Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En als het in Luik is, zit ge hier te roepen wat een marginalen het daar zijn...
    Ik weet niet of je altijd men zinnen snapt maar kom, in Luik zijn er marginalen , in Brugge , ik Anderlecht, in Gent zelfs in Genk en ja in Antwerpen
    Of moet ik het nog duidelijker zeggen ?
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Ik weet niet of je altijd men zinnen snapt maar kom, in Luik zijn er marginalen , in Brugge , ik Anderlecht, in Gent zelfs in Genk en ja in Antwerpen
    Of moet ik het nog duidelijker zeggen ?
    Daar ben ik het volledig mee eens, maar dat supporters altijd naar ons moeten refereren als hun eigen supporters iets misdaan hebben, daar heb ik wel problemen mee.
    Ik sta net zo min in voor die groep marginale supps van ons, als gij voor die van u.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Daar ben ik het volledig mee eens, maar dat supporters altijd naar ons moeten refereren als hun eigen supporters iets misdaan hebben, daar heb ik wel problemen mee.
    Ik sta net zo min in voor die groep marginale supps van ons, als gij voor die van u.
    Tuurlijk . Fuck them
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    143 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Jupiler Pro League 2019-2020

Hoog tijd bij ons voor afspraken naar volgend seizoen (bestuur bedoel ik dan, transfers sowieso), of we spelen elk weekend voor 4000 man en een paardekop.

Want het aantal toeschouwers zakt elke week, en nu dat het winter is sowieso. En zondagavond wedstrijden zijn ook geen voordeel.
    Enige pluspunt is dat ik op 3 min stappen vh stadion geparkeerd sta

PS:
    Maar hey Francky; best winterstage ooit he
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    Ik ga dat liedje ook nooit goed praten, laat staan zelf zingen. Getuigt immers van geweldig gebrek aan smaak.
    Maar 'k zou er nu ook niet meer van maken dan het is, want dan maak je het alleen maar erger (het bewijs is er: het werd overal over genomen )

BTW: het Joden-liedje dat jullie zingen bevat de tekstflard 'Mijn vader zit bij de commando's, mijn moeder zit bij de SS. Samen verbanden ze joden, want joden die branden het best'
    Getuigt ook niet echt van klasse he, 't is zelf nog een paar gradaties erger imo

Kudos!
    Dat liedje zingen ze in gent ook maar dan met boeren verbranden het best, komt meestal uit die ultra groepjes ( ik heb een hekel aan dat ultra gedoe bij ons zien ze die gasten ook liever gaan dan komen )

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Dat liedje zingen ze in gent ook maar dan met boeren verbranden het best, komt meestal uit die ultra groepjes ( ik heb een hekel aan dat ultra gedoe bij ons zien ze die gasten ook liever gaan dan komen )
    Kan goed zijn, maar als ge de tekst ziet weet iedereen wel waar dat lied zijn oorsprong gevonden heeft, en dat is niet in Gent.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Kan goed zijn, maar als ge de tekst ziet weet iedereen wel waar dat lied zijn oorsprong gevonden heeft, en dat is niet in Gent.
    In Rotterdam??

Ik heb het persoonlijk nog maar 1 maal gehoord in Brugge en dan is er daar ook veel reactie op geweest. En meer dan terecht overigens.

'Alle joden zijn homo' heb ik al vele malen gehoord maar dat is imo toch een paar gradaties minder erg. Maar net zo goed wordt daar door (een deel van) de Joodse gemeenschap aanstoot aangegeven.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Genk heeft echt wel nog een loodzwaar schema (Antwerp, Club, Gent, Charleroi, Standard), Anderlecht heeft een makkelijk schema (Beveren, Eupen, STVV, Cercle, Moeskroen) dus daar zijn zeker nog mogelijkheden. Geen idee hoe Mechelen in te schatten maar heeft ook nog de onderlinge duels tegen Genk & Anderlecht. Alles kan daar dus nog zeker, na wat ze gisteren brachten kan het echt nog wel. Of gaat Zulte nog eens opstaan Jonas?

