Pagina 28 van 37 Eerste ... 18242526272829303132 ... Laatste

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Da's zoals Onkelinx die loopt te kwijlen van de Rode Duivels terwijl net zij en masse aan belastingontwijking doen door hun portretrechten in Luxemburg te registreren.

Hoera! Bravo!

Fiscale fraude is voor veel mensen precies nogal ok.
    Eerlijk gezegd, dat kan me inderdaad geen kl**... schelen in dit apenlandje, neen.

Het is enorm misplaatst wat het gerecht/justitie nu doet, vind ik.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Wat wil je zeggen?
    Dat het bij hun zelfs bewezen is dat ze fraude gepleegd hebben en zij hebben ook nog gewoon en hoop supporters rondlopen. Dus zo raar is het helemaal niet dat Leko nog steun krijgt van supporters.

Dat wilt trouwens niet zeggen "fiscale fraude is ok, doe maar verder." Als ze schuldig zijn moeten ze gepast gestraft worden. Maar aangezien dit in mijn ogen om extrasportieve zaken gaan, moeten daar imo ook geen sportieve gevolgen aan gegeven worden. Ligt anders moest uitkomen dat er op de een of andere manier sportief voordeel is uitgehaald natuurlijk.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timothy555 Bekijk bericht

Het is enorm misplaatst wat het gerecht/justitie nu doet, vind ik.
    Dat ze tot actie overgaan, om de shit uit onze competitie te krijgen?

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jezus mensen.. Eerst en vooral: Witwassen is het uitvoeren van transacties teneinde de illegale oorsprong van geldsommen te maskeren.

Leko is noch van witwassen, noch van matchfixing beschuldigt, het gaat om het niet (volledig) aangeven van een deel van zijn loon toen hij bij OHL als trainer aan de slag was.
    Er zijn gradaties in de beschuldigingen van alles in dit onderzoek.
    Da's zowat hetzelfde als waar Tom Boonen een paar jaar terug het gerecht voor betaalde, maar jah, in het wielrennen is de rivaliteit zo groot niet natuurlijk en riepen de supporters van anderen ploegen ook al niet direct om een ontslag of 'degradatie' van die ploeg e..

Als iedereen hier nog niets iets int zwart heeft gedaan of laten doen, chapeau!

Kompany lieten ze ook opdraven voor zijn mening omtrent deze hele zaak, hij heeft evengoed een Luxemburgs vehikel opgezet om zo minder belastingen te betalen, net zoals zoveel anderen..
    Hoist Your Colours High!

Swagger's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Leko heeft niemand vermoord e jongens. Tis "maar" voor witwassen/fraude, als dat de grens is voor iemand gelijk ne steen te laten vallen dan zouden er veel spelers nationaal en internationaal een groot probleem hebben.
    LOL
    I don't think you understand, these boys killed my dog.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Jezus mensen.. Eerst en vooral: Witwassen is het uitvoeren van transacties teneinde de illegale oorsprong van geldsommen te maskeren.

Leko is noch van witwassen, noch van matchfixing beschuldigt, het gaat om het niet (volledig) aangeven van een deel van zijn loon toen hij bij OHL als trainer aan de slag was.
    Er zijn gradaties in de beschuldigingen van alles in dit onderzoek.
    Da's zowat hetzelfde als waar Tom Boonen een paar jaar terug het gerecht voor betaalde, maar jah, in het wielrennen is de rivaliteit zo groot niet natuurlijk en riepen de supporters van anderen ploegen ook al niet direct om een ontslag of 'degradatie' van die ploeg e..

Als iedereen hier nog niets iets int zwart heeft gedaan of laten doen, chapeau!

Kompany lieten ze ook opdraven voor zijn mening omtrent deze hele zaak, hij heeft evengoed een Luxemburgs vehikel opgezet om zo minder belastingen te betalen, net zoals zoveel anderen..
    Inderdaad, en het is zelfs niet zeker of er effectief iets mis is met de aangifte... maar wij zouden Leko niet meer mogen steunen op basis daarvan??

Ik praat trouwens fiscale misdrijven helemaal niet goed, maar stel dat hij effectief bovenstaande heeft mispeuterd dan zou dat idd geen reden zijn om plots te stoppen supporteren voor Club.

Sommigen hier proberen maar wat graag de Brugge supporters te provoceren en uit hun kot te lokken met heel deze affaire, terwijl ge uw frustratie beter zou richten op dat match-fixing gedeelte van de zaak, dat lijkt me 1000% erger dan wat Leko misschien heeft gedaan.

