BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Harde werker die vossen, maar je bent al vergeten dat hij ook verantwoordelijk was voor de titel ?
    En dat wil zeggen dat je die vandaag nog moet opstellen?

Ik heb respect voor Vossen, maar dat wil niet zeggen dat ik hem nog goed genoeg vind om bij ons te spelen.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    In de loges boven de supporters van de aartsvijand gaan zitten, getuigt inderdaad van weinig klasse. Typisch vdb zeker? ;-)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Clement heeft vlakaf gezegd dat hij Vossen niet meer gaat gebruiken omdat die zogezegd niet in zijn systeem past.

Begrijpe wie begrijpen kan.

Dennis is een leuke speler maar zal nooit constant zijn zoals een Bacca of Wesley.
    Dennis is eigenlijk een type speler dat rond een targetman a la Wesley moet kunnen zwerven of van de flank moet komen. Die kan nooit het gewicht van een aanval dragen. Wij missen gewoon echt een killer voorin. Schrijvers - Okereke - Dennis is allemaal goed en wel qua snelheid en acties, maar het zijn alle drie geen killers. Daarom vind ik het des te jammer dat Diagne een groot mentaliteitsprobleem heeft want die kerel had voetballend gezien wel het perfecte profiel voor onze ploeg. Diatta - Diagne - Dennis zou op papier (vooral voetballend gezien) een heerlijke aanval zijn.

Het helpt ook niet echt dat onze bank eigenlijk uit hetzelfde type voetballers bestaat. Openda is technisch waardeloos en is eigenlijk alleen maar nuttig als je 'm in de diepte kan aanspelen zoals Cools daarstraks, voor de rest heeft die alweer weinig klaar gekregen. Schrijvers en Vossen zijn eigenlijk ook twee spelers die rond een diepe spits (alweer Diagne) moeten kunnen zwerven.

Gelukkig is onze verdediging en middenveld van buitengewoon niveau waarop wij in sommige wedstrijden kunnen terug vallen, maar onze aanval mag in de zomer wel onder handen genomen worden en liefst passend naar het systeem van Clement toe. Zowel Schrijvers, Openda en Vossen mogen wat mij betreft vertrekken want in een traditionele 433 en het aanvallend voetbal dat Clement wil spelen passen ze gewoonweg niet. Dennis mag bij een goed bod ook beschikken.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Jupiler Pro League 2019-2020

Just da gebeurd alleen bij ons lol ... Looks at Luik
    En als het in Luik is, zit ge hier te roepen wat een marginalen het daar zijn...
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wel leuk dat Hans jullie het zwijgen oplegt na jullie gezangen tegen een tweevoudig gouden schoen dan nog. Een applausje zoals met Ibrahimovic kon er niet vanaf zeker? Om van een bommetje ( beetje understatement als je het kaliber zag) naar een rode duivel nog te zwijgen, of is dat alleen voor Kompany?
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    ja tuurlijk, dat zijn een paar supporters, die belachelijke gezangen was een gans stadion: strakke vergelijking
    Ik vind dat ook gatachterlijke, net als die Joden gezangen die van jullie kant komen.

Maar ik zat in het stadion, en kan toch beamen dat het verre van een gans stadion was die dit zat te zingen.
    Dat er achter ons goal een bende randdebielen zitten was al vanaf minuut 1 helaas duidelijk.

Over klasse gesproken.

Trouwens een erg vermakelijke partij. Genoten van Anderlecht de eerste helft, en die goal van Vanaken was echt wel indrukwekkend.

Colassin de ontdekking van de avond, en ook Murillo deed het niet slecht.

Nu hopen dat we Cobbaut voor een laatste keer hebben zien door het ijs zakken op de linksachter.
    Laatst gewijzigd door Hans Moleman; 20 januari 2020 om 01:12

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Harde werker die vossen, maar je bent al vergeten dat hij ook verantwoordelijk was voor de titel ?
    Jelle zijn tijd is gewoon voorbij, hoe graag ik die gast ook heb, heeft geen snelheid meer, balbehandeling is te traag..

