fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Sommige topclubs in onze competitie halen scores tot 1370 punten. RSC Anderlecht tot op vandaag, met alle geblesseerden, 1210.

Hoe komt dat, waar moeten we positief nuanceren en wat is de weg naar boven?

Bij RSC Anderlecht zijn er spelers met een hoge individuele score tussen de 130 en de 160: Nasri, Chadli, Kompany, Roofe.

Een aantal spelers halen een competitieve score tussen de 110 en 130. Nieuwe jongens zoals Vlap en Van Crombrugge zijn daar uiteraard op geselecteerd. Bij deze ‘categorie’ weegt om belangrijk te zijn voor de ploeg het ‘voetbalprofiel’ zwaarder door: versterken ze de voetbalidentiteit zodat we ons spel kunnen spelen? De nieuwe jongens zijn ook daar op geselecteerd. Veel andere jongens van de huidige kern waren al in Anderlecht.

Onze prioriteit is nu: de nieuwe voetbalidentiteit illustreren op het veld.

Dat brengt ons bij het grote aantal opgestelde jonge spelers.

Omdat die jongens nog maar weinig professionele matchen in de benen hebben, en er dus minder in data is gedocumenteerd, liggen hun scores lager.

Vertekend laag zelfs, want hun talent is groter dan wat hun scores vertellen. Dat ziet iedereen die hen bezig ziet ook met het blote oog.
    Willen ze hiermee zeggen dat hun eigenlijke CIS-score dichtbij 1370 of zelfs hierboven ligt en dat ze eigenlijk aan het prutsen zijn met het materiaal voorhanden?
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gewoon niet meer naar ons kijken , kijk naar jullie ploegkse en laat ons rustig doen zouk zeggen
    Zoals Anderlecht elke keer speciaal moeite doet om in de media te komen is het moeilijk jullie te negeren hé. Heb het artikel volledig gelezen en vraag me echt af of het ooit nog goed komt... vermoedelijk wel, maar het zal niet met Coucke-Verschueren-Kompany zijn, dat lijkt me wel duidelijk, die hebben een geniaal soort champignons ontdekt en zweven momenteel door een parallel zalmroze universum

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Denk dat dat wat het algemene verschil is tussen de meeste Brugge en Anderlecht fans.

Toen jullie slecht bezig waren zat ik mij helemaal niet te verkneukelen met jullie malaise. Ik wou een sterk Brugge zien, dat met ons om de titel strijdt.

Uiteraard zijn er bij ons ook supporters die meer met de andere clubs bezig zijn, dan met Anderlecht zelf. Dat heb je bij iedere club.

Maar hoe de Brugge supporters zich dit seizoen met Anderlecht bezig houden, terwijl ze zelf gewoon geweldig spelen, vind ik toch opvallend.
    Kom kom, niet zo belachelijk verheven doen. Genoeg medesupporters van u die het ook fantastisch vonden en jarenlang hebben zitten lachen met Club, denk dat ge daar maar voor naar jullie forum moet gaan kijken en ook hier werd daar duchtig aan mee gedaan. Om maar te zeggen dat zo'n mensen bij elke ploeg zitten en dat bij de ene echt niet meer is als bij de andere.

Het verkneukelen van de Clubsupporters ten op zichte van Anderlecht valt hier trouwens best wel nog mee, hier is het vooral wat "banter". En al zeker in de wetenschap dat er bepaalde personen hier daar helemaal niet tegen kunnen.

En idd zoals al gezegd niks mis om over zo'n dingen te discussieren, jij leest zo'n communicatie vanuit de clubleiding graag dan?

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

De lunch gaat door
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Kom kom, niet zo belachelijk verheven doen. Genoeg medesupporters van u die het ook fantastisch vonden en jarenlang hebben zitten lachen met Club, denk dat ge daar maar voor naar jullie forum moet gaan kijken en ook hier werd daar duchtig aan mee gedaan. Om maar te zeggen dat zo'n mensen bij elke ploeg zitten en dat bij de ene echt niet meer is als bij de andere.