Ik kan alleen niet begrijpen hoe ze bij RSCA zo conditioneel blijven sukkelen.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Genk heeft echt wel nog een loodzwaar schema (Antwerp, Club, Gent, Charleroi, Standard), Anderlecht heeft een makkelijk schema (Beveren, Eupen, STVV, Cercle, Moeskroen) dus daar zijn zeker nog mogelijkheden. Geen idee hoe Mechelen in te schatten maar heeft ook nog de onderlinge duels tegen Genk & Anderlecht. Alles kan daar dus nog zeker, na wat ze gisteren brachten kan het echt nog wel. Of gaat Zulte nog eens opstaan Jonas?

Ik kan alleen niet begrijpen hoe ze bij RSCA zo conditioneel blijven sukkelen.
    Het programma van Genk is inderdaad loodzwaar, maar gisteren zag ik wel veel verbetering t.o.v. de wedstrijden voor de winterstop. Vooral Thorsvedt speelde zeer sterk.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Het programma van Genk is inderdaad loodzwaar, maar gisteren zag ik wel veel verbetering t.o.v. de wedstrijden voor de winterstop. Vooral Thorsvedt speelde zeer sterk.
    Het is altijd ook de vraag hoe de zwakte van de tegenstander daar een rol speelt. Tegen de volledige top 5 nog spelen is toch echt geen cadeau, ze moeten daar toch proberen een 3-tal wedstrijden van te winnen + de wedstrijd tegen Mechelen ook zeker winnen.

Volgens mij kan het nog heel spannend worden.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met dat programma moet RSCA gewoon PO1 halen, zeker met hun vorm van voor de winterstop
    S

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is altijd ook de vraag hoe de zwakte van de tegenstander daar een rol speelt. Tegen de volledige top 5 nog spelen is toch echt geen cadeau, ze moeten daar toch proberen een 3-tal wedstrijden van te winnen + de wedstrijd tegen Mechelen ook zeker winnen.

Volgens mij kan het nog heel spannend worden.
    Dat is waar. Maar dit seizoen ben ik gewoon eens blij dat er een match goed gevoetbald werd. Niet vaak gezien dit seizoen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Met dat programma moet RSCA gewoon PO1 halen, zeker met hun vorm van voor de winterstop
    Tenzij Genk plots begint te draaien natuurlijk, dan kan 7 punten inhalen toch te veel zijn... volgens mij ligt het vooral in de handen van Genk, en dus de match tegen en op Gent redelijk bepalend indien Genk dat wint.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Tenzij Genk plots begint te draaien natuurlijk, dan kan 7 punten inhalen toch te veel zijn... volgens mij ligt het vooral in de handen van Genk, en dus de match tegen en op Gent redelijk bepalend indien Genk dat wint.
    Los van of Genk begint te draaien:
    Anderlecht wint 6wedstrijden op 22 maar gaat dan toch plots 7punten inhalen omwille van een "makkelijk" programma? Die 16 niet gewonnen wedstrijden waren dan duidelijk gewoon 1 lang moeilijk programma!

Nee ik geloof niet dat Anderlecht opeens gaat beginnen te draaien, gewoon omdat ze gisteren eens goed speelden. Dat ze volgende week al maar eens proberen verder te komen dan een gelijkspel tegen sirkel

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Anderlecht heeft een makkelijk schema (Beveren, Eupen, STVV, Cercle, Moeskroen) dus daar zijn zeker nog mogelijkheden.
    https://www.9lives.be/forum/voetbal/...l#post22177081

Blij dat we in januari toch nog aan het semmelen zijn over playoff 1! Wacht tot februari waar het IMO nog wat dichter bijeen zal liggen. Dat is gewoon eigen aan competitievoetbal rond die plaatsen, en zeker met het vormpeil van de ploegen die meedoen in onze competitie is dat een loterij. Volgende week is het weer helemaal anders omdat twee van de vijf ploegen het weer uitgehangen hebben in matchen waar ze de favoriet waren.

Moeskroen heeft eigenlijk nog het simpelste traject van allemaal, dat zou wat zijn! Ik ben namelijk wel een Boya Frank fanboy.

Pagina 227 van 282 Eerste ... 127177217223224225226227228229230231237277 ... Laatste

Regels voor berichten