Pagina 2 van 81 Eerste 1234561252 ... Laatste

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Echt niet man. Belgische competitie behoort dankzij deze play-offs tot een van de spannendste competities in Europa.

Leuk zo'n competitie waarin een ploeg 11 speeldagen voor het einde kampioen is.
    Dit jaar was het wel spannend in de Nederlandse, Engelse en Duitse competitie.
    Maar stel u een normale Belgische competitie voor met een van de topploegen die een PSG/Juventus wordt = saaaaaaai!
    Ik vind onze PO1 dus ook nog niet zo een slecht idee
    Maar aan PO2 moet er echt iets gedaan worden. Van die supporters kan ik de vraag om terug te keren naar een gewone competitie verstaan.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A45AMG Bekijk bericht
    We kunnen terug keren naar een gewone competitie maar met hoeveel ploegen dan? De 16 ploegen behouden, terug naar 18 of gaan we zoals in sommige competities naar 20 ploegen?
    Op zijn minst terug naar 18 ploegen dan natuurlijk, anders is de kompetitie al gedaan begin maart.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Op zijn minst terug naar 18 ploegen dan natuurlijk, anders is de kompetitie al gedaan begin maart.
    Daar zie ik ze nog de oplossing voor hebben om het programma van de beker naar later te verschuiven en geen mid week matchen (zoals in de kerstperiode) meer.
    Maar een gewone competitie met 16 ploegen zou ik ook te weinig vinden. Alhoewel de ploegen dan wel minder excuses hebben om niet direct punten te pakken vanaf het begin.
    Alles heeft zijn voor en nadelen.
    Laatst gewijzigd door A45AMG; 23 mei 2019 om 11:50

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Of toch 16, maar ge verandert ook heel de beker competitie met bv poules waardoor ge als kleine club meerdere keren tegen een topclub kunt spelen.
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Play-offs kan ik nog volgen, maar die halveringen (PO1, PO3 en eindronde 1e A) zijn echt absurd. Is het nu zo erg dat er een verdiende kampioen is zonder dat je eerst nog de helft van zijn punten afneemt?

Die commentaren van Genk en Anderlecht, en de champagne van Gent en Antwerp zijn weer echt typerend. WIJ zijn tevreden, maar dat er in PO2 geen hol te beleven is, dat er 2 ploegen vanaf maart geen wedstrijden meer hebben, dat er 8 ploegen in een draak van een onleefbare competitie, met amper promotiekansen, zitten kan hen juist niets schelen. Een 1B dat trouwens tijdelijk werd opgericht met 8 ploegen om na enkele seizoen aangesloten te worden bij de rest van 1A. Maar daar gaan we dus jaren mee blijven zitten.

Het eigenbelang en korte termijn visie blijft regeren bij onze profclubs. En wanneer gaat de top 5/6 eens gaan beseffen dat sterke kleine ploegen ook in hun voordeel zijn? Als je dan ziet dat ze in Nederland pas beslist hebben om een extra promovendus te geven aan tweede klasse en dat de topclubs een deel van hun TV-gelden afgeven om een eerlijkere verdeling te hebben...
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels_H Bekijk bericht
    Play-offs kan ik nog volgen, maar die halveringen (PO1, PO3 en eindronde 1e A) zijn echt absurd. Is het nu zo erg dat er een verdiende kampioen is zonder dat je eerst nog de helft van zijn punten afneemt?

Die commentaren van Genk en Anderlecht, en de champagne van Gent en Antwerp zijn weer echt typerend. WIJ zijn tevreden, maar dat er in PO2 geen hol te beleven is, dat er 2 ploegen vanaf maart geen wedstrijden meer hebben, dat er 8 ploegen in een draak van een onleefbare competitie, met amper promotiekansen, zitten kan hen juist niets schelen. Een 1B dat trouwens tijdelijk werd opgericht met 8 ploegen om na enkele seizoen aangesloten te worden bij de rest van 1A. Maar daar gaan we dus jaren mee blijven zitten.

