Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415
    Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Kampioen wss wel, maar de CL in 2015 durf ik toch te betwijfelen. We weten allemaal hoe Barcelona het de jaren erna gedaan heeft zonder Neymar. Die verlichtte toch duidelijk de druk die op Messi's schouders hing. Coutinho is daar duidelijk niet in geslaagd.
    Toch een pover argument voor een speler met zo'n kwaliteiten. En idd, hij is zeker zonder twijfel beter dan Coutinho. Maar ik begrijp wel dat je hem bij Real wilt, want daar lijkt het nog niet te draaien en qua kwaliteiten kan hij wel iets toevoegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeLz Bekijk bericht
    90% van die geruchten rond Neymar zijn attitude zijn ondertussen toch vals gebleken of serieus scheefgetrokken door de pers en toch blijft iedereen dat geloven.
    Onlangs nog dat geval dat hij weigerde mee te trainen omdat hij nog in Brazilië zat, ondanks dat hij daar zat voor zijn non-profit, moest hij dat hebben afgezegd zou de pers en het internet er ook een probleem over hebben gemaakt.
    Op het veld speelt hij wat veel komedie maar wordt dan ook vuiler aangepakt dan eender welke speler in Europa en van zijn zogezegd ego is er toch ook niet echt sprake als je naar zijn statistieken kijkt.

Vooral een heel makkelijk doelwit voor de rioolpers en iedereen slikt dat maar omdat het Neymar is.
    Je haalt de dingen erbij die recent zijn gebeurd, zonder dat ik specifiek die zaken bedoel. De manier waarop hij is weggegaan bij Barcelona kun je toch moeilijk netjes noemen? Die slag naar die supporter vorig jaar is toch gewoon gefilmd?

En er zijn nog meer spelers die zo worden aangepakt, maar die zich niet aanstellen als een kleuter. Hazard heeft ook genoeg te verduren gehad, maar die heb ik nooit zo zien rollen.

Ik blijf erbij, voor zijn talent heeft hij te weinig laten zien. En dat hij zich gedraagt als een kleuter helpt niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Toch een pover argument voor een speler met zo'n kwaliteiten. En idd, hij is zeker zonder twijfel beter dan Coutinho. Maar ik begrijp wel dat je hem bij Real wilt, want daar lijkt het nog niet te draaien en qua kwaliteiten kan hij wel iets toevoegen.
    Enige probleem is dat ik geen idee heb hoe men dan gaat spelen met Hazard en Neymar, moest dat er van komen natuurlijk.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Enige probleem is dat ik geen idee heb hoe men dan gaat spelen met Hazard en Neymar, moest dat er van komen natuurlijk.
    Inderdaad, dan zouden de duurste recente aankopen van Real op dezelfde positie spelen...
    Nu hebben ze volgens mij alle twee al af en toe als valse 9 gespeeld, maar denk niet dat het hun favoriete positie is...
    PSN: Shaddix-be

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Inderdaad, dan zouden de duurste recente aankopen van Real op dezelfde positie spelen...
    Nu hebben ze volgens mij alle twee al af en toe als valse 9 gespeeld, maar denk niet dat het hun favoriete positie is...
    Het grootste probleem is imo dat Zidane blijft vasthouden aan het middenveld dat hem 3x de CL heeft bezorgd. Het trio Casemiro/Kroos/Modric is mijn inziens compleet uitgeblutst en naar mijn mening moet zeker Modric vervangen worden. Kroos laat ik nog in het midden, maar die mag ook gaan oppassen. Schrijnend ook dat men juist Ceballos verhuurd terwijl die op het punt is gekomen om de fakkel van Modric over te nemen. In de defensie is het dan weer Varane die duidelijk geprikkeld moet worden, maar daar hebben ze Militao al voor gehaald.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Die gaat gewoon terug naar Barca hoor... Geen idee of het klopt maar ze zouden in de PSG fanshop al het neymar materiaal weggehaald hebben.
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Buiten Matic zijn alle middenvelders (jonge) twintigers? Tenzij je Mata ook nog meerekent maar een speler met zijn kwaliteiten die content is om niet meer vaste starter te zijn heb ik zelfs op zijn 35e nog graag in de kern.
    En al de rest heeft net zijn plechtige communie gedaan. Totaal uit balans, zowel qua leeftijd als qua posities. En dat zag je ook zondag trouwens. Je wint met zware cijfers maar ongeveer de hele eerste helft ben je zoek gespeeld door een Chelsea dat, met alle respect, nog veel slaag gaat krijgen dit seizoen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht

Daarnaast kan ik al uw puntjes los gaan overlopen, want ik ben het zeker niet met alles eens. Wel met de te late arrival van Maguire en dat nieuw contract van Young.
    Maar ik denk dat ik vooral tot de conclusie kom dat jij uw verwachtingen wat moet bijstellen.
    Zoals al eerder gezegd en wat Solskjaer nog eens herhaalt heeft in zijn persconferentie voor Chelsea, het is een werk van lange adem. Die kloof die er is fiets je niet dicht op 1 transferzomer. Wellicht zelfs niet op die van volgende zomer erbij. Het is hier ook geen Fifa of Football Manager waarbij je maar kan blijven spelers inlijven (ook twijfelgevallen) in de hoop dat er eens wat voltreffers bijzitten.

