Pagina 7 van 11 Eerste ... 34567891011 Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Als je tussen de lijnen kan lezen heeft hij aangegeven dat hij voor Club zou kiezen
    - geeft aan dat emotionele keuze zal zijn
    - de vraag neem je een speler mee die club kan dat financieel niet aan logisch dat club geen top spelers van genk kan kopen nu
    - Hij wil niet CL spelen om er gewoon bij te zijn dus hij wil nu garantie op een betere kern en dat kan genk hem echt niet geven nu op 21 mei wat logisch is ( je kan zo u best doen als er 31 augustus een club komt zwaaien met miljoenen zijde eraan voor de moeite

Ik wil hier totaal niet zeggen dat hij voor brugge moet kiezen zijn gewoon tekens die het wellicht uitwijzen, voor mij moet die zelf niet komen al zie ik weinig alternatief nu momenteel.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De kans is vrij groot dat Genk weer een paar moeilijkere seizoenen tegemoet gaat terwijl Brugge zich toch altijd op een constanter niveau aan de top nestelt. In dat opzicht is Brugge toch nog wel een stapje hoger.
    En in welke glazen bol heb je dat al kunnen zien?
    Het huidige bestuur kennende zullen ze wel al geruime tijd bezig zijn met opvolgers voor de vertrekkers. Een deel daarvan hebben ze misschien al vorige transferperiodes naar de club gehaald (Fiolic, Piotrowski) of kunnen profiteren van een goede uitleenbeert het voorbije seizoen (Benson, Vanzeir).

Bovendien zijn ze bij de jeugd in zowat alle categorieën vanaf de U15 kampioen geworden. Dus ook daar zit wel nog iets aan te komen.
    Ik zie dit Genk eigenlijk net wel voor een tijdje meedraaien, ook al vertrekken enkele sterkhouders én de coach (wat wel uitgemaakte zaak lijkt).
    Dat Club wel een niveau hoger blijft, betwist ik niet.
    Xbox Live: MaximeDW92

Fraa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chilliewillie88 Bekijk bericht
    De kans is vrij groot dat Genk weer een paar moeilijkere seizoenen tegemoet gaat terwijl Brugge zich toch altijd op een constanter niveau aan de top nestelt. In dat opzicht is Brugge toch nog wel een stapje hoger.

Clement kiest altijd eieren voor zijn geld dus je kan er quasi zeker van zijn dat Clement straks trainer wordt bij Brugge.
    Zowel in positieve als negatieve zin zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst. Ik zie toch wel een immens groot verschil met het Genk van nu tov het Genk van 8 jaar geleden. Zolang we ons niet meer in de spelersvijver van een Huysegems, Bakx, Koita, Ojo en De Ceulaer gaan begeven zal het zeker en vast niet meer de toer opgaan zoals destijds.

Volgens mij houdt een overgang naar Brugge toch meer risico in dan bij Genk blijven. In Brugge is de titel een must en moet die ook behaald worden, dus wat is het nog waard om die te behalen als dat de norm is? Volgens mij kan Clement daar dus ook enkel mislukken, want even goed doen dan Leko zal quasi onmogelijk zijn. Akkoord dat de kern in Genk er waarschijnlijk anders zal uitzien volgend seizoen en er bij Brugge misschien minder verandering is naar volgend seizoen toe, maar om er zomaar even uit te gaan dat in Brugge alles van leien dakje zal lopen, dat zou ik toch niet doen. Het is ook niet zo dat jullie elk jaar met 20-30 punten voorsprong eindigen. In dat geval hadden jullie een Clement zelfs niet nodig.
    Laatst gewijzigd door Fraa; 21 mei 2019 om 18:23

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht

Bovendien zijn ze bij de jeugd in zowat alle categorieën vanaf de U15 kampioen geworden. Dus ook daar zit wel nog iets aan te komen..
    Jij bent nu al de 2de die die jeugdploegen aanhaalt. Maar wat wilt dat eigenlijk zeggen? Hoeveel breken er daar uiteindelijk ook echt van door? Dat daar uiteindelijk wel een aantal leuke Akern spelers uit kunnen komen klopt wel maar heus niet iedere jeugdspeler die als talent beschouwd wordt breekt uiteindelijk door. Dat kampioen spelen van jeugdploegen doet er eigenlijk niet veel toe, dat is alleen leuk voor de statistieken.

iTrader
    635 (100%)
    De tijden 2000-2005 hebben wij veel jeugd ploegen gehad die kampioen werden denk dat daar niks uitgekomen is, tenzij we de yulu matondos van deze wereld mee rekenen. Lombaerts kwam ook uit onze jeugd maar heeft nooit een kans gekregen, wat niet abnormaal was met simons op ons middenveld die tijd.

