starspike's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fizmo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wie hoop/wil je als nieuwe trainer?
    Geen idee. Ik had echt gedacht dat het met Mazzu goed ging lopen. Elk aspect van Mazzu zijn kwaliteiten in Charleroi hadden bij ons gepast...

Maar bij Vrancken heb ik een hoog Maes gevoel. Met een kern van oudere spelers die nooit bij de top zijn doorgebroken en wat harde werkers gooit die een ploeg op het veld die zich over zeer veel hindernissen kunnen knokken. En ik denk dat dat niet gaat passen bij ons kern.
    De naam van Brys weerklinkt ook en dat is NET iets minder erg. Maar ik denk toch dat we de oplossing niet in België gaan vinden.

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ge ziet dan ook aan het woordgebruik dat de post geschreven is om Deschacht te dissen vanuit een Anderlechtverleden, niet omdat de machen van Zulte-Waregem bekeken werden en Deschacht op basis van die prestaties eerlijk te beoordelen.

As er op een andere manier getypt werd, zou ik denken dat plopperdeplop terug onder ons is:
    - irrationele haat tegen Deschacht met dezelfde argumenten
    - hypen van de jeugdspelers
    - afkeer tegen specifiek genoemde HLN-journalisten
    - Mazzu is een slechte coach en enkel goed voor kleine clubs

Kan ook zijn dat dat gewoon de standaardinstelling is van de Anderlechtfan.
    Te dissen.

Ik heb het puur over zijn interview, en zijn prestaties van de match tegen Anderlecht. Heb ik het dan ergens over zijn prestaties bij Zulte Waregem in de andere matchen?

Als er trouwens iemand is wiens prestaties in het verleden allesbehalve eerlijk werden beoordeeld, zullen het wel die van Deschacht geweest zijn. Meneer die altijd een 6je in de krant kreeg, ook al zoog hij de stenen uit de grond.

Knap dat er blijkbaar wel fans zijn van de artikels van Calcoen, de man die op het WK liever De Camargo dan Lukaku had meegenomen. Als niet Anderlecht fan vallen de veronderstellingen en de onzin die de man soms neerpent misschien allemaal wat minder op, maar ik stel toch voor artikels van Geril en Calcoen met een korreltje zout te nemen.

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeBram_James Bekijk bericht
    Ik (als KV-supporter) hoop het met u mee!
    Vrancken is een pure opportunist. Als hij Genk als een stap voorruit beschouwd voor zijn carrière is hij weg. Deed net hetzelfde bij Lommel en Kortrijk.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels_H Bekijk bericht
    Vrancken is een pure opportunist. Als hij Genk als een stap voorruit beschouwd voor zijn carrière is hij weg. Deed net hetzelfde bij Lommel en Kortrijk.
    Bij Lommel gaf hij prive-redenen aan, mensen dachten en ziek enzo...wat is daar uiteindelijk als reden naar boven gekomen?
    Niks? Inderdaad gewoon opportunisme?

Nu, was al tijdens zijn spelerscarrière zo.
    Genk-logo kussen enzo.

Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Bij Lommel gaf hij prive-redenen aan, mensen dachten en ziek enzo...wat is daar uiteindelijk als reden naar boven gekomen?
    Niks? Inderdaad gewoon opportunisme?
    Achteraf gewoon toegegeven dat hij vond dat hij meer kon leren als assistent in 1A. Daar kwam hij dan na 10 speeldagen achter bij een nieuwe club (die dat seizoen absoluut moest promoveren om nog een profclub te kunnen blijven).

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Als er trouwens iemand is wiens prestaties in het verleden allesbehalve eerlijk werden beoordeeld, zullen het wel die van Deschacht geweest zijn. Meneer die altijd een 6je in de krant kreeg, ook al zoog hij de stenen uit de grond.
    Als ge in al die jaren Anderlecht zoveel concurrenten versleten hebt met een beperkte basis aan talent dan zullen die 6'jes wel vaak terecht geweest zijn zeker?
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Als ge in al die jaren Anderlecht zoveel concurrenten versleten hebt met een beperkte basis aan talent dan zullen die 6'jes wel vaak terecht geweest zijn zeker?

Welke deftige speler heeft Deschacht dan sportief uit de ploeg gespeeld?
    De enige deftige, Safari, speelde Deschacht eerder uit de ploeg.
    Maar welke deftige linksback wist Herman naar Anderlecht te lokken, in de periode dat Deschacht in de ploeg stond?

Vind het ook frapant hoe licht iedereen ook gaat over het feit, dat Deschacht is veroordeeld voor gokken op eigen verliesmatchen.

