Pagina 16 van 17 Eerste ... 6121314151617 Laatste
    brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Messi toch nog steeds in de vorm van zijn leven hoor.
    Nog maar eens een hattrick alsof het niets is, en hoé. 3 fenomenale trappen!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat een frustrerende wedstrijd weer dit. 2x lat en 1x paal.

Bilbao dat aanvallend niks klaarspeelt en een volledige tweede helft heeft liggen tijdrekken. Keeperke heeft meermaals minstens een minuut gedaan over een uittrap en die sluit de match af zonder kaart...
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Real z'n eerste prijs te pakken gisteren, met een serieuze dank aan Valverde en Courtois.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Barça toch nog altijd doodziek. Achterin ook een groot drama, dringend nieuw bloed nodig daar ipv 100 miljoen te smijten naar aanvallers.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    145 (99%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Barça toch nog altijd doodziek. Achterin ook een groot drama, dringend nieuw bloed nodig daar ipv 100 miljoen te smijten naar aanvallers.
    de sutien zit precies nog niet goed

(sorry flauw van mij )
    PSN: Jonas89

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh ja. Setien gaat hier ook geen machine van maken hoor, dit elftal is nog harder verzadigd dan dat van Real vorig jaar. Barcelona heeft nog het geluk dat het Messi heeft, want anders stonden ze volgens mij niet eens in de top 4.

Het is ook gewoon heel moeilijk om hier een deftig collectief van te maken hè. Aanvallend komt alle creativiteit van Messi, want van de rest zal het niet komen. Defensief hebben ze ook grote problemen want Messi en Suarez doen niks verdedigend werk. Ik heb gisteren een post gelezen van een die-hard Barcelona fan en die vatte alle problemen goed samen. Ik kan 'm helaas niet direct terugvinden maar het kwam er eigenlijk op neer dat Valverde zeker niet alle schuld trof. De problemen bij Barcelona zijn veel meer dan alleen de trainer.

De defensie is ontzettend zwak. Piqué heeft z'n beste tijd gehad, Lenglet is prima maar ook geen wereldtopper en Sergi Roberto als rechtsback kan gewoon niet. Alleen Alba is nog echt een meerwaarde bij momenten. Op het middenveld heeft ook Busquets z'n beste tijd gehad, Arthur is een goeie maar ook geen Xavi/Iniesta. De Jong werd/wordt verkeerd gebruikt en heeft zeker nog wat tijd nodig. De beste middenvelder van Barcelona is op dit moment Arturo Vidal. Als hij speelt dan gaat het niveau duidelijk omhoog en zit veel meer tempo in. Over Rakitic begin ik niet eens.

Suarez heeft ook echt wel z'n beste tijd gehad, dat is allang niet meer de speler van Liverpool of van zijn eerste jaren bij Barcelona. Hij scoort nog wel maar buiten dat is het echt niks. Voegt voetballend heel weinig toe en defensief al helemaal niet. En waarom ze Griezmann hebben gekocht dat begrijp ik al helemaal niet, die past totaal niet bij Barcelona.

Kortom: dit elftal is dringend toe aan vernieuwing. Dat geld van Griezmann had bv. veel beter geïnvesteerd kunnen worden.

Zojuist de 0-1 van Real afgekeurd na tussenkomst van de VAR. Zou gaan om buitenspel maar de VAR had blijkbaar 2 a 3 minuten nodig om dat te constateren, dan is er toch geen clear error hè. Zum kotsen.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Weinig beterschap bij Barça, voetballen momenteel zowaar nog irritanter dan onder Valverde. Wat een kutploeg eigenlijk.. :/

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weinig beterschap bij Barça, voetballen momenteel zowaar nog irritanter dan onder Valverde. Wat een kutploeg eigenlijk.. :/
    Tiki-Taka zonder de gebruikelijke versnellingen of doorsteekpasses. Eigenlijk oneindig gebrei. Wat mis ik toch Xavi en Iniesta.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toch onbegrijpelijk dat Zidane deze ploeg in het veld heeft gestuurd tegen Sociedad. Met wat meeval was dat op papier nog de moeilijkste wedstrijd en zo geschiedde. Ik begrijp dat de competitie voorrang heeft, maar hier lag wel een gouden kans om nog eens de beker te winnen. Atlético er al uit, Sevilla en Valencia idem. Barcelona had een moeilijke wedstrijd en al hadden die er nog ingezeten dan maak je nog steeds een goede kans.

