Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Der is hier dan ook letterlijk niemand die geen respect heeft voor de carriere van Kompany. Wel is er kritiek op hoe hij de dingen in Anderlecht aanpakt heeft en hoe belabberd zijn prestaties tot nu toe geweest zijn. En dat is gewoon terecht.

Oh boohoo der zijn wat supporters in een stadion die fluiten, denk dat het toch al langer geweten is dat de gemiddelde voetbalsupporter die in een stadion aanwezig is niet bijster intelligent is, zelfs effectief slimme mensen laten zich meesleuren in anti-gedrag door hun emoties. Suck it up en leer er mee leven want als ge daar niet tegen kunt moet ge maar niet naar voetbal kijken, laat staan het gaan spelen.
    Wat verwacht ge dan dat ze in ieder stadion gaan zitten klappen voor opperheld Kompany die zoveeeeeel voor het belgische voetbal gedaan heeft? Even serieus blijven aub.
    Tuurlijk moet men niet klappen. Maar fluiten en juichen bij een blessure, voor een speler die nooit onrespectvol was over je club, dat snap ik niet.

Kritiek moet zeker kunnen. Vind als 'fanboy' ook zeker niet dat hij alles perfect doet. Moet uiteraard nog veel leren.

Maar de komst van spelers als Kompany, Defour, Mirallas, Mignolet, ... juich je als voetballiefhebber toch gewoon toe?

Is toch alleen maar goed voor onze competitie.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb Gavin hier nog geen kritiek zien geven op Kompany zijn carrière in Engeland, enkel op zijn voorlopige prestaties hier dit seizoen in de JPL.

Ik heb enorm veel respect voor Kompany zijn parcours bij Man City, en ik begrijp waarom ze hem daar huldigen. Maar je mag nog zoveel respect hebben voor wat hij daar bereikt heeft, feit is dat hij dit seizoen de verwachtingen absoluut nog niet heeft kunnen waarmaken. Hij heeft misschien 1 match gespeeld waar je een beetje de Kompany van City zag.

Dus ja, give it a break. Hij is voorgesteld als de heiland van Anderlecht, hoge bomen vangen veel wind. Als je dan niet presteert, dan ga je kritiek krijgen. Dat wil niet zeggen dat we geen respect hebben voor wat hij vroeger heeft gepresteerd of zijn intrinsieke kwaliteiten als voetballer.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Ja, laten we de carriere van Zulj met die van Vincent Kompany vergelijken ...
    Dat stond er niet he, dat ging over uw willekeurige criteria om respect te vragen en het zelf niet te hebben voor prestaties in een vorige competitie. De ene keer moogt ge iemand die goed was vroeger niet uitfluiten en de andere keer moogt ge iemand die goed was vroeger zonder probleem brol noemen. Al even consequent als het project van Anderlecht.

Deschacht dan? Ook vier keer kampioen op die periode he! Maar da's ook geen favorietje aan de vorige posts te zien dus ik vrees ervoor dat dat plots gaat passen in de criteria.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Zulj (komaan, wat een vergelijking )
    Beter lezen, dan moet ge niet zuchten of uw hoofd tegen een muur slaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Maar de komst van spelers als Kompany, Defour, Mirallas, Mignolet, ... juich je als voetballiefhebber toch gewoon toe?
    Waarom zou ik? Enkel Mignolet omdat die duidelijk de beste van de competitie is, de rest is geblesseerd of nog amper beter dan de top hier. Chadli wel daarentegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ik heb Gavin hier nog geen kritiek zien geven op Kompany zijn carrière in Engeland, enkel op zijn voorlopige prestaties hier dit seizoen in de JPL.
    En over zijn flauwe prestaties in Europa, waar hij bijvoorbeeld wel eens de mindere was van Demichelis. En over die flaters bij de Rode Duivels. En over dat faillissement in het horecawezen. Die gaten in zijn zo graag geloofd Koning Midas-imago stoppen echt niet bij de JPL zenne, ze worden gewoon duidelijk nu dat ge er dag in dag uit mee geconfronteerd wordt.

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Der is hier dan ook letterlijk niemand die geen respect heeft voor de carriere van Kompany. Wel is er kritiek op hoe hij de dingen in Anderlecht aanpakt heeft en hoe belabberd zijn prestaties tot nu toe geweest zijn. En dat is gewoon terecht.

