daar allemaal gaande mee?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    En als dat Europees ticket niet gehaald wordt, dan geven we er een positieve spin aan door te zeggen dat Anderlecht de rust wel kan gebruiken. Altijd prijs.

IMO zou dat laatste ook wel het beste zijn voor Anderlecht na zo een seizoen met al die jongeren en blessuregevoelige spelers. Ziet ge deze kern, aangezien ze amper centen hebben voor transfers, ergens in de tweede (of derde?) voorronde van de EL weer spelen zonder fatsoenlijke rust na dit seizoen? Dan hangen ze tegen oktober weer ergens in de rechterkolom te bengelen, heel die ploeg lijkt ocharm één match per week nog niet te kunnen volmaken.

Moeskroen met de beer Frank Boya zijn ze vergeten????

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    En het verhaal Dimata is ook al voorbij zeker? Wat is daar allemaal gaande mee?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Veel misterie rond die blessure en hoe fit die is.

Klinkt alvast weinig hoopgevend allemaal.

Nic!'s schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Veel misterie rond die blessure en hoe fit die is.

Klinkt alvast weinig hoopgevend allemaal.
    Heb me laten vertellen dat de entourage van Dimata alles doet om nieuws omtrent zijn blessure te verzwijgen en zelfs club en media bedreigd indien ze geruchten zouden verspreiden. Er lijkt daar echt iets niet kosjer te zijn.

En ja, 't is van horen zeggen, dus er kan ook niets van aan zijn.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht
    Ik begrijp niet goed waarom de focus zo hard op POI ligt. De focus moet liggen op Europees voetbal en om heel eerlijk te zijn, denk ik dat we meer kans maken om dat te halen via POII dan via POI.

Ja, dat oogt niet mooi, POII spelen, maar het doel heiligt de middelen in een seizoen zoals deze. Anderlecht moet ook leren consistent winnen tegen de kleinere ploegen en POII is daar eigenlijk geen slechte geforceerde oefening voor.

Het alternatief is op het nippertje POI halen om dan zelfs na halvering een aanzienlijke achterstand te hebben op de nummers vier en vijf - op te halen met partijen tegen alweer sterkere tegenstanders als Club, Standard, Antwerp & Gent, versus POII spelen en dan (hopelijk) een finale spelen tegen één van die POI ploegen... Ik weet waar ik mijn geld op zou zetten.

(Wil niet gezegd hebben dat POII winnen een walk in the park wordt voor Anderlecht, maar als ze dat niet kunnen hadden ze sowieso niets te zoeken in POI)

Ze zeggen altijd dat de beker de kortste weg is naar Europa. Gezien dat niet meer kan, is POII volgens mij de kortste (lees: minst moeilijke) weg.
    Als ge PO1 speelt zijn uw kansen een stuk groter hoor. Uw achterstand op de ploegen voor u wordt ook gehalveerd.

Via PO2 moet ge 1) uw poule winnen, 2) een halve finale winnen, 3) een finale winnen, 4) nog een finale winnen tegen een ploeg die wedstrijden gespeeld aan een compleet andere intensiteit dan u en dus hoogstwaarschijnlijk een beter ritme zal hebben. Veel succes daarmee.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Ik had enkel de commentaren op radio en hln gelezen ivm Vanaken zijn goal.
    Ik verwachte echt een wereldgoal maar als VCB op zijn lijn blijft staan heeft hij die bal toch of niet? Niettemin uiteraard een knappe goal natuurlijk.
    Ik denk van niet

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Als ge PO1 speelt zijn uw kansen een stuk groter hoor. Uw achterstand op de ploegen voor u wordt ook gehalveerd.

Via PO2 moet ge 1) uw poule winnen, 2) een halve finale winnen, 3) een finale winnen, 4) nog een finale winnen tegen een ploeg die wedstrijden gespeeld aan een compleet andere intensiteit dan u en dus hoogstwaarschijnlijk een beter ritme zal hebben. Veel succes daarmee.
    In voetbal kan alles
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Pagina 229 van 282 Eerste ... 129179219225226227228229230231232233239279 ... Laatste

Regels voor berichten