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Jelle zijn tijd is gewoon voorbij, hoe graag ik die gast ook heb, heeft geen snelheid meer, balbehandeling is te traag..
    Op stage was die nogtans scherp.
    Ik heb zelf ook gevloekt op hem 2 seizoenen terug maar iedereen kan een lastig seizoen hebben. Vossen is al bij al nig maar 30, dan is een spits echt niet versleten. Geef die wat ritme en wat kansen en ik wil het wel zien, die gaat meer afwerken dan Dennis volgens mij.

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het is maar vanaf welke kant je het wil bekijken zeker?? https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...rugse-fans-uit
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    ja tuurlijk, dat zijn een paar supporters, die belachelijke gezangen was een gans stadion: strakke vergelijking
    Yep en heel het staduim heeft bommekes gegooit ....
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Het is maar vanaf welke kant je het wil bekijken zeker?? https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...rugse-fans-uit
    Tuurlijk maar iedereen doet nu precies of wij alleen hebben marginalen .....het is langs de 2 kanten
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tuurlijk maar iedereen doet nu precies of wij alleen hebben marginalen .....het is langs de 2 kanten
    Niemand zegt dat jullie de enige zijn met marginalen, die heb je inderdaad overal.

Maar dat je anno 2020 nog toelaat dat je liedjes zingt die impliceren dat er iets mis is met homo's dat gaat er bij mij echt niet in. En op TV klonken die gezangen zeer luid, de micro zal toevallig dicht bij die "zangers" gestaan hebben.
    Het is gewoon des te spijtiger omdat het voetbal van jullie gisteren ECHT goed was, dan is het jammer dat je bij 1-0 zoiets begint te zingen ...

Wat betreft die Joden: ik heb nog nooit kunnen verstaan wat exact er dan gezongen wordt? "oh wat zijn die Joden stil?" -> als het dat effectief is (nog nooit op de TV duidelijk gehoord) dan hangt het er vanaf waarom ze jullie Joden noemen ... -> als het is omdat jullie de rijkste club waren, dan mag dat liedje sowieso de vuilbak in en dan vind ik het trouwens, moest ik Jood zijn, ook niet echt zo beledigend?
    Laatst gewijzigd door XtremeSpooky; 20 januari 2020 om 09:15

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    pssst....dat liedje met homo' s gaat ook niet echt over homo's hoor, net zo min het over boeren gaat

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    pssst....dat liedje met homo' s gaat ook niet echt over homo's hoor, net zo min het over boeren gaat
    Ivm boeren -> de link tussen Brugge -> West-Vlaanderen -> boeren: ok, geen enkel probleem mee, denk ook niet dat 1 boer zich daar al aan gestoord heeft net zomin als dat er al 1 Jood zich gestoord zal hebben dat Anderlecht liedje

Maar je kind zal maar homo zijn en zoiets voor een eerste keer horen en zich afvragen waarom dat gezongen wordt. Is totaal ongepast, snap niet dat je dat kan weglachen?
    Bij Gent hebben ze meer dan terecht trouwens Raman op de vingers getikt, maar ook daar laten ze nu gewoon toe dat dat gezongen wordt -> is het dan zoveel gevraagd om effe met de supporters samen te zitten en duidelijk te maken dat ze dat liedje beter achterwege laten? Je impliceert echt met zo'n lied dat "homo" zijn iets slecht is, en dat terwijl het homo zijn nu al zo'n groot stigma is in het jeugdvoetbal

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ga dat liedje ook nooit goed praten, laat staan zelf zingen. Getuigt immers van geweldig gebrek aan smaak.
    Maar 'k zou er nu ook niet meer van maken dan het is, want dan maak je het alleen maar erger (het bewijs is er: het werd overal over genomen )

BTW: het Joden-liedje dat jullie zingen bevat de tekstflard 'Mijn vader zit bij de commando's, mijn moeder zit bij de SS. Samen verbanden ze joden, want joden die branden het best'
    Getuigt ook niet echt van klasse he, 't is zelf nog een paar gradaties erger imo

Kudos!

Pagina 226 van 273 Eerste ... 126176216222223224225226227228229230236 ... Laatste

Regels voor berichten