Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859
    Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeBram_James Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zozo wat een potje drama zeg. Zijn Anderlecht, Standard en Beerschot ook niet meer welkom in jullie stadion dan?

Waar baseert ge u op als ge zegt corrupte club? Eenmalige paniekreactie (ik beweer niet dat dit een excuus is) is in mijn ogen niet hetzelfde als "corrupte club". Je doet alsof KV Mechelen al jaren aan het omkopen is.

Als het volgens u een kleinigheid is dat Moeskroen in handen is van makelaars (wat verboden is) maar door de voetbalbond beschermd wordt, ieder zijn mening dan I guess. Ik vind dat persoonlijk erg ja.
    Ik erken dat dat van Moeskroen erg is, zoals ik al eerder zei. Ik vind matchfixing gewoon veel erger omdat dat ingaat tegen de geest van de sport. Best vreemd dat je dat verschil niet kunt zien.
    En ja Mechelen is uiteindelijk wel VEROORDEELD voor matchfixing en volgens mij is dat toch nog steeds een vorm van corruptie, maar bon. Ik wil hier geen semantische discussie opstarten.

En alles maar mooipraten he, ik krijg echt de indruk dat je niet echt doorhebt dat je club is veroordeeld tot matchfixing. Precies Comical Ali

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    https://sporza.be/nl/2019/07/17/vran...uitspraak-bas/

Je moet het durven nog te zagen over deze 'straf'.
    Ze is onlogisch ja maar als Mechelen zijnde moet je nu nederig het hoofd buigen en zwijgen.
    Misschien stiekem wat lachen met de debielen bij de bond en de globale supporter.
    Ze hebben het ECHT niet door daar he. Leven daar echt serieus in een bubbel precies

https://sporza.be/nl/2019/07/17/kv-f...nder-puntenaf/

'als je in 1A start wilt dat zeggen dat je onschuldig bent'

Tsjonge jong
    Laatst gewijzigd door Pieterjan94; 17 juli 2019 om 18:12
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

LeBram_James's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Ik erken dat dat van Moeskroen erg is, zoals ik al eerder zei. Ik vind matchfixing gewoon veel erger omdat dat ingaat tegen de geest van de sport. Best vreemd dat je dat verschil niet kunt zien.
    En ja Mechelen is uiteindelijk wel VEROORDEELD voor matchfixing en volgens mij is dat toch nog steeds een vorm van corruptie, maar bon. Ik wil hier geen semantische discussie opstarten.

En alles maar mooipraten he, ik krijg echt de indruk dat je niet echt doorhebt dat je club is veroordeeld tot matchfixing. Precies Comical Ali
    Jij noemt het minimaliseren, ik besef dat we veroordeeld zijn voor matchfixing maar ik snap niet waarom er enkel op KV Mechelen gefocust wordt.
    De reden dat het bestuur vermoedelijk panikeerde is omdat ze zich zorgen maakten dat er bij Eupen - Moeskroen niet eerlijk gespeeld zou worden, wat achteraf terecht bleek (maar, nogmaals, geen excuus!).

Nog even deze link. Het hele artikel is interessant om te lezen maar om er een quote uit te halen:
    Er zijn ook geen huiszoekingen bij Moeskroen uitgevoerd. Het schept de indruk dat Joris Raskin bewust Moeskroen ongemoeid wou laten. Dat vermoeden wordt versterkt wanneer het gerecht, één dag nadat Raskin van het onderzoek werd gehaald, wél in Le Cannonier binnenvalt. Hing de licentie van Moeskroen als een Zwaard van Damocles boven het onderzoek? Dat zou kunnen. Onderzoeksrechter Joris Raskin zetelde sinds 2011 in de licentiecommissie. Hij maakte dus deel uit van het gezelschap dat telkens groen licht gaf aan Moeskroen. Als die club in opspraak zou komen tijdens zijn onderzoek, zou er misschien een onfrisse licentiekwestie op tafel komen. Opvallend is de timing van Raskins ontslag uit die licentiecommissie: zaterdag 17 maart 2018. Twee dagen later, op maandag 19 maart, verschijnt in Het Laatste Nieuws dat Moeskroen een positief advies van de licentiecommissie heeft gekregen.
    Denk er van wat je wil, maar ik vind dit wel degelijk relevant en hier zit evengoed een corrupt geurtje aan.
    "To know a person's religion we need not listen to his profession of faith but must find his brand of intolerance." - Eric Hoffer

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeBram_James Bekijk bericht
    Jij noemt het minimaliseren, ik besef dat we veroordeeld zijn voor matchfixing maar ik snap niet waarom er enkel op KV Mechelen gefocust wordt.
    De reden dat het bestuur vermoedelijk panikeerde is omdat ze zich zorgen maakten dat er bij Eupen - Moeskroen niet eerlijk gespeeld zou worden, wat achteraf terecht bleek (maar, nogmaals, geen excuus!).

