Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Das de tol van de roem he...
    Van een speler die van de kampioen van de PL komt (en daar nog mee kon) en dus ongeveer 2-3 klassen onder zijn niveau komt spelen moet je gewoon verwachten dat hij elke match dat hij meespeelt met kop en schouders boven de rest uitsteekt, punt.
    Mocht Mignolet hier al 4-5 goals op zijn klak hebben, tkot had ook te klein geweest. En bij beiden is dat niet meer dan terecht.
    Tis toch niet meer dan normaal dat hij de spitsen van ocharme de pintjesliga in zijn achterzak steekt zeker?

Je hebt uiteraard gelijk dat het goed was en dat als hij er niet bij is Anderlecht verliest maar als puntje bij paaltje komt heeft u keeper van Eupen al meer punten gepakt dan u CV van City
    En als Kompany 4, 5 goals op zijn klak krijgt word hier gezwegen ofwa lol
    Ti's wel ni Emond datem in zene zak zet , maar op dit moment de topscorer en volgens mij de beste en complete spits in de JPL .
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Tja , als er hier links worden gesmeten van Voetbal24, Voetbalnieuws , ect zijn ze hier ook snel om het wegtewuiven , nu doenk het ook is haha
    ge moet hier soms toch wat slikken ze .
    Omdat die meestal geen echte bron hebben, vaak klakkeloos zaken van elkaar overnemen en over de meest onbenullige zaken iets durven schrijven. Als men zich baseert op de officiële jaarrekening maakt het niet uit op welke website het staat hé. Nuja, we hoeven niet off topic te gaan.

Paar weken winterstop, ik wil nadien toch terug een ander Zulte Waregem zien eerlijk gezegd (op vlak van spel). Vraag me af wat ze gaan doen op de transfermarkt. Jelle Van Damme hoeft alvast niet te komen, is een kortetermijnoplossing terwijl we voor onze verdediging beter eens op langetermijn zouden denken. De Fauw mag volgend jaar echt wel stoppen, Deschacht zal hierna ook geen 2 seizoenen meer op ons veld staan, onze linksback (Mensah) zal ook nog max. een seizoen bij ons spelen (al hoeft dit voor mij niet), met Pletinckx en Baudry (voordeel v/d twijfel nog geven) zit het overigens ook niet echt snor centraal,...
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    En als Kompany 4, 5 goals op zijn klak krijgt word hier gezwegen ofwa lol
    Lees mijn post opnieuw, maar dan wat trager...

Ti's wel ni Emond datem in zene zak zet , maar op dit moment de topscorer en volgens mij de beste en complete spits in de JPL .
    Klopt maar evengoed is het nog steeds een spits die enkel potten heeft gebroken in België en in Oekraïne... Zou dus echt geen probleem mogen vormen voor een verdediger die vorig seizoen nog Salah moest afstoppen.

Niemand verwijt Kompany zijn match van vrijdag trouwens he. Was een goeie match, maar écht niet meer dan dat.
    En als je al een lofzang moet gaan afsteken om het feit dat
    1) Kompany "gewonnen" heeft van Mbokani
    2) Anderlecht een punt is gaan halen op de Bosuil, door heel de match met 10 man te verdedigen

Zijn jullie nog veel dieper gezakt dan ik dacht.
    Het eerste is doodnormaal, het tweede is nu ook niet meteen de reden om 3 dagen te gaan feesten he...
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Lees mijn post opnieuw, maar dan wat trager...

Klopt maar evengoed is het nog steeds een spits die enkel potten heeft gebroken in België en in Oekraïne... Zou dus echt geen probleem mogen vormen voor een verdediger die vorig seizoen nog Salah moest afstoppen.

Niemand verwijt Kompany zijn match van vrijdag trouwens he. Was een goeie match, maar écht niet meer dan dat.
    En als je al een lofzang moet gaan afsteken om het feit dat
    1) Kompany "gewonnen" heeft van Mbokani
    2) Anderlecht een punt is gaan halen op de Bosuil, door heel de match met 10 man te verdedigen

Zijn jullie nog veel dieper gezakt dan ik dacht.
    Het eerste is doodnormaal, het tweede is nu ook niet meteen de reden om 3 dagen te gaan feesten he...
    Ik maak toch ook gewoon de vergelijking ....
    En 3 dagen feesten lol , da maakte gulle en de media ervan.
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik maak toch ook gewoon de vergelijking ....
    En 3 dagen feesten lol , da maakte gulle en de media ervan.
    Ja maar je maakt u vergelijking vanuit de verkeerde hoek (of ik ben niet mee met u, dat kan ook)
    Ik bedoel: natuurlijk wordt er op Kompany zijn kap gezeten als hij 4 goals op zijn klak heeft, das ni meer dan normaal. Dat zou bij Mignolet (en bij anderen die ver boven hun niveau spelen in de jupkes liga) ook gebeuren.
    Net zoals Mignolet ook niet elke week tot keizer wordt gekroond omdat hij 3 ballen stopt. Dat zijn gewoon dingen die je verwacht van spelers van dat niveau.

