Pagina 2 van 15 Eerste 12345612 ... Laatste

iTrader
    0
    Heeft niets met Ronaldo te maken hoor. Als je met dit elftal niet eens kan winnen van CSKA en Alaves... Daarnaast ook al 600+ minuten zonder goal, dat is niet alleen het gevolg van het vertrek van Ronaldo.

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Vanavond in de topper tegen Málaga wééral gekloot door de ref. Eerste keer in mijn leven dat ik een speler rechtstreeks rood zie krijgen voor gevaarlijk spel. Quique probeert een omhaal, raakt daarbij per ongeluk een speler van Málaga die achter hem kwam gelopen en hij nooit gezien had, en mag gaan douchen. Niemand van Malaga wou of verwachtte een rode kaart, niemand in het stadion zag er een rode kaart in... Maar de scheidsrechter wel. En dat net na onze gelijkmaker, op het moment dat Málaga overrompeld werd. Om nog maar te zwijgen van de belachelijk duidelijke strafschop die we weeral niet kregen, en het feit dat het doelpunt vanuit Málaga overduidelijk buitenspel was. De kerel die scoorde stond zelfs achter de doelman, maar soit.

Nu, deze keer geloof ik niet dat ze tegen Depor floten. Gewoon weeral voor Málaga. Al iedere speeldag krijgen ze het ene geschenk na het andere. Het zal toevallig zijn dat ze een steenrijke, louche Qatarese eigenaar hebben zeker? En het ergste is dat Málaga het maar al te goed weet. Spelen al heel het seizoen over het randje, en worden nooit bestraft. Ondertussen zijn wij los van vandaag al 4 punten kwijt door de ref. In Primera is het triestig gesteld met de arbitrage, maar in Segunda is het gewoon zodanig omgekocht dat het lachwekkend wordt.

Jammer genoeg schieten er nog maar 2 van de 3 promotieplekken over, want dat Málaga moet promoveren, is meer dan duidelijk. Gewoon frustrerend dat het weeral hetzelfde liedje is. Ieder jaar hoop je op beterschap, maar ieder jaar is het alweer prijs vanaf de eerste speeldag, toen we ook 2 punten verloren dankzij een onterechte penalty tegen in het slot. Al vier rode kaarten gekregen ook, waarvan drie complete bullshit. Achja. VAR in Segunda zal helaas niet voor de eerste jaren zijn.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 8 oktober 2018 om 06:42

kwistenbiebel's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vanavond in de topper tegen Málaga wééral gekloot door de ref. Eerste keer in mijn leven dat ik een speler rechtstreeks rood zie krijgen voor gevaarlijk spel. Quique probeert een omhaal, raakt daarbij per ongeluk een speler van Málaga die achter hem kwam gelopen en hij nooit gezien had, en mag gaan douchen. Niemand van Malaga wou of verwachtte een rode kaart, niemand in het stadion zag er een rode kaart in... Maar de scheidsrechter wel. En dat net na onze gelijkmaker, op het moment dat Málaga overrompeld werd. Om nog maar te zwijgen van de belachelijk duidelijke strafschop die we weeral niet kregen, en het feit dat het doelpunt vanuit Málaga overduidelijk buitenspel was. De kerel die scoorde stond zelfs achter de doelman, maar soit.

Nu, deze keer geloof ik niet dat ze tegen Depor floten. Gewoon weeral voor Málaga. Al iedere speeldag krijgen ze het ene geschenk na het andere. Het zal toevallig zijn dat ze een steenrijke, louche Qatarese eigenaar hebben zeker? En het ergste is dat Málaga het maar al te goed weet. Spelen al heel het seizoen over het randje, en worden nooit bestraft. Ondertussen zijn wij los van vandaag al 4 punten kwijt door de ref. In Primera is het triestig gesteld met de arbitrage, maar in Segunda is het gewoon zodanig omgekocht dat het lachwekkend wordt.

Jammer genoeg schieten er nog maar 2 van de 3 promotieplekken over, want dat Málaga moet promoveren, is meer dan duidelijk. Gewoon frustrerend dat het weeral hetzelfde liedje is. Ieder jaar hoop je op beterschap, maar ieder jaar is het alweer prijs vanaf de eerste speeldag, toen we ook 2 punten verloren dankzij een onterechte penalty tegen in het slot. Al vier rode kaarten gekregen ook, waarvan drie complete bullshit. Achja. VAR in Segunda zal helaas niet voor de eerste jaren zijn.
    https://www.youtube.com/watch?v=3gA6IQzVDrA Kompany heeft het ook al is aan zijn been gehad.

