Pagina 6 van 61 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste
    stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik dacht echt eerst dat het als T3 of T2 zou zijn, of als jeugdtrainer. Maar meteen als speler-manager? Lijkt mij sowieso al niet zo een goed plan, er zijn toch echt weinig voorbeelden van waarbij zoiets goed uitpakt. En dit is zijn eerste job als manager/T1, bij een club in crisis, met een voorzitter die bijna van geen hout pijlen meer weet te maken... is snap de euforie wel dat hij terugkomt naar RSCA, maar ik vrees toch dat het voor Kompany zelf een vergiftigd geschenk gaat blijken.

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat derde pfff toch naast de kwestie en niet te vergelijken, ik durf te stellen dat die van voetballen en coachen meer kaas gegeten heeft/gaat gegeten hebben dan van cafés openen waar hij dan waarschijnlijk zich nauwelijks tot niet bezig hield met de dagelijkse leiding.
    Het ging om die mens zijn ego en type interviews, dat gaat hier niet anders zijn. Dat komt overal in terug bij hem, ik moet recent nog maar denken aan zijn verzinsels bij dat afstandsschot of de penalty tegen Brazilië op het WK (weer zo een typische onnozele stoot dat hij uithaalde overigens). Da's 100 percent een deel van Kompany maar dat wordt altijd maar onder de mat geveegd, niet het minst door de bevriende media. Langs de andere kant siert het hem wel van dit risico te nemen en niet een jaartje voor een deel miljoen op de bank van City te gaan zitten, al hangt dat ook gewoon samen met zijn ego.

Verder nog niets gezien over Giggs of United dat iets moet bewijzen, terwijl volgens mij United zelf het meeste steekhoudt om de vergelijkingen te maken. Ook worstelend met hun verleden, lamme spelerskern, een bestuur dat geen idee heeft hoe modern voetbal werkt en enkel aan geld denkt, binnenhalen van iconen uit het verleden om fans of druk van buitenaf af te houden, paniekvoetbal op alle afdelingen van de club, ... Maar goed, ik volg het buiten journalisten hun analyses niet echt op de voet dus misschien zit ik daar toch mis.

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Het ging om die mens zijn ego en type interviews, dat gaat hier niet anders zijn. Dat komt overal in terug bij hem, ik moet recent nog maar denken aan zijn verzinsels bij dat afstandsschot of de penalty tegen Brazilië op het WK (weer zo een typische onnozele stoot dat hij uithaalde overigens). Da's 100 percent een deel van Kompany maar dat wordt altijd maar onder de mat geveegd, niet het minst door de bevriende media. Langs de andere kant siert het hem wel van dit risico te nemen en niet een jaartje voor een deel miljoen op de bank van City te gaan zitten, al hangt dat ook gewoon samen met zijn ego.

Verder nog niets gezien over Giggs of United dat iets moet bewijzen, terwijl volgens mij United zelf het meeste steekhoudt om de vergelijkingen te maken. Ook worstelend met hun verleden, lamme spelerskern, een bestuur dat geen idee heeft hoe modern voetbal werkt en enkel aan geld denkt, binnenhalen van iconen uit het verleden om fans of druk van buitenaf af te houden, paniekvoetbal op alle afdelingen van de club, ... Maar goed, ik volg het buiten journalisten hun analyses niet echt op de voet dus misschien zit ik daar toch mis.
    Meer info? Ben niet helemaal mee met wat hij zelf over dat schot en die penalty vertelt
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht

Het onnodige balverlies tegen Argentinië in 2014 wat de 1-0 inleidde niet te vergeten.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Ik dacht echt eerst dat het als T3 of T2 zou zijn, of als jeugdtrainer. Maar meteen als speler-manager? Lijkt mij sowieso al niet zo een goed plan, er zijn toch echt weinig voorbeelden van waarbij zoiets goed uitpakt. En dit is zijn eerste job als manager/T1, bij een club in crisis, met een voorzitter die bijna van geen hout pijlen meer weet te maken... is snap de euforie wel dat hij terugkomt naar RSCA, maar ik vrees toch dat het voor Kompany zelf een vergiftigd geschenk gaat blijken.
    ook voor rsca is het puur gif
    wat als ze de coach in de winter/lente buitengooien? de speler wil ik dan toch nog houden. Zelfs met blessures is die nog zeker 2j heel nuttig voor een ploeg als rsca.

en coaching is een voltijdse job terwijl voetballer zijn vooral neerkomt op 3u trainen en de rest vd tijd rusten.
    Geen idee hoe ge da wilt combineren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Meer info? Ben niet helemaal mee met wat hij zelf over dat schot en die penalty vertelt
    Och, weer van die verzonnen PR-verhalen hoe hij nooit op goal trapte en dat hij niet zover is gekomen om jongere spelers hem te laten zeggen wanneer hij wel mag trappen blabla. Vijf minuten na zijn uitspraken vindt ge dan al een beeld op Twitter van een andere goal van buiten de zestien (Anderlecht denk ik zelfs?).
    En over die tackle dat het zeker geen penalty was en dat Jesus dat ook tegen hem zou gezegd hebben dat hij zich gewoon liet vallen ... tuurlijk. Da's uit diezelfde docu als waar hij dat verhaal van "als ik niet te laat op training kom, scoren we die goal nooit" verzint, te belachelijk.