Die 3 dagen feest zijn ook maar figure of speech he man.
    Ik bedoel gewoon dat er plots antwoord kwam van "Kijk mar ies nar Kompany nu se!!" terwijl hij echt niks speciaal gedaan heeft. Ok, Dieu uit de match houden is niet elke CV gegeven in België, maar Kompany is dan ook net iets meer dan de gemiddelde CV niet?
    De supporters die aan het vieren waren in dat uitvak das imo toch ook licht overdreven gezien jullie niks getoond hebben over de hele match en je met even veel geluk als kunde de 0 hebt gehouden.

In elk geval, dit Anderlecht gaat tijdens de winterstop serieus wat boterhammekes mogen eten om nog in PO 1 te geraken. En het wordt imo vooral hopen op de concurrentie die steken laat vallen. En op de anciens die fit blijven trouwens. Tzou in elk geval wel een ferme stunt zijn mocht het lukken!
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    zeer vermoeiend al die mensen die toch maar moeten blijven pijpen over Anderlecht en Kompany, of het nu goed of slecht geweest is de vorige match... Laat het los jongens.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Omdat die meestal geen echte bron hebben, vaak klakkeloos zaken van elkaar overnemen en over de meest onbenullige zaken iets durven schrijven. Als men zich baseert op de officiële jaarrekening maakt het niet uit op welke website het staat hé. Nuja, we hoeven niet off topic te gaan.

Paar weken winterstop, ik wil nadien toch terug een ander Zulte Waregem zien eerlijk gezegd (op vlak van spel). Vraag me af wat ze gaan doen op de transfermarkt. Jelle Van Damme hoeft alvast niet te komen, is een kortetermijnoplossing terwijl we voor onze verdediging beter eens op langetermijn zouden denken. De Fauw mag volgend jaar echt wel stoppen, Deschacht zal hierna ook geen 2 seizoenen meer op ons veld staan, onze linksback (Mensah) zal ook nog max. een seizoen bij ons spelen (al hoeft dit voor mij niet), met Pletinckx en Baudry (voordeel v/d twijfel nog geven) zit het overigens ook niet echt snor centraal,...
    Van Damme komt in 1B al verschrikkelijk hard tekort (zo content dat die niet naar OHL getrokken is), daar moet ge idd gewoon zo ver mogelijk van wegblijven. Loopt gewoon al een gans seizoen achter de feiten aan.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    zeer vermoeiend al die mensen die toch maar moeten blijven pijpen over Anderlecht en Kompany, of het nu goed of slecht geweest is de vorige match... Laat het los jongens.
    Het mes snijd langs 2 kanten
    - je hebt er die blijven lullen
    - je hebt er die blijven tegenlullen
    als je die samen optelt heb je een forum
    RSCA 4 Ever !
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Haha, dat vind ik nu eigenlijk nog goed gezegd
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tegelspreukje voor op de 9Lives WC
    S

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van Wijk nieuwe trainer van KVO.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Haha, dat vind ik nu eigenlijk nog goed gezegd
    Eindelijk ! hahaha
    Gelukkige Nieuwjaar mannen en vrouwen !
    RSCA 4 Ever !

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://sporza.be/nl/2020/01/02/gore...et-voetballen/

Waarom zou ge zo een spelers toch opnemen in uw technische staf. Leye vind ik al op het randje, maar goreux? Toch gewoon een middelmatige speler die vaak uitblonk in dommigheden?

J.Brown's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    https://sporza.be/nl/2020/01/02/gore...et-voetballen/

Waarom zou ge zo een spelers toch opnemen in uw technische staf. Leye vind ik al op het randje, maar goreux? Toch gewoon een middelmatige speler die vaak uitblonk in dommigheden?
    Ook geen fan van de speler, maar streed wel voor elke morzel grond.

Hij heeft blijkbaar een belangrijke functie in de kleedkamer voor de jonge spelers en nieuwkomers. Begonnen als 7-jarige en kent dus Standard door en door.
    Geen slecht idee om zo iemand in de rangen te houden en het DNA van de club door te geven aan de jeugd.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Een staf die om de twee matchen zichzelf verliest in woede nu aanvullen met de Goreuxla, schitterende zet.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 206 van 274 Eerste ... 106156196202203204205206207208209210216256 ... Laatste

Regels voor berichten