Het eigenbelang en korte termijn visie blijft regeren bij onze profclubs. En wanneer gaat de top 5/6 eens gaan beseffen dat sterke kleine ploegen ook in hun voordeel zijn? Als je dan ziet dat ze in Nederland pas beslist hebben om een extra promovendus te geven aan tweede klasse en dat de topclubs een deel van hun TV-gelden afgeven om een eerlijkere verdeling te hebben...
    Enkel een externe oplossing is mogelijk want de patstelling tussen de kleine clubs en de G6 zal blijven bestaan, spijtig genoeg.
    V!B

fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    was het niet zo voor een wijziging dit jaar dat men 80% van de stemmen nodig had.
    En dat men in de loop van volgend seizoen maar 60% van de stemmen nodig heeft.

lijkt me uitstel van executie

edit: ik kan mij vergissen
    Laatst gewijzigd door fearofthedark; 23 mei 2019 om 12:06
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fearofthedark Bekijk bericht
    was het niet zo voor een wijziging dit jaar dat men 80% van de stemmen nodig had.
    En dat men in de loop van volgend seizoen maar 60% van de stemmen nodig heeft.

lijkt me uitstel van executie

edit: ik kan mij vergissen
    Voor een aanpassing voor volgend seizoen is er 80% nodig, voor een aanpassing binnen 2 seizoenen een 2/3e meerderheid dacht ik. Die 2/3e meerderheid is nipt niet gehaald voor een reeks met 20 ploegen.

fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels_H Bekijk bericht
    Voor een aanpassing voor volgend seizoen is er 80% nodig, voor een aanpassing binnen 2 seizoenen een 2/3e meerderheid dacht ik. Die 2/3e meerderheid is nipt niet gehaald voor een reeks met 20 ploegen.
    ha ok, ik ben mee.

jammer dat antwerp instemde met alles te laten zoals het was.
    onze club zou goed genoeg moeten weten wat voor een kerkhof dat is.
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    258 (100%)
    https://sporza.be/nl/matches/voetbal...ijk-charleroi/

lol kijk hoe vanderhaeghe reageert sorry, leedvermaak is niet netjes, maar ik heb hier nu echt al 10 keren naar dit filmpje gekeken, en lig nog steeds plat vant lachen, toen hij naar de tribune wordt verwezen .
    heb niets tegen die man trouwens, maar had hier graag geluid bij gehad
    make america great again

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Bonne chance Leko, zou graag eens de echte reden weten van het vertrek. Ook jammer om Rudi Cossey te zien gaan; sympathieke kerel.
    Volgens mij was/is er daar al lang iets geregeld met Clement.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Volgens mij was/is er daar al lang iets geregeld met Clement.
    Ik geloof oprecht dat er op voorhand niets geregeld is, daarvoor was Clement TE gepassioneerd bezig met KRC Genk.
    Maar ik ga er wel vanuit dat die volgend seizoen in Brugge zit. Gewoon dikke pech voor ons: Als eender welke andere club behalve Brugge naar Clement informeert, is het "njet" en als we eender welke andere coach hadden waar Brugge naar informeerde is het "njet". Maar Clement is gewoon een kind van Brugge ondanks zijn jaren bij ons en in Beerschot.

Uiteraard zal dit toch wel een klapje zijn, met Clement overtuig je volgens mij de paar twijfelaars van de potentiële vertrekkers terwijl je zonder Clement weer van nul begint. Met het goede werk van De Condé en Schoofs zullen we wel een competitieve ploeg hebben die Europees kan halen, maar met Clement hadden we toch de overgang tussen twee cyclussen makkelijker kunnen overbruggen EN volgend seizoen weer meedoen. Maar ja, baby steps zeker... Twee seizoenen geleden was het nog zeer diep dat we zaten.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    644 (100%)
    Ik geloof ook oprecht dat clement niet op voorhand iets geregeld heeft met brugge, heb ook het gevoel dat die voor brugge zou kiezen en mss krijgen jullie wel leko als hoofdcoach volgens mij ook geen slechte keuze Ik blijf voor eeuwig fan van leko.

starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Ik geloof ook oprecht dat clement niet op voorhand iets geregeld heeft met brugge, heb ook het gevoel dat die voor brugge zou kiezen en mss krijgen jullie wel leko als hoofdcoach volgens mij ook geen slechte keuze Ik blijf voor eeuwig fan van leko.
    Leko heeft het zeer goed gedaan met Club, maar de reden dat die bij jullie vertrekt (Propere Handen, kan niet anders) lijkt me ook een reden om hem bij ons niet te nemen.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Als hij (Leko) ja had gezegd op het eerste voorstel zat hij anders wel nog bij Club. (Was dit contractvoorstel vóor de propere handen affaire? Wrs wel). Hij heeft iig al spijt dat hij toen niet getekend heeft, zegt hij. Had hem ook graag zien blijven, maar voor 't zelfde geld draait het volgend seizoen een pak minder en ga je in mindere omstandigheden uit mekaar, en dat zou hij zeker niet verdienen imo.
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Pagina 2 van 81 Eerste 1234561252 ... Laatste

Regels voor berichten