Het verkneukelen van de Clubsupporters ten op zichte van Anderlecht valt hier trouwens best wel nog mee, hier is het vooral wat "banter". En al zeker in de wetenschap dat er bepaalde personen hier daar helemaal niet tegen kunnen.

En idd zoals al gezegd niks mis om over zo'n dingen te discussieren, jij leest zo'n communicatie vanuit de clubleiding graag dan?

Ik ben van mening dat dit de communicatie had moeten zijn in het begin van het seizoen.

Ik lees hier dat we aan het zoveelste overgangsseizoen bezig zijn.

Men lijkt te vergeten welk boeltje Herman en Bayat er hebben van gemaakt, met daar nog eens een desastreuze transferperiode van Devroe en Coucke bovenop. Maar men is deze zomer quasi van 0 moeten beginnen, en er is voor het eerst sinds lang een echte visie. Want jonge gasten omringen met ervaring met meerwaarde toch echt wel de way to go. Jeugd die door ons vaak overschat, maar door supporters van andere ploegen toch meestal ferm onderschat wordt.

Verschueren en Coucke, heb ik zeker op het vlak van voetbal know how geen groot geloof in. Maar in een Kompany en Kindermans des te meer. Ondanks de fouten die ze nog maken.

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Jullie hebben 11 jaar naar ons gekeken ge wilt toch niet dat we het opgeven na twee jaar ?
    Tuurlijk kon ik wel is lachen als jullie weer verloren , maar al die shit erom intreseerde mij gene zak , of Bartje nu Uplace had of niet , i dont fucking care .
    Maar om nu met alles te lachen ... tja das misschien dan die 11j frustratie maar er zijn limieten ( Genksups die lachen toen Kompany uitviel , Couckemoppen , ect)
    Denk dat ze nu gewoon rust willen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Just , op jullie forum ist allemaal positief over Anderlecht lol
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht

De lunch gaat door
    Paar zwarte dagen opkomst ...
    RSCA 4 Ever !

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ja maar serieus, hoe wordt dat berekend of wat stelt het voor? Google "current impact score" + football/soccer/voetbal/... en ge komt nergens, enkel die artikels van Anderlecht hun open brief. Hetzelfde maar dan met Messi of Ronaldo zoals in die brief staat en ge komt ook alleen daar op uit?

Daar moet toch iets van te vinden zijn?
    Inderdaad, ik ging gisteren ook snel even googelen omdat ik het wel interessant vond en ik vond 0,0 hits over de CIS score in het voetbal. Uiterstart bizar, het lijkt wel iets wat ze vanuit hun management zelf verzonnen hebben. Uiteindelijk is het ook maar gewoon een rating geven aan een speler..
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tuurlijk kon ik wel is lachen als jullie weer verloren , maar al die shit erom intreseerde mij gene zak , of Bartje nu Uplace had of niet , i dont fucking care .
    Maar om nu met alles te lachen ... tja das misschien dan die 11j frustratie maar er zijn limieten ( Genksups die lachen toen Kompany uitviel , Couckemoppen , ect)
    Denk dat ze nu gewoon rust willen
    Alsof er 1 Clubsupporter wakker ligt over wa Coucke bvb met Pairi Daiza of Durbuy aant uitbouwen is? Daar is toch niets voetbalgerelateerd aan? :/
    Ik blijf er bij dat er niet meer of minder mee gelachen dan vroeger RSCA supporters met Club, enkel was toen alles nog niet zo hard digitaal, niet iedereen had een smartphone met internet, social media waren zo groot niet als vroeger etc...

En ik kan genoeg Anderlecht-supporters die die open brief even hard reinste zever in pakjes vinden en gebakken lucht hoor.
    Ben wel 100% akkoord met Molleman dat ze die ocmmunicatie van overgangsjaar gewoon in het begin van het seizoen hadden moeten doen om zichzelf groeiruimte te geven. Ze hebben et gewoon veel te groots en simpel gezien en nu ist pure damage control.
    Hoist Your Colours High!
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Alsof er 1 Clubsupporter wakker ligt over wa Coucke bvb met Pairi Daiza of Durbuy aant uitbouwen is? Daar is toch niets voetbalgerelateerd aan? :/
    Ik blijf er bij dat er niet meer of minder mee gelachen dan vroeger RSCA supporters met Club, enkel was toen alles nog niet zo hard digitaal, niet iedereen had een smartphone met internet, social media waren zo groot niet als vroeger etc...

