JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Fout.

Oostende leefde niet boven zijn stand enkel en alleen door Coucke die iets bijlegde:

Het wordt vervelend als Coucke dan vertrekt, en de rest ook wat minder wordt. Dat klopt helemaal. En dan moet je herbronnen, wat niet aangenaam is. Dat klopt ook.
    't is alleszins zo dat KVO sinds de komst van Coucke zijn eigen vermogen zag evolueren van €11.000 naar een negatief eigen vermogen van €8.500.000.

Heeft dan bij vertrek zijn schulden wel quasi weggescholden (boekhoudkundige kapitaalsverhoging) waardoor het eigen vermogen terug positief stond, maar als je ziet dat ze elkaar jaar een exploitatieverlies hebben vanwege de ingeslagen weg, kan je moeilijk zeggen dat de komst van Coucke op boekhoudkundig (aka gezondheid KVO) niveau een positieve zaak is geweest...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Na 1 positieve match en nu zonder Chadli was het toch weer niet veel soeps..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcgrave Bekijk bericht
    Na 1 positieve match en nu zonder Chadli was het toch weer niet veel soeps..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Toch de 0 gehouden buitenhuis?
    PSN: Jonas89
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Een match beginnen tegen Eupen met 3 verdedigende middenvelders.

En Trebel een beetje het spel laten verdelen.

Vercauteren duidelijk het boeltje overgenomen nadat er de voorbije 2 matchen nog volgens de Kompany filosofie werd gevoetbald.

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet veel soeps is een understatement.
    Niet om aan te gluren was het!

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het Vercautereneffect al uitgewerkt, zowel bij Anderlecht als bij ons.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Twee maanden gewacht tot spits Roofe fit is ... om dan te moeten vaststellen dat Thelin nog altijd een veel betere spits is als ge goals nodig hebt in de JPL. Nu ja, Anderlecht kwam voor een puntje op Eupen dus dan hebt ge feiteljk geen goal nodig.

En wat een diva is Saelemaekers!!! Die moet meteen naar Standard: potentieel dat er niet uitkomt, veel theater, opstootjes, perfect gewoon.

Hans Moleman's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Twee maanden gewacht tot spits Roofe fit is ... om dan te moeten vaststellen dat Thelin nog altijd een veel betere spits is als ge goals nodig hebt in de JPL. Nu ja, Anderlecht kwam voor een puntje op Eupen dus dan hebt ge feiteljk geen goal nodig.

En wat een diva is Saelemaekers!!! Die moet meteen naar Standard: potentieel dat er niet uitkomt, veel theater, opstootjes, perfect gewoon.
    Juist ja, Thelin toch al de volle goal gescoord dit seizoen, en dan nog tegen Beerschot.

Zwakke match van Roofe, dat zeker. Maar laten we aub niet vergeten dat Thelin een absolute brolspeler is.

Onbegrijpelijk hoe je een match tegen Eupen begint met Trebel en Sambi veel te hoog uit te spelen. En dan als coach 75 minuten NIETS doet terwijl het absoluut niet loopt.

Vele Anderlecht supporters hadden schrik dat het anti voetbal van Vercauteren weer zijn intrede ging doen. Tegen Sint Truiden leek dit nog mee te vallen. Maar wat we gisteren zagen doet vermoeden dat Kompany zijn invloed al meteen wat kleiner is geworden.

Lange ballen, non voetballers die het spel moeten verdelen. Veel teveel defensieve spelers op het terein.

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Al chance hebben we nu een échte trainer.
    Al chance is Trebel terug. Wat was die goed !
    Eupen away, altijd moeilijk.
    Toch puntje gepakt!
    Realistisch voetbal
    We Are Anderlecht.

En wat een diva is Saelemaekers!!!
    Die tackle van Schouterden was nochtans maar op het randje. En dan nog zo uithalen naar de ref en Saelemaekers zelf. Marginaal.
    Dat Blondelle er nadien nog onbewust tegenloopt maak je mij ook niet wijs. Kon die perfect ontwijken.
    Nadien werd die gewoon constant geviseerd. Akkoord, laat zich veel te snel opjagen en mag zich daar niet aan laten vangen maar kon het gisteren ergens nog wel begrijpen.
    Verder was hij samen met HVC gewoon de beste man op het veld hoor. Als die iets of wat efficiënter kan worden en dat irritant gedrag achterwege kan laten kan die echt nog wel een stapje hogerop.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren na de match zat ik te denken wat nu het ergste is. Het Kompany voetbal met de fameuze pandoering in Brugge of het anti voetbal van gisteren in Eupen.
    Buiten de jeugdspelers was er van het soort voetbal dat Kompany wil brengen niets meer te zien.
    Maar na een nacht slapen versta ik anderzijds Vercauteren wel om voor een punt te spelen op Eupen. We speelden gisteren met een ploeg vol ‘snotapen’ zonder echte leiders. Met alle respect voor Trebel, maar die heeft geen leiderschap zoals bijvoorbeeld een Kompany.
    Benieuwt naar de match van donderdag tegen Gent. Hopelijk is Chadli terug.
    Trouwens wat met Vlap? Past die jongen wel in het systeem Vercauteren?