Dat er hier en daar wat wisselspelers speelden, akkoord, maar Areola laten keepen daar begreep ik voorafgaand al weinig tot niks van. Voldoet niet als keeper van RM en is dan nog een gehuurd ook, Courtois had altijd moeten spelen. Alsof een keeper rust nodig heeft. Areola nog eens verantwoordelijk voor de 0-1 en het wedstrijdverloop, tja. Je ziet ook hoe kwetsbaar de verdediging is als Mendy niet speelt. Marcelo heeft z'n beste tijd jammer genoeg had, hij zal aanvallend nog wel z'n bijdrage doen, maar defensief is het niks meer. Als Nacho dan nog eens speelt op rb, dan is het al snel kaas met gaten.

Ontzettend jammer, want de Copa lag, met alle respect voor Bilbao, Granada en Mirandes, voor het oprapen.

Modric mag na dit seizoen ook echt plaatsmaken voor Odegaard, wat een nutteloze wissel was dat.

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ben ik niet volledig mee eens. Ik zie nu toch al een beetje meer drang naar voor tov. Valverde.
    Nu toegegeven ik heb enkele maanden niet gekeken naar Barcelona, ben terug beginnen kijken na de trainerswissel.
    De verdediging is zeer triestig ja. Alleen Semedo vind ik echt een geweldige speler.
    Het middenveld draait niet zoals het zou moeten. Frenkie vind ik tot nu toe een beetje tegenvallen. Busquets en Rakatic nog meer, spelen ook serieus onder niveau.
    Maar dan nog vind ik het al beter aan te zien dan onder Valverde

EDIT: Waarom dat Setien Sergi Roberto laat spelen ten koste van Arthur is me ook een raadsel.
    Belabberd verdedigend werk vandaag...
    Laatst gewijzigd door Elosopardo; 9 februari 2020 om 21:57
    Visca Barça

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van alle schandalige arbitrages die ik al gezien heb, is wat ik vandaag gezien heb het toppunt. Dit overtreft zelfs Ais Reig, de man die ons twee compleet onterechte penalties tegenfloot en ons zo naar Segunda degradeerde in 2011.

Zelfs de spelers van Depor zeiden na de match dat de ref niet alleen partijdig was, maar zich bijzonder vreemd en nerveus gedroeg. Als er een match is waarvan ik denk dat het nog een staartje kan krijgen, dan is deze het wel. Dit sloeg gewoonweg nergens op, en dankzij de VAR valt dit nog meer op. Hier is duidelijk weer geld mee gemoeid. Wat was dat allemaal. De elleboogstoot van Stuani die hij op 2 meter van zijn neus ziet gebeuren, en onbestraft laat, waarna de VAR hem iets in zijn oor fluistert en hij toch weigert te gaan kijken... daar zijn geen verklaringen meer voor. En dan nog eens een penalty gaan fluiten voor een fout die buiten de 16 gebeurt... tja.

Hadden we deze gewonnen, had ik ons nog mirakuleus zien meedoeen voor de play-offs. Nu kunnen we daar ook weer een kruis over maken.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Barca en Real die na een dergelijk seizoen nog altijd soeverein op kop staan (scheelt een puntje) is toch ook eerder een zwaktebod voor La Liga op dit moment.
    Voorlopig zie ik geen van beiden echt ver geraken in de CL.
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Barca en Real die na een dergelijk seizoen nog altijd soeverein op kop staan (scheelt een puntje) is toch ook eerder een zwaktebod voor La Liga op dit moment.
    Voorlopig zie ik geen van beiden echt ver geraken in de CL.
    Nou. Ik ben zeer benieuwd naar volgende week, maar met wat meeval kan Real echt wel ver geraken hoor. De organisatie staat een stuk sterker dit seizoen dan in de jaren dat ze 3 jaar op rij de CL pakten. Natuurlijk wordt er zonder Ronaldo ook wel minder gescoord. Als Real City eruit kegelt en Atletico wipt Liverpool, dan zijn ze voor mij topfavoriet. Bayern en PSG bv. zie ik over twee wedstrijden niet winnen van Real.

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hazard weer enkele maanden uit. Als dat maar goedkomt met het oog op het EK.
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Als het effectief een stressfractuur is, is die binnen twee maanden wel terug in orde. Net op tijd dus.

Regels voor berichten