Nog even deze link. Het hele artikel is interessant om te lezen maar om er een quote uit te halen:

Denk er van wat je wil, maar ik vind dit wel degelijk relevant en hier zit evengoed een corrupt geurtje aan.
    Je blijft excuses geven gevolgd door 'dat is geen excuus".

Is het zo moeilijk te vatten dat ze het bij Moeskroen gewoon niet bewezen kregen blijkbaar. Bij jullie wel.
    Maar los van dat alles...waarom zo 'ja maar en zij dan...'. Keer voor de eigen deur, zoek geen excuses en pak je verantwoordelijkheid.

Fella's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is gewoon een andere zaak, je haalt die er steeds bij als het over Mechelen gaat. Maakt niet uit of die nauw aansluiten bij het hele verhaal.

Diep teleurgesteld in de uitspraak, geen straf in de competitie waar de poging tot matchfixing was. Jullie komen er heel goed vanaf door procedurefouten/het bond reglement. Ik heb nooit iets gehad tegen een ploeg maar ik hoop alvast dat wij jullie op de eerste speeldag een nederlaag kunnen toedienen.
    For 90 minutes every fortnight I become the very closest of friends with thousands of strangers.

LeBram_James's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Je blijft excuses geven gevolgd door 'dat is geen excuus".

Is het zo moeilijk te vatten dat ze het bij Moeskroen gewoon niet bewezen kregen blijkbaar. Bij jullie wel.
    Maar los van dat alles...waarom zo 'ja maar en zij dan...'. Keer voor de eigen deur, zoek geen excuses en pak je verantwoordelijkheid.
    Ik ga het nogmaals proberen uitleggen Ik ben geen excuses aan het zoeken voor de matchfixing. De discussie met Pieterjan94 begon omdat ik vroeg waarom er enkel die woede is naar KV Mechelen toe. Als er bij Moeskroen niets bewezen geraakt dan zijn we er allemaal OK mee? Ik zie gewoon veel kwade reacties t.o.v. KV Mechelen maar over de andere foefelaars is men hier vrij stil.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Dat is gewoon een andere zaak, je haalt die er steeds bij als het over Mechelen gaat. Maakt niet uit of die nauw aansluiten bij het hele verhaal.

Diep teleurgesteld in de uitspraak, geen straf in de competitie waar de poging tot matchfixing was. Jullie komen er heel goed vanaf door procedurefouten/het bond reglement. Ik heb nooit iets gehad tegen een ploeg maar ik hoop alvast dat wij jullie op de eerste speeldag een nederlaag kunnen toedienen.
    Zoals hierboven gezegd: Ja, dat is een andere zaak. Maar zoals gezegd vind ik het vreemd dat er hier wordt gedaan alsof KV Mechelen DE corruptie vertegenwoordigd in het Belgische voetbal.

Dat we er goed vanaf komen ga ik ook niet ontkennen, dat was het eerste wat ik hier vandaag heb gezegd in deze thread. Dus ik snap niet goed waarom mij aangevreven wordt dat ik alles aan het minimaliseren ben.
    "To know a person's religion we need not listen to his profession of faith but must find his brand of intolerance." - Eric Hoffer

Merlin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelf KV-supp hier. KV Mechelen moet eens dringend leren van te zwijgen en hun spreekwoordelijke pollekes kussen.

We komen hier zeer goed weg. Moeskroen-Eupen moet je er niet bijhalen, we verdienden van te degraderen. Timmermans, Somers, Steemans en Vanroy zijn net twee seizoenen aan het werk en hebben de club als rijke kustboys gerund. Hoogmoed komt voor de val en ben heel blij dat er nu (te licht) op de reset-knop is gedrukt.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Henrotay opgepakt. Wist wel dat dit vroeg of laat ging gebeuren.

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Herman Van Holsbeeck ook opnieuw opgepakt

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://nieuws.vtm.be/binnenland/voe...ww.google.com/ deze middag in vtm nieuws
    "Er is helemaal niets veranderd. De situatie is alleen maar erger geworden." Dat zegt voetbalmakelaar Jesse De Preter naar aanleiding van de aanhouding van ex-Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck

Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859

Regels voor berichten