En ik kan genoeg Anderlecht-supporters die die open brief even hard reinste zever in pakjes vinden en gebakken lucht hoor.
    Ben wel 100% akkoord met Molleman dat ze die ocmmunicatie van overgangsjaar gewoon in het begin van het seizoen hadden moeten doen om zichzelf groeiruimte te geven. Ze hebben et gewoon veel te groots en simpel gezien en nu ist pure damage control.
    Ik geef maar een voorbeeld , denk toch dat hier alleen al een paar keer is gelachen met Coucke en Pairi Daiza haha
    Over die brief ben ik het ook volledig mee eens
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Just , op jullie forum ist allemaal positief over Anderlecht lol
    Ja idd dat zeg ik letterlijk in mijn post

Als ge verder had gelezen dan die zin voor ge weer had gepost had ge tussen de lijnen door wel kunnen verstaan dat ook op sn3 evenzeer als op het anderlechtforum met de andere ploegen gelachen wordt, niet zoals dat op het genkforum en het gentforum en eender welk forum wat zich richt op 1 club specifiek gebeurd. Daarom ook dat ik die alinea afsluit met de zin "Om maar te zeggen dat zo'n mensen bij elke ploeg zitten en dat bij de ene echt niet meer is als bij de andere."

iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Ik ben van mening dat dit de communicatie had moeten zijn in het begin van het seizoen.

Ik lees hier dat we aan het zoveelste overgangsseizoen bezig zijn.
    Als ze zo hadden gecommuniceerd van het begin was er ook nooit zoveel kritiek gekomen natuurlijk. Dat is het nu net, in het begin van het seizoen hoog van de toren blazen, zelfs toen de resultaten tegenzaten "jama we kunnen het nog omdraaien" om nu met de poepers te zitten en in te zien ah shit nee we gaan dat nu niet meer kunnen rechttrekken behoudens een mirakel en om dan uiteindelijk dan toch tot zo'n communicatie te komen.
    Gewoon een fout van het bestuur toch? Op zich niks mis mee als ze er uit leren maar daar zou ik als Anderlechtsupporter toch wel een beetje schrik voor hebben als we kijken wie de macht in handen heeft. Ik kan daar mis in zijn natuurlijk.

Bij Club is in het begin ook vanalles gecommuniceerd en geprobeerd en vooral ook veel mis gegaan en daar is toen ook veel mee gelachen dus het kan evengoed zijn dat over 2-3 seizoenen Anderlecht weer terug de beste ploeg van België is. Maar de kritiek die ze nu krijgen is gewoon terecht.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja idd dat zeg ik letterlijk in mijn post

Als ge verder had gelezen dan die zin voor ge weer had gepost had ge tussen de lijnen door wel kunnen verstaan dat ook op sn3 evenzeer als op het anderlechtforum met de andere ploegen gelachen wordt, niet zoals dat op het genkforum en het gentforum en eender welk forum wat zich richt op 1 club specifiek gebeurd. Daarom ook dat ik die alinea afsluit met de zin "Om maar te zeggen dat zo'n mensen bij elke ploeg zitten en dat bij de ene echt niet meer is als bij de andere."
    Ok . Men excuses
    Ik zal in het vervolg heel uw recentie lezen ze .
    RSCA 4 Ever !

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Inderdaad, ik ging gisteren ook snel even googelen omdat ik het wel interessant vond en ik vond 0,0 hits over de CIS score in het voetbal. Uiterstart bizar, het lijkt wel iets wat ze vanuit hun management zelf verzonnen hebben. Uiteindelijk is het ook maar gewoon een rating geven aan een speler..
    Het zijn gewoon de "current ability" ratings van Football Manager 2020.

Pagina 183 van 228 Eerste ... 83133173179180181182183184185186187193 ... Laatste

Regels voor berichten