Pagina 5 van 14 Eerste 123456789 ... Laatste
    Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hmmm, toch maar een gevaarlijk principe. Welke matchen ga je dan effectief meespelen, op basis van welke criteria? Wat met je geloofwaardigheid als je zelf eens een grove fout maakt (bv. rode kaart)? Assistent coach + speler was logischer geweest, dan kon hij tegelijk ook leren van degene die boven hem zou staan.
    Wat met Hujlmand nu want die zag ik wel graag komen. Was die ook al niet bezig met werk voor de club ?
    V!B

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    "Hij gaat de tactiek van de ploeg bepalen, hij zal mede-bepalen wie speelt, maar hij zal op het moment dat hij op het veld staat beroep doen op een coach die hij meebrengt, zodat er ook tijdens de match goed gecoacht kan worden."

Jullie lezen de gekste dingen toch!
    Mjah dat er uit u bekske nooit niks zinnigs komt is al wel langer geweten.

Twinnings's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Maar is er nu niemand die hier sceptisch over is? Dit is toch zuivere pr, niets meer en niets minder? Kompany zijn trainerscarrière gaat al verbrand zijn tegen 01/01/2020.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    637 (100%)
    Schitterend dat ze zo iemand terug kunnen halen, maar is 1 en al goed nieuws show veel zal afhangen welke transfers ze daar gaan doen. Allesinds goede timing om het niet behalen van europees voetbal weg te moffelen.

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Mjah dat er uit u bekske nooit niks zinnigs komt is al wel langer geweten.
    het komt wel goed met je. Ooit snap je het.
    S

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Ideaal moment inderdaad om dit aan te kondigen. De rust kan wat terugkeren bij de supporters en men kan bij Anderlecht zonder al te veel gemorrel van de fans iets nieuw proberen te bouwen naar volgend seizoen toe. En aangezien het om Kompany gaat zal er ook wel wat meer door de ogen worden gezien volgend seizoen.

Ik vind het goed dat iemand zoals Kompany terug bij Anderlecht terechtkomt maar die nu al op zo een positie plaatsen (T1 in principe) zou ik toch niet gedaan hebben, waren er geen andere posities waar beide partijen vrede mee konden nemen?
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinnings Bekijk bericht
    Maar is er nu niemand die hier sceptisch over is? Dit is toch zuivere pr, niets meer en niets minder? Kompany zijn trainerscarrière gaat al verbrand zijn tegen 01/01/2020.
    Waarom is dit zuivere PR? Je doet precies alsof Kompany een hoop gebakken lucht is.
    Deze speler is wel naar het WK mee geweest puur omdat hij Vincent Kompany is, zelfs geblesseerd.

Anderlecht kan wel een boegbeeld gebruiken die kan motiveren, leiden, die ook kan verdedigen, die respect afdwingt, die klasse uitstraalt, waar de jeugd naar op kijkt, die kapitein is geweest onder trainers als Guardiola, Pelligrini, Mancini. Dat de Belgische schijtcompetitie plots zulk een individu kan ontvangen is iets waar absoluut niemand sceptisch over moet zijn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinnings Bekijk bericht
    speler-trainer doet me eigenlijk aan amateurvoetbal denken, mankeert alleen nog het verhaal vd speler die de coach de meeste pinten trakteert
    wil 'm coach worden dan begint ge als T2 of T3 of begint ge in de jeugdreeksen

dit?

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Daar mag een Unitedvolger toch wel eens op reageren hier. Die was toch helemaal geen speler/trainer, die deed wat (?) coachingswerk onder Moyes en maakte het seizoen vol omdat United een club zonder richting was toen ze hun trainer weer eens moesten ontslaan. En dan spreken we nog niet over zijn resultaten. Niet toevallig kunt ge die parallellen ook keihard trekken met Anderlecht.

Ook wel goede PR voor Kompany de laatste twee weken. Eerst dat afstandsschot voor de titel en nu terug bij Anderlecht en doen ze alsof ie City eigenhandig seizoenen heeft rechtgehouden terwijl hij in grote matchen, en zéker in de Europese matchen, eerder de commentaar van "welke onnozele stoot gaat ie nu weer uithalen" kreeg. Ineens is dat vergeten blijkbaar.

Het doet me alvast denken aan zijn cafés waar hij met veel show (en hulp van de media) maar zonder ervaring het eens even ging doen, om dan na enige tijd zo een typisch beunhazengoednieuwsshowinterview te geven en de boel op te doeken met miljoenen verlies.
    Staat me nochtans echt wel bij dat ik die naast (en op) het veld heb weten coachen, wikipedia lijkt mij dat te bevestigen (ik ben ook een united volger overigens, enfin niet die hard maar wel al jaren fan van). Dat die uit noodzaak coach werd/was, absoluut, dat die het slecht deed? Mwa daar kan al meer discussie over bestaan, ik vond van niet, zeker rekening houdend met idd de situatie waar hij in zat of waar Man U in zat beter.