Slayer_Kev666's schermafbeelding
    iTrader
    219 (100%)
    Wat wil je zeggen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Vraagje ben jij ooit rechtgesprongen als mboyo in den tijd voor gent scoorde ?
    Ja, dus dan was ik een even groot kieken dan de rest. Maar lag ook aan mijn jeudgdige leeftijd, met ouder worden weet je wel beter. Maar ik zou nooit Mboyo verdedigd hebben, verre van. Laat staan een erehaag
    Psn: Metalkev

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Reageer dan niet he swagger ipv zo'n nutteloze post. Als ge niks te zeggen hebt zwijgt ge ofwel komt ge met argumenten. Aan zo'n post heeft niemand iets. Als ge het zo grappig vindt moogt ge me gerust zeggen wat ge daar precies zo grappig aan vindt, Of wat een domme opmerking je dat vindt. Maar gewoon LOL? Kinderachtig en nutteloos.

blub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Ja, dus dan was ik een even groot kieken dan de rest. Maar lag ook aan mijn jeudgdige leeftijd, met ouder worden weet je wel beter. Maar ik zou nooit Mboyo verdedigd hebben, verre van. Laat staan een erehaag
    Misschien moeten we allemaal die pogingen tot vergelijkingen links laten liggen want ik denk dat Mboyo en Leko mijlenver uit elkaar liggen qua aard van beschuldiging?
    Dit gaat toch op niets eindigen

(Niet enkel naar Slayer, maar hij nam de andere quotes niet mee)
    Hoist Your Colours High!

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Dat ze tot actie overgaan, om de shit uit onze competitie te krijgen?
    Iemand met handboeien oppakken omdat hij in 2015 mogelijks een zwarte betaling ontvangen heeft? Pak dan maar 98% van alle zelfstandigen op, en nog eens 30% van alle werknemers die af en toe wel eens een enveloppe ontvangt onder tafel. De staat als hebzuchtige machine...

Of een ref oppakken omdat ‘ie een percentje meer korting krijgt... die gast zijn carrière is voor eeuwig kapot, gedaan ermee, dood!

So f*** what als er hier en daar wat schimmige constructies bestaan. Ik hecht er werkelijk meer belang aan aan wat ik sebiet ga eten.

Ons land, dat meer en meer op een politiestaat begint te lijken, dat zijn de echte criminelen. De overheid zou zich beter veel minder moeien met alles, dat vooral.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slayer_Kev666 Bekijk bericht
    Er stond ook geen erehaag hé voor Leko, ik schat een 20-tal supporters waarvan 1 met Kroatische vlag.

en opnieuw, supporters ... to support = steunen

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blub Bekijk bericht
    Leko is noch van witwassen, noch van matchfixing beschuldigd
    https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181011_03827991
    "Ivan Leko, de coach van Club Brugge, is in verdenking gesteld wegens witwassen"

Wat is het nu? Wat die advocaat in televisieprogramma's daarrond komt spinnen, zal me worst wezen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    "Ivan Leko, de coach van Club Brugge, is in verdenking gesteld wegens witwassen"

Wat is het nu? Wat die advocaat in televisieprogramma's daarrond komt spinnen, zal me worst wezen.
    Maakt dat nu op dit moment echt zoveel uit voor jou? Ik neig de advocaat te geloven, maar uiteindelijk zullen we het wel te weten komen als er effectief een aanklacht en uitspraak komt hé.

Opnieuw, op dit moment lijkt me dat heel matchfixing gedoe véél en véél pertinenter dan wat met Leko gebeurd is.

Moest het de trainer van Sint Truiden of zo zijn, het zou zelfs de eerste 20 pagina's van de krant niet halen.

Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht

Komaan Gavin. Leko is een flinke coach, flinke man.
    Ik ken hem persoonlijk niet, maar is een zeer integer mens.
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Youri Tielemans - Anthony Vanden Borre - Matias Suarez - Lucas Biglia - Dieumerci Mbokani

1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    Maakt dat nu op dit moment echt zoveel uit voor jou? Ik neig de advocaat te geloven, maar uiteindelijk zullen we het wel te weten komen als er effectief een aanklacht en uitspraak komt hé.
    Ik geloof nog sneller Dimitri Bontinck dan die van Steenbrugge. Was die niet druk bezig met de Ghelamco af te breken trouwens?
    kleine tip: lees eens wat columns van Kaaiman (de Tijd), heerlijke lectuur
    Wat een lol, die vent

Pagina 28 van 37 Eerste ... 18242526272829303132 ... Laatste

Regels voor berichten