puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niks afschaffen. Moeten bekwamen mensen het daar voor het zeggen krijgen. En zoals eerder al aangehaald moet er meer transparantie zijn. In Nederland gaan ze nu op de schermen laten zien waarom de VAR ingrijpt, de volgende stap zal zijn zoals in American Football uitleg van de scheids over waarom tot een keuze wordt gekomen. Daar moet naartoe gegaan worden met, ik zeg het nog eens, bekwame mensen. En dan heb ik het niet per se over de scheidsrechters zelf maar wel over de mensen die de beslissingen maken. Voetbal, de sport met het meeste geld globaal gezien hinkt echt hopeloos achterop als het over gebruik van technologie gaat om het spelletje leuker en eerlijker te maken.
    Misschien moeten voetballers dan ook eens met zijn allen stoppen met te proberen te scheidsrechter te bedriegen en om de tuin te leiden. Ik denk dat dit de sport moet zijn waar het meest in valsgespeeld en gefoefeld wordt, op allerhande manieren (schwalbes, bewust uw voet laten hangen om de fout uit te lokken, veinzen van blessures, tegenstanders rood proberen aan te smeren, overdramatisch doen om niets,...).
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Misschien moeten voetballers dan ook eens met zijn allen stoppen met te proberen te scheidsrechter te bedriegen en om de tuin te leiden. Ik denk dat dit de sport moet zijn waar het meest in valsgespeeld en gefoefeld wordt, op allerhande manieren (schwalbes, bewust uw voet laten hangen om de fout uit te lokken, veinzen van blessures, tegenstanders rood proberen aan te smeren, overdramatisch doen om niets,...).
    Dit dus, belazeren ook constant den boel, maar dat is dan "normaal"
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het feit dat we in een miljoenenbusiness nog discussiëren of een bal niet over een lijn is met de huidige technologie zegt genoeg. De hele wetgeving rond de VAR mag ook dringend op de schop en verbeterd worden. Niet omdat ik Genk supp ben, maar in het algemeen.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja idd ook zoiets, schwalbe is gele kaart zou de regel moeten zijn, maar als ene scheidsrechter het wel toepast en de andere niet ja dan heeft dat niet veel nut.
    Gewoon doen, daar mogen ze van mij ook zelfs de VAR voor gebruiken zonder dat het spel daar stil voor moet liggen. Bij de volgende onderbreking krijgt de speler dan zijn kaart en klaar. Ook het discussieren en met zen alle op de scheids afvliegen als een beslissing niet naar hun goesting is steekt me ook tegen. 1 speler krijgt de uitleg (betrokken speler of kapitein dat laat ik nog in het midden) en hup verder. Komt ge toch nog klagen terwijl ge er geen zaken mee hebt, hup geel. Mag gerust wat strenger allemaal. Maar dat gaat natuurlijk toch nooit gebeuren door alle hasbeens en dinosaurussen die het voor het zeggen hebben.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    Een ref en een speler strijden ook wel voor een ander doel. Een ref kan bij wijze van spreken niet verliezen (hij kan slechte beslissingen nemen, maar daarvoor heb je normaal de VAR), terwijl een voetballer “moet” winnen en dus alles in de strijd gooit.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Een ref en een speler strijden ook wel voor een ander doel. Een ref kan bij wijze van spreken niet verliezen (hij kan slechte beslissingen nemen, maar daarvoor heb je normaal de VAR), terwijl een voetballer “moet” winnen en dus alles in de strijd gooit.
    Da's in andere sporten nochtans ook zo en daar doen ze dat niet. En ge moogt alles in de strijd gooien ja, maar valsspelen om te winnen, waar het uiteindelijk op neerkomt, wordt in geen enkele sport zo goedgepraat als in voetbal. Da's puur eigen aan het voetbal en vindt ge nergens anders terug.

En een ref kan niet verliezen? Wat denkt ge van 90 minuten uitgejouwd worden week in, week uit? Of in de gazetten door iedereen door het slijk worden gehaald bij een discutabele (daarom zelfs niet foute) beslissing?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daar ben ik ook 100% mee akkoord, maar heeft weinig te maken met de VAR die flagrant de fout in gaat mbt buitenspel en de boel belazerd door in 2 verschillende wedstrijden de buitenspellijn verkeerd te trekken, dat is ook de boel belazeren. En scheidsrechters maken het zichzelf soms te moeilijk. Hoeveel schwalbes er steeds onbestraft blijven zonder geel, onbegrijpelijk. Ze hebben zelf de macht op het veld om strenger op te treden en er iets aan te doen. De mooiste sport ter wereld (in mijn ogen) hinkt op technologie hopeloos achteraan en wekt zoveel frustratie op als gewone supporter. Er worden de laatste 4 seizoenen flagrante en onbegrijpelijke fouten gemaakt die in het verleden nauwelijks gebeurde en het wordt elk jaar erger.
    Psn: Metalkev

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Er worden de laatste 4 seizoenen flagrante en onbegrijpelijke fouten gemaakt die in het verleden nauwelijks gebeurde en het wordt elk jaar erger.
    Ik denk dat ge hier toch het verleden door een veel te romantische bril ziet hoor. Met de VAR worden gewoon veel meer foute beslissingen eruit gehaald. Niet allemaal jammer genoeg, maar zonder VAR was het gewoon een pak erger.