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwistenbiebel Bekijk bericht
    https://www.youtube.com/watch?v=3gA6IQzVDrA Kompany heeft het ook al is aan zijn been gehad.
    Daar kan nu al meer over gediscussieerd worden, want hij gaat inderdaad wel met twee voeten vooruit erin. Quique probeerde gisteren gewoon een omhaal en had die kerel achter hem nooit gezien. Dat je dan rood trekt, is ronduit absurd. Zeker als je dan ook de fases van ervoor er weer eens naast legt, namelijk het buitenspeldoelpunt van Málaga (waar ook nog eens een duidelijk fout aan vooraf ging), en een penalty die niet duidelijker had kunnen zijn. Santos gaat de 16 binnen, die van Málaga gooit zich er nog achter, grijpt zijn shirt met twee handen en duikt hem op de grond. De ref kijkt de andere kant op, zegt niks, loopt weg en laat verderspelen.

Dat een onervaren ref zulke beslissingen maakt in een stadion waar hij meteen 30.000 man over zich heen krijgt, nee, dat is niet normaal. Dat zijn drie matchbeslissende flaters in het nadeel van de thuisploeg. Dat je drie keer bij twijfel te thuisploeg te kakken zet, is gewoonweg heel onlogisch. En wat zeg ik, bij twijfel? Het ging telkens om fases die je vanuit iedere hoek van het stadion perfect had kunnen beoordelen. Het ging hier niet om twijfelgevallen, maar wel om flagrant foute beslissingen. Het is Segunda, en het is Deportivo, dus geen haan die er naar kraait. Nog minder dan toen we in Primera speelden. Refs hebben daar gewoon een vrijgeleide om te sjoemelen, zeker als je dan nog ziet dat het krioelt van de verdachte figuren in die competitie. De ref van gisteren past niet zomaar in het rijtje van slechte arbitrages, maar in het rijtje van criminele arbitrages. Nu heb ik ook enkel de drie grote fases vermeld, maar het was veel meer dan dat. Toen we bijvoorbeeld een goede aanval konden opzetten met een snelle inworp, beoordeelde hij dat de inworp te ver gegeven werd van de plaats waar de bal buiten ging. Twee minuten later, exact dezelfde situatie aan de overkant, waarbij die van Málaga nog 5 meter verder stond (waarschijnlijk 20 meter van waar de bal buitenging), en todo bien.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 8 oktober 2018 om 14:29

kwistenbiebel's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    https://www.youtube.com/watch?v=eYIR-HeTIs4 Doet me denken aan deze fase. Nani zag de speler ook nooit aankomen.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Moest ik ook direct aan denken. Blijf het ook onverdiend rood vinden, hoewel er genoeg verdeeldheid over was.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Gewoon terecht rood hè? Voet vooruit op die hoogte, daar bestaat geen discussie over. Hij zag de speler niet aankomen? Drogreden mijn inziens. Dan zou een onbewuste elleboog in iemand z'n gezicht ook mogen als men die niet zag aankomen?

iTrader
    10 (100%)
    Daar bestaat wel discussie over als er helemaal geen intentie is.
    Waarom zou dat een drogreden zijn? Nani wou die bal gewoon uit de lucht halen/controleren, iets wat tig maal gebeurt op een match zonder ongelukkig contact.

Puur gericht op het contact snap ik u wel (en zelfs de ref), maar imo is er dus meer aan die fase om rekening mee te houden.

iTrader
    0
    Ik vind dat een drogreden omdat het mijn inziens zuiver rood is ongeacht of hij de bal wilde controleren of niet. Nani maakte een beweging waarmee hij iemand ernstig kan blesseren. Ik vergelijk het een beetje met twee benen vooruit tackelen terwijl je de bal hebt. Dat filmpje van Kompany bv. vind ik daarom ook gewoon rood. Het gevaar op blessures bij zo'n acties is gewoon te groot. Waarom keek Nani eerst niet om zich heen?

En ja, zo'n controles gebeuren inderdaad vaak op een wedstrijd zonder ongelukkig contact, maar als je iemand raakt dan vind ik niet dat je moet klagen als je daar een rode kaart voor krijgt.

iTrader
    0
    Real Godver zeg

Julen despido

edit: stiekem hoop ik dat dit 0-5 of zo wordt, kan zo niet verder.
    Laatst gewijzigd door Pinkman; 20 oktober 2018 om 13:28

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Messi toch zijn tweede adem gevonden dit seizoen, hallowkes.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Had beter gezwegen, hopelijk niet te serieus
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Dat de arbiter tegen Malaga was omgekocht, was duidelijk. Erger kon niet, dacht ik. Tot vandaag. Als we nu geen klacht indienen en dit geen staartje krijgt, weet ik het ook niet meer. Wat wij meemaken is al jaren tien keer erger dan wat in België gebeurd is de laatste jaren. Als een rode kaarten uitvindt tot de tegenstander gelijkmaakt, tja.