Oh boohoo der zijn wat supporters in een stadion die fluiten, denk dat het toch al langer geweten is dat de gemiddelde voetbalsupporter die in een stadion aanwezig is niet bijster intelligent is, zelfs effectief slimme mensen laten zich meesleuren in anti-gedrag door hun emoties. Suck it up en leer er mee leven want als ge daar niet tegen kunt moet ge maar niet naar voetbal kijken, laat staan het gaan spelen.
    Wat verwacht ge dan dat ze in ieder stadion gaan zitten klappen voor opperheld Kompany die zoveeeeeel voor het belgische voetbal gedaan heeft? Even serieus blijven aub.
    Lees aub eens wat ik zeg. Ik zeg toch nergens dat niemand geen respect heeft. (Kompany vergelijken met Zulj is eingelijk wel respectloss). Ik zeg enkel dat het hier ging over zijn prestaties in Engeland en niet over wat hij dit seizoen presteert. Ik begrijp ook niet waarom telkens zulke reacties moeten komen. Hoeveel keer is die discussie hier eingelijk al gevoerd.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    650 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Lamkel ze rood gepakt in een oefenmatch voor natrappen, jongen is echt niet goed i zijn hoofd.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht

Ik heb enorm veel respect voor Kompany zijn parcours bij Man City, en ik begrijp waarom ze hem daar huldigen. Maar je mag nog zoveel respect hebben voor wat hij daar bereikt heeft, feit is dat hij dit seizoen de verwachtingen absoluut nog niet heeft kunnen waarmaken. Hij heeft misschien 1 match gespeeld waar je een beetje de Kompany van City zag.

Dus ja, give it a break. Hij is voorgesteld als de heiland van Anderlecht, hoge bomen vangen veel wind. Als je dan niet presteert, dan ga je kritiek krijgen. Dat wil niet zeggen dat we geen respect hebben voor wat hij vroeger heeft gepresteerd of zijn intrinsieke kwaliteiten als voetballer.

Toen ik het artikel poste van zijn prestaties in de PL , dus NIET van de JPL , heeft ons Gavinneke" ik moet toch minsten 3 lach icoontjes zetten in men post " het toch weer in het belachelijke getrokken maar kom we zullen het maar laten rusten want dan belande in den peutertuin , kijk een icoontje

En dan nog beginnen over zen flaters in de horecawereld , HAHAHa komop zeg hoe triestig kunde zijn
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Lamkel ze rood gepakt in een oefenmatch voor natrappen, jongen is echt niet goed i zijn hoofd.
    Naart schint betekent Lamkel Ze , gekke man maar ben niet zekers
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Wie heeft het over Zulj? wtf is OOstenrijk ?
    We hebben het over de vroegere kapitein van de RD , een Belg , niet mijn woorden maar van Gary Liniker :"Hij was een 'big game player', iemand die met de druk om kon. Dat is het verschil tussen heel goed zijn en groots. Kompany is een van de beste verdedigers die de Premier League ooit heeft gekend"
    Maar er zullen er altijd muggenzifters zijn ofc .
    Beetje zoals tegenover Lukaku ...
    Achja
    Laten we niet overdrijven aub. Nemanja Vidic en Rio Ferdinand bv. waren op defensief vlak al zeker beter. John Terry idem.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lode16 Bekijk bericht
    Lees aub eens wat ik zeg. Ik zeg toch nergens dat niemand geen respect heeft. (Kompany vergelijken met Zulj is eingelijk wel respectloss). Ik zeg enkel dat het hier ging over zijn prestaties in Engeland en niet over wat hij dit seizoen presteert. Ik begrijp ook niet waarom telkens zulke reacties moeten komen. Hoeveel keer is die discussie hier eingelijk al gevoerd.
    Het is natuurlijk wel begonnen met een zeker iemand die zei dat ze daar hier nog iets van zouden kunnen leren, dat maakt dat het dan wel degelijk gaat over wat er bij ons op de velden allemaal gebeurt dit seizoen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Laten we niet overdrijven aub. Nemanja Vidic en Rio Ferdinand bv. waren op defensief vlak al zeker beter. John Terry idem.
    Het zijn Gary zen woorden , ni de mijne
    RSCA 4 Ever !

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Het is natuurlijk wel begonnen met een zeker iemand die zei dat ze daar hier nog iets van zouden kunnen leren, dat maakt dat het dan wel degelijk gaat over wat er bij ons op de velden allemaal gebeurt dit seizoen.
    Dat ging dus ook niet over het feit of hij iets presteert dit seizoen. Dat ging over het feit dat ze op de velden fluiten en juichen bij een blessure en zo dus weinig respect tonen.
    Ma swat, dat is 1 van de redenen dat ik nog zelden iets post hier. Word nog zelden echt over voetbal gediscussieerd.
    Laatst gewijzigd door Lode16; 11 januari 2020 om 23:17

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Karel Van Eetvelt begot
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Viva la revolucion!

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ja Jonas, moogt gij nog zoveel posts naar de peutertuin verplaatsen als gij wilt ... 't is echt dweilen met de kraan in Neerpede open zenne.
    4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 211 van 282 Eerste ... 111161201207208209210211212213214215221261 ... Laatste

Regels voor berichten