Hij gelooft ook zelf dat er in deze groep meer uit te halen valt dan er behaald werd vorig seizoen. Terecht ook want met grotendeels dezelfde kern werd Mourinho 2 jaar geleden wel nog gewoon 2e (een straatlengte achter City, maar het zegt wel iets) en waren ze verliezend finalist in de FA Cup.
    Dus dan is het logisch dat hij niet meteen 6 à 7 nieuwe spelers gaat gaan halen.
    Ik zeg ook niet dat je dit seizoen kampioen moet spelen. Ik weet ook wel dat die top 3 straatlengtes voor liggen op al de rest.
    Maar puur netto heb je, als rijkste club ter wereld, minder uitgegeven dan de debutanten in de PL. Terwijl je echt wel meer pijnpunten hebt in je ploeg dan enkel die achterlijn. En dat is puur omdat je bestuur geen voetbalclub leidt maar een geldmachine die gewoon winst moet maken.

Alle lof aan Ole om er een ploeg van te maken en de juiste mentaliteit bij te brengen. Ik ben uiteraard ook volledig akkoord met het inzetten op de jeugd. Maar zorg dan dat ze deftig omringd worden in u ploeg. McTomminay en Pereira zijn imo, dit seizoen, nog niet starter waardig. Toch niet samen en in het huidige middenveld. Zet daar pakweg een Tielemans en/of een Fernandes bij en je hebt een heel ander verhaal. Dan kan je die jongens deftig brengen en ze veel ervaring laten opdoen.
    Ondertussen heeft Arsenal, voor de eerste keer in God weet hoeveel jaar, zich effectief versterkt en hebben de ploegen die vorig seizoen rond die top 6 hingen ook leuke inkopen gedaan (Leicester, Wolves, Everton,...) en ga je bijna meer naar beneden moeten kijken dan naar boven.

Zeg van mijn verwachtingen wat je wilt, ik blijf erbij dat het een gemiste kans is geweest om deze transferzomer terug bij de mensen te komen, want je had maar 1 of 2 extra inkomende spelers nodig.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Zeg van mijn verwachtingen wat je wilt, ik blijf erbij dat het een gemiste kans is geweest om deze transferzomer terug bij de mensen te komen, want je had maar 1 of 2 extra inkomende spelers nodig.
    En ik zeg nogmaals dat het imo geen slechte strategie is om uw zwakste linie definitief te versterken voor enkele seizoenen en daarnaast talentvolle jeugd echt voluit zijn kans te geven in plaats van half en half + dit seizoen definitief knopen door te hakken over de twijfelgevallen en kijken wie het écht waard is om voor Man Utd te spelen, zowel qua kwaliteit als mentaliteit.

Wat het bestuur betreft, dat het daar sinds het vertrek van Ferguson - Gill een zootje is met Woodward op kop, is een publiek geheim. Dat is al langer dan vandaag het grootste pijnpunt bij de club, meer dan wie op het veld staat.
    Xbox Live: MaximeDW92

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Die gaat gewoon terug naar Barca hoor... Geen idee of het klopt maar ze zouden in de PSG fanshop al het neymar materiaal weggehaald hebben.
    Kan toch snel keren hé, bij zijn aankomst stonden ze daar rijen aan te schuiven voor een shirt.
    PSN: Jonas89

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    641 (100%)
    Denk dat voor neymar het beste is voor weer te keren naar barca, daar komt hij in een kleedkamer waar hij niet de grootste is en denk echt niet dat ze in Real zitten te wachten op hem als speler wel maar er hangt gewoon zoveel negatieve dingen rond hem ( niet dat alles waar is )

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Denk dat voor neymar het beste is voor weer te keren naar barca, daar komt hij in een kleedkamer waar hij niet de grootste is en denk echt niet dat ze in Real zitten te wachten op hem als speler wel maar er hangt gewoon zoveel negatieve dingen rond hem ( niet dat alles waar is )
    Zelfs tactisch is het voor Real ook niet logisch om hem binnen te halen.
    Speelt toch ongeveer op dezelfde positie dan Hazard niet? Die twee samen in 1 team dat gaat imo niet werken.
    Ze hebben in Madrid trouwens meer nood aan andere posities dan daar he
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Volgens Marca is Zizou niet impressed met Jovic en wil hij hem alweer uitlenen
    PSN: Shaddix-be

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaddix Bekijk bericht
    Volgens Marca is Zizou niet impressed met Jovic en wil hij hem alweer uitlenen
    is fake news
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    135 (99%)
    -Zappacosta opweg naar AS Roma (huur//Lampard trekt nu volledig de kaart van de jeugd met James als backup voor Azpi)
    -Bakayoko ook aan het onderhandelen met een paar Franse clubs

-Ribery op weg naar Fiorentina
    PSN: Jonas89

Pagina 15 van 15 Eerste ... 51112131415

Regels voor berichten