Pagina 22 van 37 Eerste ... 1218192021222324252632 ... Laatste

iTrader
    1 (100%)
    https://m.facebook.com/story.php?sto...74028132648557

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    For the hottest rallynews like us on https://www.facebook.com/TACrally

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    https://nieuws.vtm.be/sport/advocaat...-terug-op-veld laten we hopen dat het allemaal waar is...
    S

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    https://nieuws.vtm.be/sport/advocaat...-terug-op-veld laten we hopen dat het allemaal waar is...
    hij heeft mss gefoefeld met zijn belastingsbrief, de perfect geïntegreerde kroaat in belgië dus

iTrader
    21 (96%)
    Vandeweghe: "Van hoeren en makelaars moeten scheidsrechters wegblijven"
    S

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Dat vinden de meeste dan nog normaal ook, gewoon schande. HLN op kop, benieuwd met wat ze nu gaan afkomen.
    Welke foto zou jij dan bij het artikel zetten ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Welke foto zou jij dan bij het artikel zetten ?
    Die 2 scheidsrechters

iTrader
    21 (96%)
    Of gewoon de 2 makelaars
    S

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    Of gewoon de 2 makelaars
    Dat was in HLN krant toch het geval, de 2 makelaars int groot op de voorpagina

iTrader
    21 (96%)
    S

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    hij heeft mss gefoefeld met zijn belastingsbrief, de perfect geïntegreerde kroaat in belgië dus
    Dit dus.

De kans is vrij groot dat hij gefoefeld heeft met de financien. Maar dat doet quasi iedereen binnen de voetbalwereld, als Club iedere werknemer moet ontslaan die gefoefeld heeft met vadertje staat dan hebben we volgens mij welgeteld NUL werknemers nog over .. wedden?

iTrader
    18 (100%)
    Ik vraag me af (niet het hele topic gelezen) of ik de enige ben die dit alles zwaar overroepen vind. Wauw, 1% extra korting op een wagen bedongen. Een betaling uit 2015 niet aangegeven. Waarom toch altijd weer die drang om alles uit te pluizen ten koste van alles? Zelfs als RSCA-supporter vind ik het absurd dat de carrière van bvb. Leko schade kan lijden. Idem voor twee nationale toprefs: als blijkt dat het allemaal niet zo erg was, zijn hun carrières voorbij.

Geen fan van wat ons marginaal landje nu weer uitsteekt, echt niet. We moeten in een enorm veilig land zonder enig probleem leven als net daar al die middelen en dat geld voor kan uitgetrokken worden (niet dus).

Onbegrijpelijk.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Wat ik vernomen heb ist bij leko idd periode bij ohl, hij zou ohl laten zakken hebben zodat king power ohl veel goedkoper de club kon kopen.
    Lijkt mij zeer sterk aangezien we sinds de passage van Leko gezakt, gestegen, gezakt en nog twee jaar in tweede hebben gezeten voor King Power ook maar op de proppen kwam. Slaagt dus nergens op.

Wat wel de ronde doet is (al langer dan vandaag) is dat er op OHL een constructie is die via Cyprus loopt waar bepaalde zaken mee geregeld worden. O.a. de transfer van Kostovski zou daarmee te maken hebben gehad (zou ook een van de redenen zijn dat die hier vijf jaar later nog altijd rondloopt).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iceman1604 Bekijk bericht
    dikke ²nd...
    De info komt uit telefoontaps op de toestellen van Bayat en Veljkovic...
    Met zo een figuren ga je toch geen "illegale" dingen bespreken over telefoon/sms. Je weet dat die mannen op de radar staan van het gerecht, zeker Mogi...
    Die scheidsrechters en bestuursleden zitten niet in het milieu, dus van hen kan je dat nog enigsinds begrijpen dat die niet zo ver denken.
    maar die halve gangsters bij Moeskroen die weten echt wel hoe je zo een zaakjes beter verborgen kan houden.

Ik ben trouwens wel verbaasd dat Bayat en Veljkovic zelf deze zaakjes over hun eigen telefoons hebben geregeld...
    Ge zou ervan verschieten hoe onaantastbaar sommigen zich wanen. Onze ex-voorzitter heeft zo ook eens als een debiel telefonisch aan een undercoverjournalist toegegeven dat ze er geen probleem mee hadden om third party ownership te omzeilen.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Dit dus.

De kans is vrij groot dat hij gefoefeld heeft met de financien. Maar dat doet quasi iedereen binnen de voetbalwereld, als Club iedere werknemer moet ontslaan die gefoefeld heeft met vadertje staat dan hebben we volgens mij welgeteld NUL werknemers nog over .. wedden?
    Inderdaad. Een groot deel van deze dossiers gaat volgens mij gewoon om fiscale constructies in de grijze zone om inkomensbelastingen op bepaalde commissielonen te ontduiken... zowel aan de kant van spelers/trainers, makelaars als clubs. Maar dat is niks nieuws onder de zon... we wisten toch al langer dat in het voetbal iedereen zijn graantje commissie wil meepikken, zo werkt het de laatste jaren. Als je dan natuurlijk je belastingen daarop niet betaald heb je altijd kans dat je het gerecht op je dak krijgt.... dat is nu aan het gebeuren. Vadertje staat wil zn misgelopen centen terug... Maar daar ligt de gemiddelde vlaming echt niet van wakker...
    Vlaanderens grootste sportheld van de laatste 30 jaar heeft 3 (drie!!) miljoen euro moeten terugbetalen aan de fiscus vanwege ontdoken belastingen. Geen haan die daar nog naar kraait...

Ik denk dat het in iedere betrokkene zijn belang is dat deze zaak zo snel mogelijk in 2 wordt getrokken, enerzijds de sportieve corruptie en matchfixing en anderzijds de fiscale fraude/belastingsontduiking. Zodanig blijft de verdere imagoschade voor bepaalde personen beperkt

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat een cinema, is het nu echt nodig om op die manier te werk te gaan? Vertenten met de handboeien om, Leko een nacht in de cel houden, iedereen met veel machtsvertoon gaan oppakken,... die rechercheurs geilen wellicht lekker op hun acties en de manier waarop het in de pers komt en wordt afgebeeld, is dat nu echt nodig op die manier?

Neem nu Leko, die is door het merendeel van de mensen al veroordeeld en beoordeeld en wordt nu aanzien als een frauderende, valsspelende, omgekochte trainer, maar niemand die ondertussen echt weet waarom ze hem hebben opgepakt. Als hij nu gewoon wordt vrijgepleit, dan is dat toch gewoon belachelijk?
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Vertenten met de handboeien om,
    Topscheidsrechter Bart Vertenten aangehouden op verdenking van lidmaatschap van criminele organisatie en omkoping.

Pagina 22 van 37 Eerste ... 1218192021222324252632 ... Laatste

Regels voor berichten