Carlos Bacca die in de playoffs constant (en tegen RSCA) werd afgevlagd voor vermeend buitenspel zou nu niet meer kunnen. En dan had Club dat seizoen zomaar kampioen kunnen zijn (wat is dan eerlijker volgens u?).

En op hoger niveau, Frankrijk had nooit naar het WK gegaan na het hands van Henry tegen Ierland mocht toen de VAR hebben bestaan. En zo zijn er honderden of zelfs duizenden fases die spelbepalend zijn geweest door de jaren heen, waarbij de VAR had kunnen ingrijpen. Voor België alleen al, de sandwich van Weber tegen Duitsland, de goal van Wilmots tegen Brazilië,... hell, de hand van god van Diego had gewoon nooit bestaan met de VAR.

Wat heb je dan het liefst? Dat zulke flagrante fouten gewoon nog steeds kunnen, of dat de VAR het merendeel er wel uithaalt maar af en toe toch eens, niet onlogisch ook, faalt?

Echt, dat gezaag op de VAR mag echt gaan stoppen imo, er worden door de VAR nog altijd meer foute beslissingen rechtgezet dan dat er fouten worden gemaakt, en dat is altijd beter dan zonder VAR.

Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heb ondertussen al een handjevol WK rugby matchen bekeken. Voetbal (zowel spelers, trainers en supporters) is op gebied van respect en fair play mijlenver weg dan die ingesteldheid van die beren terwijl die ook willen winnen en alles in de strijd gooien.
    “Football – a game for gentlemen played by hooligans. Rugby – a game for hooligans played by gentlemen.”
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BleKKie Bekijk bericht
    probleem is veelzijdig hé

de voetbalregels zelf zijn al slecht (oa de hands in de 16)
    dan heeft men een heel regelwer rond de Var opgebouwd dat eigenlijk nergens op slaat (wanneer, wat wel, wat niet, procedures, ...)
    OF een VAR ook zonder doellijntechnologie 100% kan zien of ballen over lijnen zijn?
    sommige zaken zullen altijd discutabel zijn. Gij vindt da een fout en ik niet maar da soort tooggezever is ok. wa ni ok is zo'n gezeik over wanneer iets al dan niet clear error is.

bedrog? als het systeem goed gebruikt wordt is acteren heel moeilijk

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht

Carlos Bacca die in de playoffs constant (en tegen RSCA) werd afgevlagd voor vermeend buitenspel zou nu niet meer kunnen. En dan had Club dat seizoen zomaar kampioen kunnen zijn.

Deze was lang geleden...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja laten we de VAR afschaffen zodat we met zen allen terug kunnen zagen over de zoveelste fout van de grensrechter.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    10 wedstrijden ver, al 3 keer buitenspel volgens de VAR. 3 keer zeer onduidelijk (al lijkt deze nooit buitenspel), en als het “overleggen meer dan 1 min duurt is het nooit een clear error. Schaf gans die kutboel af, we zijn ocharme 10 wedstrijden ver.
    Dan nog maar te zwijgen over de belachelijke rode kaart van Vadis, de niet gekregen penaltie op Club en dat zijn 6 wedstrijden, meer dan de helft waar de VAR een negatieve invloed heeft en gewoon flagrante fouten maakt.
    Gij waart tijdens Madrid-Brugge zelfs aan het zagen op de VAR terwijl die net het tegenovergestelde deed van wat ge zei. En over die situatie in Brugge zijt ge ook fout.

Maar ja, als we tegen zijn we tegen! En tegen alles!

Volgens mij is hij op die foto zelfs net niet volledig over de lijn maar soit
    Gaat weer een ITEM worden in Extratime! Joos die vijf minuten zal zagen over: "Neei neei neei, dit kan je zo niet zien! De bal moet de lijn niet raken!!! Dit kan je enkel van boven zien! Mazzu kan dit niet weten met die foto!!!" Ik zal speciaal hiervoor kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Voor zo een post moet ge Standardfan zijn, denk ik.

Edit: Oh ja, Mazzu met zijne GSM en foto ... meteen afvoeren als coach als ik Genk was, komt niet meer goed.
    Laatst gewijzigd door Gavin; 20 oktober 2019 om 13:56

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch weer aan het lijden als Genk-supporter. Een prachtige eerste helft spelen en dan weer de tweede helft niks presteren. Ge had gewoon al 0-2 moeten voorstaan. Bongonda valt me echt vies tegen. En Onuachu kan niet voetballen, maar die kerel maakt oorlog in de 16 en mooi voetbal zien we dit jaar toch niet. Zet die maar gewoon in de basis.

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Heerlijk begin van de wedstrijd tussen KV Mechelen en Antwerp. Dat de Mechelaars maar zo snel mogelijk samenzitten met Club Brugge over een definitieve overgang van Vanlerberghe. Enorm nuttige speler.

Maar je ziet wel zo dat Antwerp meer kwaliteit heeft en veel snediger is in de aanval. Wordt moeilijk om nog te winnen, laat staan een punt te behalen.

Pagina 130 van 160 Eerste ... 3080120126127128129130131132133134140 ... Laatste

Regels voor berichten