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    De tijden 2000-2005 hebben wij veel jeugd ploegen gehad die kampioen werden denk dat daar niks uitgekomen is, tenzij we de yulu matondos van deze wereld mee rekenen. Lombaerts kwam ook uit onze jeugd maar heeft nooit een kans gekregen, wat niet abnormaal was met simons op ons middenveld die tijd.
    Jeugdwerking toen is ook niet te vergelijken met jeugdwerking nu.
    Het is hoe dan ook wel een gegeven dat er vreemd genoeg toch vrij weinig jeugd doorstroomt in Brugge naar de Aploeg

iTrader
    635 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Jeugdwerking toen is ook niet te vergelijken met jeugdwerking nu.
    Het is hoe dan ook wel een gegeven dat er vreemd genoeg toch vrij weinig jeugd doorstroomt in Brugge naar de Aploeg
    Zeker en vast, er stroomt veel door maar geen toppers wel niveau oostende maar dat is veel te weinig. Denk wel dat ze er sterk me bezig zijn hier in de regio worden toch veel jongentjes opgehaald door Club, er is ook al een tijdje een strijd tussen gent en brugge die alles bij kleine clubs willen binnenhalen. En bij gent kan ik me ook niet direct iemand voor de geest halen die daar doorgebroken is.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Zeker en vast, er stroomt veel door maar geen toppers wel niveau oostende maar dat is veel te weinig. Denk wel dat ze er sterk me bezig zijn hier in de regio worden toch veel jongentjes opgehaald door Club, er is ook al een tijdje een strijd tussen gent en brugge die alles bij kleine clubs willen binnenhalen. En bij gent kan ik me ook niet direct iemand voor de geest halen die daar doorgebroken is.
    Raman e.

iTrader
    635 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Raman e.
    Cult held
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    6 (100%)
    Bij Club anticiperen ze vol op een vertrek van Danjuma. Die heeft ren paar maand goed gespeeld, dan lang geblesseerd geweest en haalt nog zijn niveau van vroeger niet.
    En die wilt al meteen weg?

Zou denken dat een speler slimmer zou zijn.

iTrader
    635 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Bij Club anticiperen ze vol op een vertrek van Danjuma. Die heeft ren paar maand goed gespeeld, dan lang geblesseerd geweest en haalt nog zijn niveau van vroeger niet.
    En die wilt al meteen weg?

Zou denken dat een speler slimmer zou zijn.
    Waarom denk je dat deze al niet meer speelde? mannetje denkt dat hij er al is, ook te zwaar uit blessure gekomen.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mag meteen weg, veel te groot ego die kerel.
    Heeft zalig gespeeld in de CL, en dat was het dan ook maar.
    Na zijn blessure is er niet veel meer uitgekomen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Voor zijn blessure was het één van de beste wingers in de JPL en verdiende hij de aandacht en interesse die hij kreeg, erna niet veel meer getoond. Hopelijk onthouden mogelijk clubs enkel het eerste deel van het seizoen.
    S

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Jij bent nu al de 2de die die jeugdploegen aanhaalt. Maar wat wilt dat eigenlijk zeggen? Hoeveel breken er daar uiteindelijk ook echt van door? Dat daar uiteindelijk wel een aantal leuke Akern spelers uit kunnen komen klopt wel maar heus niet iedere jeugdspeler die als talent beschouwd wordt breekt uiteindelijk door. Dat kampioen spelen van jeugdploegen doet er eigenlijk niet veel toe, dat is alleen leuk voor de statistieken.
    Uiteraard gaan ze niet allemaal doorbreken, dat zeg ik ook niet.
    Maar het toont wel aan dat er goed gewerkt wordt en er minder snel moet 'gegokt' worden op onbekende buitenlanders als je regelmatig iets hebt klaarzitten uit eigen jeugd.
    Het geeft je jeugdwerking ook meer grandeur naar talenten toe van andere teams, alsook naar eigen talent om langer te blijven.
    Ik zou maar wat graag hebben dat ze bij Gent dergelijke 'statistieken' kunnen voorleggen
    Xbox Live: MaximeDW92

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Ik vraag mij al af wie er Osimhen gaat kopen.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

Pagina 7 van 11 Eerste ... 34567891011 Laatste

Regels voor berichten