Pagina 29 van 37 Eerste ... 19252627282930313233 ... Laatste
    Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maakt dat nu op dit moment echt zoveel uit voor jou?
    Toch wel he. Ik ga nu ook niet het tegengestelde doen van errondspinnen zoals gij met "matchfixing was het niet" en "hoho STVV-niveau", maar als iemand zegt "het is niet X" en in de krant staat "het is X", dan zegt er één van de twee iets dat niet klopt he. Dus wat is het nu? Toch een simpele vraag. Ik lees op elke site "in verdenking gesteld van witwassen", waarom zegt er dan iemand hier dat dat niet zo is?

Ook al gelooft ge 100% de advocaat, in feite een dikbetaalde supporter die hem moet steunen, dan is het toch nog gewoon een ja of neen op de vraag of hij in verdenking is gesteld.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timothy555 Bekijk bericht
    Iemand met handboeien oppakken omdat hij in 2015 mogelijks een zwarte betaling ontvangen heeft? Pak dan maar 98% van alle zelfstandigen op, en nog eens 30% van alle werknemers die af en toe wel eens een enveloppe ontvangt onder tafel. De staat als hebzuchtige machine...

Of een ref oppakken omdat ‘ie een percentje meer korting krijgt... die gast zijn carrière is voor eeuwig kapot, gedaan ermee, dood!

So f*** what als er hier en daar wat schimmige constructies bestaan. Ik hecht er werkelijk meer belang aan aan wat ik sebiet ga eten.

Ons land, dat meer en meer op een politiestaat begint te lijken, dat zijn de echte criminelen. De overheid zou zich beter veel minder moeien met alles, dat vooral.
    Het gaat dan ook over matchfixing, dus bij de refs is er veel meer aan de hand

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Stadion te koop in Mechelen

Doordat we het stadion binnenkort niet meer nodig hebben verkopen we het. Onlangs volledig vernieuwd.
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    PSN / XBL / Steam / LoL: MaxVMH
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Toch wel he. Ik ga nu ook niet het tegengestelde doen van errondspinnen zoals gij met "matchfixing was het niet" en "hoho STVV-niveau", maar als iemand zegt "het is niet X" en in de krant staat "het is X", dan zegt er één van de twee iets dat niet klopt he. Dus wat is het nu? Toch een simpele vraag. Ik lees op elke site "in verdenking gesteld van witwassen", waarom zegt er dan iemand hier dat dat niet zo is?

Ook al gelooft ge 100% de advocaat, in feite een dikbetaalde supporter die hem moet steunen, dan is het toch nog gewoon een ja of neen op de vraag of hij in verdenking is gesteld.
    Ja, in verdenking gesteld van witwassen, maar tegengesproken door advocaat (maar soit, iedereen staat vrij te geloven wie hij wil)

1 dag ervoor echter was hij ook in verdenking gesteld van match-fixing en corruptie ... na het verhoor is dit afgezwakt tot enkel witwassen, zo zie je maar...

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    602 (100%)
    Ja we kunnen de ghelamco arena er ook bij sleuren en t eurostadion kwestie om het wat overzichtelijk te houden

iTrader
    0
    Ivan Leko stond vrijdagochtend voor het eerst weer op het trainingsveld sinds hij werd meegenomen door de politie in het voetbalschandaal. De Kroaat leidde na twee dagen afwezigheid opnieuw de training bij de regerende landskampioen. “Ik ga dag na dag bewijzen dat ik dit niet verdiend heb”, zei hij achteraf aan onze man ter plekke.

“Met een zuivere naam en opgeheven hoofd rondlopen is nu het belangrijkste voor mij”, aldus Leko nadat hij meer dan vierentwintig uur in hechtenis spendeerde. “Imagoschade? Ik zat twee dagen opgesloten en heb geen idee van hoe groot de hetze rond mijn persoon was. Als ik opnieuw van nul moet beginnen, is dat zo. Samen met mijn wilskracht en de steun die ik kreeg van de club, familie, vrienden en supporters voel ik me extra verplicht om nog beter en sterker te worden. Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb.
    Jullie kunnen allemaal mijne rug op, ik geloof 'm, voila

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    “Club Brugge-supporters nuanceren de zaak. Zo erg vinden ze het allemaal niet. Dat Ivan Leko verdacht wordt van witwaspraktijken lijkt wel een fait divers voor de fans."
    Sporza-reporter Sammy Neyrinck
    Psn: Metalkev

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ja, in verdenking gesteld van witwassen, maar tegengesproken door advocaat (maar soit, iedereen staat vrij te geloven wie hij wil)

1 dag ervoor echter was hij ook in verdenking gesteld van match-fixing en corruptie ... na het verhoor is dit afgezwakt tot enkel witwassen, zo zie je maar...
    Toen werd hij opgepakt in de hele affaire zonder duiding bij welk deel hij betrokken was.

Naar mijn weten is hij toch nooit effectief in verdenking gesteld van matchfixing en corruptie door het parket?
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Toen werd hij opgepakt in de hele affaire zonder duiding bij welk deel hij betrokken was.

Naar mijn weten is hij toch nooit effectief in verdenking gesteld van matchfixing en corruptie door het parket?
    Toch wel, stond op sporza

iTrader
    0
    Mogen Joos en Raes niet meer meespelen bij de VRT??? Tis al VDB wat de klok slaat.

Link eens een betrouwbare bron die zegt dat Leko beschuldigd werd van matchfixing.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Aah Sporza... dan zal het wel juist zijn!

Wat Regenneger zegt
    Xbox Live: MaximeDW92

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Moest het de trainer van Sint Truiden of zo zijn, het zou zelfs de eerste 20 pagina's van de krant niet halen.
    Maar zat hij nu misschien nog altijd in de bak en hadden we allemaal het idee dat hij ontslagen moest worden

Ook dat applaudiseren voor Leko

“Het is mogelijks alleen maar witwassen, applaus voor Leko!!” ...
    PSN: klebotskop
    Twitch: BookaShadeBe

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Velen hebben het blijkbaar moeilijk met het onderscheid maken tussen goedkeuren en steunen. Er keurt niemand het witwassen goed (is trouwens nog helemaal niet zeker, maar onschuldig tot het tegendeel bewezen is bestaat al lang niet meer, hebben we gezien met die hele #metoo hetze, hij is beschuldigd dus hij is schuldig, zelfde met de scheidsrechters eigenlijk) maar als Clubsupporter steunt ge natuurlijk wel de coach die u vorig jaar met vaak goed voetbal kampioen heeft gemaakt.

Ik denk niet dat ge hier iemand gaat vinden die zegt YAY LEKO HEEFT FRAUDE GEPLEEGD HULDE AAN LEKO.

Als het effectief waar is van het witwassen dan verdient Leko gestraft te worden. Moet Club hem dan ontslaan? Neen. En wat een supporter van een andere ploeg daar van vindt tja... dat boeit eigenlijk niet.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Jullie kunnen allemaal mijne rug op, ik geloof 'm, voila
    Leko: "Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb!"
    gerecht: "Ge hebt dit wel verdiend, maar niet aangegeven!!!"
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Leko: "Dag na dag ga ik bewijzen dat ik dit niet verdiend heb!"
    gerecht: "Ge hebt dit wel verdiend, maar niet aangegeven!!!"
    Allé, ‘t eerste echt grappig mopje

Pagina 29 van 37 Eerste ... 19252627282930313233 ... Laatste

Regels voor berichten