Tweede stuk is toch te negatief lijkt me, denk dat je niet te veel city supporters gaat vinden die zich negatief over Kompany gaan uitlaten. Eigenhandig rechthouden? nee, tuurlijk niet daarvoor is die ploeg altijd te goed (k zie dat ook niet zo gezegd worden precies trouwens). Maar een sterkhouder van City als hij fit was? Jawel toch wel, gedurende jaren.

Dat derde pfff toch naast de kwestie en niet te vergelijken, ik durf te stellen dat die van voetballen en coachen meer kaas gegeten heeft/gaat gegeten hebben dan van cafés openen waar hij dan waarschijnlijk zich nauwelijks tot niet bezig hield met de dagelijkse leiding.

-------------
    https://www.hln.be/sport/voetbal/zij...kamp~ad54d99b/

Artikel met diverse namen in, meeste leken het goed tot heel goed te doen, tuurlijk allemaal unieke situaties maar geeft aan dat het wel kan iig succesvol zijn als speler/trainer.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Twinnings's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    speler-trainer doet me eigenlijk aan amateurvoetbal denken, mankeert alleen nog het verhaal vd speler die de coach de meeste pinten trakteert
    wil 'm coach worden dan begint ge als T2 of T3 of begint ge in de jeugdreeksen

dit?
    De media en fans zijn lyrisch, terwijl dit meer als een last resort van Coucke lijkt.
    Laat hem nog één a twee jaar uitbollen als bankspeler, dan een jaar of 3 als T2 en dan z'n gelukje wagen als T1. Maar nu is het alsof hij de Messias is van Anderlecht. Als de man van glas, hoop ik dat zijn scherven geluk gaan brengen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

iTrader
    0
    het is fantastisch dat 'm z'n carrière in Brusse wil afsluiten
    maar doet da als speler.

straks raakt 'm geblesseerd en dan? gaat 'm zichzelf dan te vroeg opstellen na het zoveelste herstel? volgens de ene speler wel, volgens de andere niet? en de fans?
    da kan alleen maar zever geven.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fantastisch dat hij terugkomt, maar ben toch ook voorzichtig. Toen ik het bericht eerst las, dacht ik dat hij terwijl trainer ging zijn bij één van de jeugdploegen (al is dat misschien moeilijk te combineren).

Best gewoon eerst teruggekomen als voetballer, nà de carrière T2 en vervolgens T1. Waarom allemaal zo snel?
    De aanwezigheid van Kompany in de kleedkamer (als speler) gaat ook al een enorme boost geven. Zet daar gewoon een goeie trainer bij.

Ik hoop voor Anderlecht dat ze een goeie zomer hebben op vlak van transfers... zou grote zonde zijn als Anderlecht na 10 speeldagen achteraan bengelt, wat gaan ze dan doen met Kompany?

NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik blijf het hilarisch vinden, nog steeds
    Ik zie niet in hoe dit goed kan lopen.
    Of gaan de champagnesupporters nu plots veel milder zijn als het de eerste matchen / eerste seizoen niet loopt zoals het hoort? Gewoon omdat het Vince the Prince is?
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Pure fanservice natuurlijk en de dommeriken zijn er los mee weg zonder zich ook nog maar 1 kritische vraag te stellen.

Alleen als speler had ik het mooi gevonden (nuja mooi, voor zover ge zoiets mooi kunt vinden als clubsupporter) maar dit is gewoon pure kolder.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    True die blijdschap over iemand die net nog een wereldgoal maakte met city het seizoen in Engeland domineerde en jarenlang vaste waarde is geweest in die ploeg (als hij niet geblesseerd was) en nu terugkomt naar de Jupiler pro league, ik snap heel de fuzz ook niet.
    Niet overdrijven hé, tuurlijk is die blijdschap bij echte Anderlechtfans wel (deels) terecht.
    Maar het gaat er vooral over dat je al commentaren moet horen dat het seizoen van Anderlecht opeens geslaagd is... Terwijl dit een move is die niets met het debacle van 18/19 te maken heeft.

Vandaag in de Ghelamco ook maar om de haverklap Kompany liedjes inzetten terwijl je ploeg weer eens van de mat gespeeld werd en je voor het eerst in 56 jaar geen Europees zal spelen volgend seizoen.
    Maar die kritiek kan opeens allemaal overboord want de Prins is terug. Dat er nog 10 Anderlechtwaardige spelers rond moeten staan is plots ook maar een detail meer.
    Xbox Live: MaximeDW92
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 5 van 14 Eerste 123456789 ... Laatste

Regels voor berichten