Hazz's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Desktop: Intel Core i5 8600K | Be-Quiet Dark Rock 4 | MSI Z370 Gaming Plus | Asus GTX1070 Ti ROG Strix A8G | Samsung 960EVO 500GB | Corsair TX650M V2 | Corsair 2x8GB DDR4-3000 Vengeance LPX C15 | Corsair Carbide 275R | AOC AG241QX - WQHD 144 Hz
    FCB

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hazz Bekijk bericht
    Super

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke deftige speler heeft Deschacht dan sportief uit de ploeg gespeeld?
    De enige deftige, Safari, speelde Deschacht eerder uit de ploeg.
    Maar welke deftige linksback wist Herman naar Anderlecht te lokken, in de periode dat Deschacht in de ploeg stond?

Vind het ook frapant hoe licht iedereen ook gaat over het feit, dat Deschacht is veroordeeld voor gokken op eigen verliesmatchen.
    Aha, dus nu ligt het opeens aan de magere kwaliteit van al die concurrenten?
    Alsof het allemaal spelers waren die met magere adelbrieven naar Anderlecht kwamen, op voorspraak van verschillende trainers.

Dat laatste is wellicht uw grootste stok om te slaan en klopt ook, maar ik kan me toch geen frappante wedstrijden of fases herinneren waarbij Deschacht moedwillig de boel heeft belazerd.
    Dus een groot argument tegen zijn carrière is het ook niet echt. Uiteraard slaat het wel nergens op.
    Maar het lijkt me weer de zoveelste die gefrustreerd wil bashen op Deschacht zijn carrière, 't is soms een beetje triestig.
    Xbox Live: MaximeDW92
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Aha, dus nu ligt het opeens aan de magere kwaliteit van al die concurrenten?
    Alsof het allemaal spelers waren die met magere adelbrieven naar Anderlecht kwamen, op voorspraak van verschillende trainers.

Dat laatste is wellicht uw grootste stok om te slaan en klopt ook, maar ik kan me toch geen frappante wedstrijden of fases herinneren waarbij Deschacht moedwillig de boel heeft belazerd.
    Dus een groot argument tegen zijn carrière is het ook niet echt. Uiteraard slaat het wel nergens op.
    Maar het lijkt me weer de zoveelste die gefrustreerd wil bashen op Deschacht zijn carrière, 't is soms een beetje triestig.
    Voor de duidelijkheid, ik beweer niet dat Deschacht de boel heeft zitten belazeren.

Maar maakt dat het gokken op eigen wedstrijden dan opeens wel acceptabel?

Deschacht zijn carriere bij Anderlecht is alvast serieus verbloemt door bevriende analisten, en journalistjes die info uit de kleedkamer nodig hadden. Wat ik ook allemaal begrijp he. De kranten moeten gevuld raken,. En als u analisten ex spelers en trainers zijn, is het ook normaal dat er een vooringenomenheid insluipt.

Ik heb ook helemaal geen frustraties meer aangaande Deschacht sinds die niet meer bij ons speelt. Blij ook trouwens dat hij de buitenspel ophief vorige week. Maar dat interview achteraf viel mij gewoon op. Was weer eens classic Oli. De schuld doorschuiven naar de ploegmaats. Net zoals hij vroeger bij ons deed, als hij in de fout ging. Eens kijken naar een ploegmaat met de bijhorende wapperbeweging.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Onze vriend diagne heeft deze week al mogen mee doen in een oefenmatch, dus denk dat hij wel taart mee gebracht heeft dag's na de match in parijs

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor de duidelijkheid, ik beweer niet dat Deschacht de boel heeft zitten belazeren.

Maar maakt dat het gokken op eigen wedstrijden dan opeens wel acceptabel?

Deschacht zijn carriere bij Anderlecht is alvast serieus verbloemt door bevriende analisten, en journalistjes die info uit de kleedkamer nodig hadden. Wat ik ook allemaal begrijp he. De kranten moeten gevuld raken,. En als u analisten ex spelers en trainers zijn, is het ook normaal dat er een vooringenomenheid insluipt.

Ik heb ook helemaal geen frustraties meer aangaande Deschacht sinds die niet meer bij ons speelt. Blij ook trouwens dat hij de buitenspel ophief vorige week. Maar dat interview achteraf viel mij gewoon op. Was weer eens classic Oli. De schuld doorschuiven naar de ploegmaats. Net zoals hij vroeger bij ons deed, als hij in de fout ging. Eens kijken naar een ploegmaat met de bijhorende wapperbeweging.
    Naart schijnt wast ook zen fout niet met de breuk van Annelies Coorevits ....
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Naart schijnt wast ook zen fout niet met de breuk van Annelies Coorevits ....
    Da was ook zijn broer zeker?

En hij stond ernaast te wapperen en te wijzen..
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Da was ook zijn broer zeker?

En hij stond ernaast te wapperen en te wijzen..
    inderdaad
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Pagina 160 van 184 Eerste ... 60110150156157158159160161162163164170 ... Laatste

Regels voor berichten