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu zie je pas wat een impact Chadli heeft ...
    Tackle op Saelemakers mocht iets strenger beoordeelt worden , maait gewoon zen been weg .. met het divagedrag lach ik wel een beetje , werd ook een beetje "geplaagd" , hij heeft wel een kort lontje , maar vind ik niks mis mee zolang hij geen kaarten pakt
    Roofe>Thelin .
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    De nek die bij hem hoort, die past dan weer absoluut niet bij Standard. Terwijl hij lag de rollen, na die toch wel stevige tackle van Schouterden, toch blijven kijken wat de ref hem ging geven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A45AMG Bekijk bericht
    Gisteren na de match zat ik te denken wat nu het ergste is. Het Kompany voetbal met de fameuze pandoering in Brugge of het anti voetbal van gisteren in Eupen.
    Buiten de jeugdspelers was er van het soort voetbal dat Kompany wil brengen niets meer te zien.
    Maar na een nacht slapen versta ik anderzijds Vercauteren wel om voor een punt te spelen op Eupen. We speelden gisteren met een ploeg vol ‘snotapen’ zonder echte leiders. Met alle respect voor Trebel, maar die heeft geen leiderschap zoals bijvoorbeeld een Kompany.
    Dat versta ik nu net niet. Eupen had nog geen enkele thuiswedstrijd gewonnen en amper 2/15 gehaald. Dan mag je toch wel vol voor de overwinning gaan.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    En wat is niet conform? Misschien vond jij het loon van J.Lukaku, Marusic of Dimata ook fel overdreven (stel dat je inkijk had in de contracten), maar die spelers hebben net gezorgd voor de hoogconjunctuur en voor transferinkomsten. Achteraf is het altijd makkelijk kritiek geven op de mislukkingen. Het huidig bestuur had trouwens de kans om Canesin te verkopen, of om het contract van Lombaert over 2 jaar ipv 1 af te schrijven, maar hebben ervoor gekozen om dat niet te doen. Ga je hen ook bekritiseren?

Het prikje van Tommelein en Dierckens lijkt vooral op een politiek spel, via de media wat druk zetten op de eergevoelige Coucke en zo hopen op een beter compromis. Zeker geen slechte strategie.

Heeft Coucke elk jaar dan tekorten moeten bijpassen? Je doet het zo uitschijnen, maar zit er flagrant naast. Dat is wat ik met niveau bedoel, of het ontbreken ervan.
    Ik wil hem zeker niet verdedigen voor zijn rol bij Oostende, maar als je (terechte) kritiek geeft, hou je dan aub aan de feiten en plaats hem niet op dezelfde lijn als andere bon-vivanten die ons voetbal gekend heeft.
    Column van Hans Vandeweghe lezen in De Morgen vandaag!!
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A45AMG Bekijk bericht
    Ofwel vergis ik mij, maar jullie hebben in Brugge amper de bal geraakt op onze helft?
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hans Moleman Bekijk bericht
    Juist ja, Thelin toch al de volle goal gescoord dit seizoen, en dan nog tegen Beerschot.

Zwakke match van Roofe, dat zeker. Maar laten we aub niet vergeten dat Thelin een absolute brolspeler is.
    Zeker, en zeker te weinig voor Anderlecht. Maar IMO wel nog altijd de enige die momenteel beschikbaar is voor die positie en die er toch tenminste iets van kan of zou kunnen maken in de JPL. Als ge dan ook nog eens dat type voetbal van Vercauteren gisteren zag ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxwell Bekijk bericht
    Die tackle van Schouterden was nochtans maar op het randje. En dan nog zo uithalen naar de ref en Saelemaekers zelf. Marginaal.
    Dat Blondelle er nadien nog onbewust tegenloopt maak je mij ook niet wijs. Kon die perfect ontwijken.
    Nadien werd die gewoon constant geviseerd. Akkoord, laat zich veel te snel opjagen en mag zich daar niet aan laten vangen maar kon het gisteren ergens nog wel begrijpen.
    Verder was hij samen met HVC gewoon de beste man op het veld hoor. Als die iets of wat efficiënter kan worden en dat irritant gedrag achterwege kan laten kan die echt nog wel een stapje hogerop.
    Allemaal waar, kan echt goed voetballen (maa lijkt het lastigte hebben met professioneel voetbal). Die tackle had rood mogen zijn ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    De nek die bij hem hoort, die past dan weer absoluut niet bij Standard. Terwijl hij lag de rollen, na die toch wel stevige tackle van Schouterden, toch blijven kijken wat de ref hem ging geven.
    Ik denk dat dat was om te kijken of de ref die onnozele tik tegen zijn hoofd had gezien. IMO had dat ook best rood kunnen zijn, want dat was met opzet én hard tegen het hoofd van iemand die neerligt. De VAR had in die fase de ref toch eens mogen gaan laten kijken op zijn scherm, was het niet voor de tackle dan wel voor de stamp tegen het hoofd.

Pagina 138 van 187 Eerste ... 3888128134135136137138139140141142148 ... Laatste

Regels voor berichten