Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mja dat maakt het idd nog erger wat hij zegt. Ze zijn gefrustreerd dus is het normaal dat ze (bewust) zo'n fouten gaan maken is dus eigenlijk wat hij zegt.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    't ergste van al is dat hij vindt dat die kleine frustrerende foutjes 'altijd in het nadeel zijn van voetballende ploegen'
    klopt natuurlijk wel, alleen is het uitgerekend hij die zijn ploegjes meestal anti-voetbal laat spelen in de toppers, en als zeker met Standard
    Laatst gewijzigd door Pegasus; 11 december 2019 om 17:17

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    En dan maar zeggen dat het geen vuile spelers zijn. Het is Carcela zijn vijfde (!) rode kaart, in het gros van de gevallen omdat die zich niet kan inhouden en over de rooie gaat. Sorry hoor, maar dan maakt ge uzelf toch onsterfelijk belachelijk met zo'n uitspraken.

En het gros van de spelers bij topploegen moeten dat soort overtredingen ondergaan, ge ziet die niet om de zoveel tijd iemand in twee proberen te trappen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En dan maar zeggen dat het geen vuile spelers zijn. Het is Carcela zijn vijfde (!) rode kaart, in het gros van de gevallen omdat die zich niet kan inhouden en over de rooie gaat. Sorry hoor, maar dan maakt ge uzelf toch onsterfelijk belachelijk met zo'n uitspraken.

En het gros van de spelers bij topploegen moeten dat soort overtredingen ondergaan, ge ziet die niet om de zoveel tijd iemand in twee proberen te trappen.
    Och, nog altijd frustraties door dat incident met El Torro
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.rsca.be/nl/open-letter-web

Ja jongens. Dat is de grootste hoop stierenkak die ik ooit door een (zichzelf respecterende) voetbalclub heb zien spuien.
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht

Ja jongens. Dat is de grootste hoop stierenkak die ik ooit door een (zichzelf respecterende) voetbalclub heb zien spuien.
    Michael Verschueren met zijn Vlerickjargon in zesde versnelling!

Heeft er iemand trouwens info over die Current Impact Score? Ik vind nameljk amper iets via Google. Vlap is zogezegd aangekocht voor zijn CIS van tussen 110 en 130 om dan ingebracht te worden in de negentigste minuut!

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Gewoon niet meer naar ons kijken , kijk naar jullie ploegkse en laat ons rustig doen zouk zeggen
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Ik lag al strijk na het 1e punt

We, dat zijn:
    1. Marc, initiator van het hele project, die de juiste mensen samenbrengt en de club zuurstof en
    tijd biedt als voorzitter.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Gewoon niet meer naar ons kijken , kijk naar jullie ploegkse en laat ons rustig doen zouk zeggen
    Jullie hebben 11 jaar naar ons gekeken ge wilt toch niet dat we het opgeven na twee jaar ?

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Jullie hebben 11 jaar naar ons gekeken ge wilt toch niet dat we het opgeven na twee jaar ?
    Denk dat dat wat het algemene verschil is tussen de meeste Brugge en Anderlecht fans.

Toen jullie slecht bezig waren zat ik mij helemaal niet te verkneukelen met jullie malaise. Ik wou een sterk Brugge zien, dat met ons om de titel strijdt.

Uiteraard zijn er bij ons ook supporters die meer met de andere clubs bezig zijn, dan met Anderlecht zelf. Dat heb je bij iedere club.

Maar hoe de Brugge supporters zich dit seizoen met Anderlecht bezig houden, terwijl ze zelf gewoon geweldig spelen, vind ik toch opvallend.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    141 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Niet beginnen he jongens
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    648 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Denk dat dat wat het algemene verschil is tussen de meeste Brugge en Anderlecht fans.

Toen jullie slecht bezig waren zat ik mij helemaal niet te verkneukelen met jullie malaise. Ik wou een sterk Brugge zien, dat met ons om de titel strijdt.

Uiteraard zijn er bij ons ook supporters die meer met de andere clubs bezig zijn, dan met Anderlecht zelf. Dat heb je bij iedere club.

Maar hoe de Brugge supporters zich dit seizoen met Anderlecht bezig houden, terwijl ze zelf gewoon geweldig spelen, vind ik toch opvallend.
    Is ook omdat wij altijd eeuwige tweede zijn ( sorry voor standard ), anderlecht is nog steeds de grootste club van belgie. Wellicht mochten jullie nog een paar jaar minder zijn gaat dat gelach ook verminderen.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Michael Verschueren met zijn Vlerickjargon in zesde versnelling!

Heeft er iemand trouwens info over die Current Impact Score? Ik vind nameljk amper iets via Google. Vlap is zogezegd aangekocht voor zijn CIS van tussen 110 en 130 om dan ingebracht te worden in de negentigste minuut!
    Amai; Nasri bij de topspelers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht

Als er zo'n teksten gepubliceerd worden mogen mensen daar toch over discussiëren hoop ik?
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er zijn trouwens wel meer mensen dan Clubsupporters die dat ronduit lachwekkend en hilarisch vinden. Zich nu al aan het indekken voor het niet halen van PO1 (en waarschijnlijk ook Europees voetbal, weeral). Het hoeveelste 'overgangsjaar' is dit nu al voor Anderlecht?

En dat gezever van jeugd omringd door ervaring is gewoon een andere manier van te zeggen dat het geld op is.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    165 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Amai; Nasri bij de topspelers.
    Ja maar serieus, hoe wordt dat berekend of wat stelt het voor? Google "current impact score" + football/soccer/voetbal/... en ge komt nergens, enkel die artikels van Anderlecht hun open brief. Hetzelfde maar dan met Messi of Ronaldo zoals in die brief staat en ge komt ook alleen daar op uit?

Daar moet toch iets van te vinden zijn?

Pagina 182 van 225 Eerste ... 82132172178179180181182183184185186192 ... Laatste

Regels voor berichten