Opnieuw. Fucking apeland. Eigenlijk moeten we los aan de leiding staan nu.

Is trouwens hetzelfde verhaal als in ons vorig seizoen in Segunda, met arbiters die liegen op het scheidsrechtersblad. Toen beschuldigde de ref Luisinho ervan dat hij een reeks beledigingen gezegd had, terwijl de speler in kwestie geen woord Spaans spreekt. Nu heeft Borja Valle zogezegd "sinverguenza de mierda" gezegd, meerdere keren, waardoor hij een schorsing van 6 matchen riskeert. Maar tijdens de hele fase staat er een camera op Borja gericht, en je kan perfect zien dat hij op geen enkel moment iets zegt dat daar op lijkt.

Maar doet de waarheid er toe? Uiteraard niet, die paljas wordt nog beschermd ook, zoals alle refs. De geschiedenis vaan die arbiter spreekt ook voor zich, gaat van het ene schandaal naar het ander. En van de RFEF en LFP krijgen al die refs een vrijgeleide om te doen wat ze willen. Dit heeft niks meer met sport te maken. Het is al de derde keer op 10 matchen dat we een ref krijgen die vanaf minuut 1 alles tegen ons fluit, de ene absurde flater na de ander in ons nadeel. Dat de baas van de RFEF gearresteerd is voor omkoperij, fraude en chantage, komt zelfs niet meer in de Madrileense pers. Corrupt kloteland, ongelofelijk.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 21 oktober 2018 om 08:44

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Ik vind dat een drogreden omdat het mijn inziens zuiver rood is ongeacht of hij de bal wilde controleren of niet. Nani maakte een beweging waarmee hij iemand ernstig kan blesseren. Ik vergelijk het een beetje met twee benen vooruit tackelen terwijl je de bal hebt. Dat filmpje van Kompany bv. vind ik daarom ook gewoon rood. Het gevaar op blessures bij zo'n acties is gewoon te groot. Waarom keek Nani eerst niet om zich heen?

En ja, zo'n controles gebeuren inderdaad vaak op een wedstrijd zonder ongelukkig contact, maar als je iemand raakt dan vind ik niet dat je moet klagen als je daar een rode kaart voor krijgt.
    Qua contact kan ik u dus zeker volgen, maar daarom moet ik er nog niet mee akkoord gaan.

Een vergelijking met een tackle maken is daarentegen wel krom. Tackelen doe je bij mijn weten toch altijd met zicht op de tegenstander en met de nodige intentie daarbij.
    Geldt hier toch absoluut niet? En ja, niet kijken. Geen enkele speler heeft 90 minuten aandacht voor de tegenstander natuurlijk.

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Borja Valle heeft vier speeldagen schorsing gekregen voor iets wat hij niet gezegd heeft, de trainer is twee dagen geschorst omdat hij zich even (lichtjes) druk maakte langs de zijlijn, en Pablo Marí is een speeldag geschorst omdat de ref de verkeerde speler een gele kaart gaf. Jep, Pablo Marí was de enige speler van Depor met geel op dat moment, bevond zich 20 meter van de overtreding die zijn ploegmaat beging, maar kreeg dus "per ongeluk" zijn tweede gele kaart. Zelfs na het presenteren van de beelden wordt de kaart niet kwijtgescholden. Dit wordt allemaal absurder met de minuut.

Scheids Ais Reig heeft nu al voor de vierde keer in 3 jaar een klacht aan zijn been dat hij het scheidsrechtersblad vervalst heeft en liegt. Telkens bleef het uiteraard zonder gevolg, en mag hij gewoon verderfluiten. Reus, Nástic en Alcorcón hebben in het verleden al hetzelfde meegemaakt met die megalomaan.

Naast de drie onterechte rode kaarten, werden we ook op allerlei andere vlakken gekloot door Reig. Zo kreeg Carles Gil een harde stamp terwijl de scheids de andere kant op keek en er dus niks van gezien had, en begon dan "teatrero" te schreeuwen, dat hij moest rechtstaan. Gil is minstens 2 weken geblesseerd out na de stamp. Na een elleboogstoot in het gezicht van Valle, die hij ook al niet gezien had, schreeuwde hij hetzelfde naar hem. Moest dan wel even van het veld met een bloedneus... Omgekocht van begin tot einde, die match.

Jammer dat zoiets nooit gebeurt in het nadeel van Real Madrid of Barcelona. Misschien dat er dan wel eens een serieus onderzoek gestart wordt naar omkoping en corruptie in Spaans voetbal.

Pagina 2 van 15 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten