Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://www.9lives.be/forum/voetbal/...l#post22177081

Blij dat we in januari toch nog aan het semmelen zijn over playoff 1! Wacht tot februari waar het IMO nog wat dichter bijeen zal liggen. Dat is gewoon eigen aan competitievoetbal rond die plaatsen, en zeker met het vormpeil van de ploegen die meedoen in onze competitie is dat een loterij. Volgende week is het weer helemaal anders omdat twee van de vijf ploegen het weer uitgehangen hebben in matchen waar ze de favoriet waren.

Moeskroen heeft eigenlijk nog het simpelste traject van allemaal, dat zou wat zijn! Ik ben namelijk wel een Boya Frank fanboy.
    Ik wist al dat gij dat ging bovenhalen. Plaats 5 is wel al zeker weg en ze zitten wel in die top 10. 7 punten ophalen blijft veel, maar Genk hun schema is echt wel zweten en zie ik het zeker gebeuren. Maar ik ken Mechelen hun niveau niet, want ik volg ze niet. Dus ik heb geen idee. Mechelen heeft misschien wel de sleutel in handen met de wedstrijden tegen Genk & Anderlecht voor de boeg. Anderlecht zit wel in het hoekje van moeten en kunnen nog amper fouten veroorloven. Alleszins veel honden voor 1 plaatsje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Tenzij Genk plots begint te draaien natuurlijk, dan kan 7 punten inhalen toch te veel zijn... volgens mij ligt het vooral in de handen van Genk, en dus de match tegen en op Gent redelijk bepalend indien Genk dat wint.
    Het ligt veel meer in de handen van Mechelen imo met die 2 onderlinge duels.
    Laatst gewijzigd door Cerv.Be; 20 januari 2020 om 16:06
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Eén zwaluw maakt de lente niet he
    Zo lang ze geen 90min fysisch top kunnen zijn, zie ik ze niet terug komen naar een POI plek
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Eén zwaluw maakt de lente niet he
    Zo lang ze geen 90min fysisch top kunnen zijn, zie ik ze niet terug komen naar een POI plek
    Goh, hetgeen ze nu de eerste helft toonden kan wel eens genoeg zijn om te gaan rusten met genoeg voorsprong dat je in elkaar mag zakken na de rust.
    Tis niet dat ze elke week tegen zo'n sterke tegenstander als Club moeten spelen he.

Voor de neutrale liefhebber is dit gewoon erg leuk. Zowel Genk als Anderlecht die na de winterstop plots een hoger niveau halen (allez de eerste match toch, wil ze alletwee zien bevestigen volgende week)
    en dan KVM, Zulte-Wargem en Moeskroen die ook nog meedoen voor die plek. Stiekem hoop ik gewoon dat de 2 'grote' clubs er naast grijpen... Anderlecht omdat ze het gewoon niet verdienen op basis van hun matchen in '19 en Genk zodat ze daar in Limburg misschien eens twee keer nadenken voor ze na een boerenjaar weer heel de kern te koop zetten.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Goh, hetgeen ze nu de eerste helft toonden kan wel eens genoeg zijn om te gaan rusten met genoeg voorsprong dat je in elkaar mag zakken na de rust.
    Tis niet dat ze elke week tegen zo'n sterke tegenstander als Club moeten spelen he.

Voor de neutrale liefhebber is dit gewoon erg leuk. Zowel Genk als Anderlecht die na de winterstop plots een hoger niveau halen (allez de eerste match toch, wil ze alletwee zien bevestigen volgende week)
    en dan KVM, Zulte-Wargem en Moeskroen die ook nog meedoen voor die plek. Stiekem hoop ik gewoon dat de 2 'grote' clubs er naast grijpen... Anderlecht omdat ze het gewoon niet verdienen op basis van hun matchen in '19 en Genk zodat ze daar in Limburg misschien eens twee keer nadenken voor ze na een boerenjaar weer heel de kern te koop zetten.
    Hoezo te koop zetten. Die spelers waren gewoon niet meer te houden. Trossard, Malinovsky en Pozuelo wouden gewoon weg. Dat is nu ook met Samatta en Berge.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rsca gaat het niet halen, niet omwille van genk of mechelen maar gewoon omwille van zichzelf hun programma is te doen maar zie ze geen zes keer meer winnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Rsca gaat het niet halen, niet omwille van genk of mechelen maar gewoon omwille van zichzelf hun programma is te doen maar zie ze geen zes keer meer winnen.
    Geen idee, mijn glazen bol is kapot, maar wij kunnen wel vanuit een blauwzwarte zetel met nen Duvel en chipske toekijken ... merci Hans

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Hoezo te koop zetten. Die spelers waren gewoon niet meer te houden. Trossard, Malinovsky en Pozuelo wouden gewoon weg. Dat is nu ook met Samatta en Berge.
    Misschien verkeerd verwoord maar ik vind het wel opvallend dat Genk veel meer last heeft om hun kern te behouden als ze eens top 2 gespeeld hebben.
    Oogsten ze qua prijzen in de competitie gewoon later dan de andere clubs of trekken ze gewoon spelers aan die niet willen blijven vanaf er een goed bod op tafel komt, geen idee.

Het kan ook gewoon perceptie zijn omdat Genk er meestal ook niet in slaagt om hun vertrekkers deftig te vervangen hoor.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zullen eens zien bij Brugge als Vormer en die Lange vertrekken of ze die ook zo makkelijk kunnen vervangen. Komaan, beetje realiteitszin he
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

schumi2003's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anderlecht moet 6 keer winnen van de 8 matchen, en op heel dit seizoen hebben ze 6 keer gewonnen uit 22 matchen?

Nu moeten ze tegen "mindere" spelen maar ook daar hebben ze maar 3 matchen van kunnen winnen.

Het zou bijzonder straf zijn moesten ze PO1 nog halen denk ik...
    Legends come and go but hero's never die

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    142 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Of gaat Zulte nog eens opstaan Jonas?
    Als Dury blijft vasthouden aan 3 CM's gaat er niet veel veranderen, Berahino terug als valse spits ten koste van Marcq of Govea. En mss eens een zuivere winger bijkopen.
    Anders zie ik ons nog klein beetje terug vallen zelf, RSCA ervoor bij en mss nog eene van eronder (Moeskroen).

Antwerp (A)
    WB (H)
    Charleroi (A)
    Moeskroen (H)
    Oostende (A)
    Kortrijk (H)
    RSCA (A)
    Standard (H)

kzie ons zeker géén punten pakken tegen Antwerp, Charleroi, RSCA & Standard. Of tzou moeten zijn dat wij een superdag hebben, of de andere een offday hebben
    PSN: Jonas89

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Zullen eens zien bij Brugge als Vormer en die Lange vertrekken of ze die ook zo makkelijk kunnen vervangen. Komaan, beetje realiteitszin he
    Dat is nu net het punt. Vormer en Vanaken vertrekken niet bij Brugge.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik vond het gisteren wel enorm geniaal dat er na de vrije schop van Vormer in de muur een heel stadion begon te juichen tot dat de bal van Vanaken in het net viel. Van luid gejuich naar een muisstil stadion, heerlijk.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik had enkel de commentaren op radio en hln gelezen ivm Vanaken zijn goal.
    Ik verwachte echt een wereldgoal maar als VCB op zijn lijn blijft staan heeft hij die bal toch of niet? Niettemin uiteraard een knappe goal natuurlijk.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumi2003 Bekijk bericht
    Anderlecht moet 6 keer winnen van de 8 matchen, en op heel dit seizoen hebben ze 6 keer gewonnen uit 22 matchen?

Nu moeten ze tegen "mindere" spelen maar ook daar hebben ze maar 3 matchen van kunnen winnen.

Het zou bijzonder straf zijn moesten ze PO1 nog halen denk ik...
    Voor de winterstop toch echt wel veeeeeeeel punten laten liggen tegen de "kleintjes" , dus ik vrees er voor .....
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Voor de winterstop toch echt wel veeeeeeeel punten laten liggen tegen de "kleintjes" , dus ik vrees er voor .....
    Maar voor de winterstop speelden jullie ook niet zoals afgelopen zondag.. Zeker de eerste helft was het beste Anderlecht by far tov de rest vant seizoen tot nu toe.
    Tis nu wel aan jullie om die piek te bevestigen in de andere matchen, maar ik zou het zelf ook zot vinden moesten jullie nu uit het niet wel plots een winstreak neerzetten.
    Time will tell..
    Hoist Your Colours High!

Pagina 228 van 273 Eerste ... 128178218224225226227228229230231232238 ... Laatste

Regels voor berichten