In tegenstelling tot al zijn stommiteiten op het veld doet dit natuurlijk niets af van zijn kwaliteit als speler, maar het maakt wel evenzeer deel uit van Kompany. Ik neem dan ook aan dat dit soort zaken de bovenhand gaan nemen als hij trainer wordt en zijn ploeg moet beschermen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Het onnodige balverlies tegen Argentinië in 2014 wat de 1-0 inleidde niet te vergeten.
    Da's inderdaad ook zo een voorbeeld.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    S

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren dacht ik nog dat dit tactisch gezien de beste move van Coucke ooit was... Als ik hier nu de lyrische commentaren lees van de gemiddelde RSCA supporter heb ik gewoon gelijk gekregen
    Iedereen lijkt hier precies al vergeten dat ze 2 weken geleden met het schuim op de lippen stonden omdat hun club geen europees ging halen. Nu blijkt dat ze het ook niet halen en is iedereen dat gewoon doodleuk aan het negeren want Vince is terug... jonges toch.

Los van de kwaliteit van Kompany als fitte speler is dit toch een enorm risico dat ze nemen?
    Nog niks bewezen als trainer (op eender welk niveau) en als speler waarschijnlijk meer geblesseerd dan fit.
    Uiteraard gaat hij op dit niveau een meerwaarde zijn als hij speelt maar om als onervaren coach voor de leeuwen gegooid te worden met een ploeg vol overbetaalde pseudo-vedetten zonder kwaliteit. Toch ook gene cadeau he? Het getuigt eigenlijk vooral van een gigantisch ego om zulke rol zelfs te willen aanpakken.

Tenzij er achter de schermen nog vanalles geregeld is waar wij niks van weten (bepaalde spelers, een "T2" die echt goed is,...) zou ik dit risico nooit genomen hebben. Niet als Kompany zijnde, maar ook niet Anderlecht eerlijk gezegd.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Neto zijn knieën zo kapot dat Gent hem.laat gaan?

MaTi's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Clement zijn eerlijkheid is wel verfrissend moet ik zeggen.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Clement zijn eerlijkheid is wel verfrissend moet ik zeggen.
    vraag me af of de genkies en de fans van Waasland Beveren er ook zo over denken...
    zou hij niet al lang een afspraak met Club hebben trouwens? hoe eerlijk zou dat dan zijn?
    Laatst gewijzigd door Pegasus; 21 mei 2019 om 09:51

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    vraag me af of de genkies en de fans van Waasland Beveren er ook zo over denken...
    zou hij niet al lang een afspraak met Club hebben trouwens? hoe eerlijk zou dat dan zijn?
    Bij Waasland was het niet meer dan normaal dat hij bij de eerste de beste kans om te cashen ook effectief weg was. De kern waar hij het mee deed viel toch uit elkaar bij het minste bod en dan wordt je het jaar erna buiten gegooid in November als de vervangers niks waard blijken en geraak je enkel nog aan de bak bij andere clubs van dat niveau.

Geen idee hoe lang hij al een akkoord heeft bij Club maar hij is toch maar mooi met Genk kampioen gespeeld en zo zijn zekerheid op CL weg gegeven. Ik had een tijd terug nog gedacht dat hij Club misschien wel de titel cadeau zou doen om die reden maar dat heeft hij niet gedaan dus niks mis toch?
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus Bekijk bericht
    waasland naar Genk is logisch
    genk- brugge echt zo'n grote stap voorwaarts?

buitenland lijkt logischer om eerlijk te zijn

Chilliewillie88's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    waasland naar Genk is logisch
    genk- brugge echt zo'n grote stap voorwaarts?

buitenland lijkt logischer om eerlijk te zijn
    De kans is vrij groot dat Genk weer een paar moeilijkere seizoenen tegemoet gaat terwijl Brugge zich toch altijd op een constanter niveau aan de top nestelt. In dat opzicht is Brugge toch nog wel een stapje hoger.

Clement kiest altijd eieren voor zijn geld dus je kan er quasi zeker van zijn dat Clement straks trainer wordt bij Brugge.

Pagina 6 van 61 Eerste ... 23456789101656 ... Laatste

Regels voor berichten