Pagina 14 van 15 Eerste ... 4101112131415 Laatste
    Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het voetbal is hetzelfde als vorig jaar he, enkel zonder Messi. In de vorm van vorig jaar, kreeg die elke ploeg naar de top drie in Spanje.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zolang het er niet beroerd gaat uitzien voor Barcelona zal er niks gebeuren. Real zie ik straks niet winnen in Sevilla en Atlético heeft ook weer niet gewonnen. Drie punten achter op Atlético en wellicht 1 of 2 op Real is nog geen ramp. Ze weten daar bij het bestuur ook dat het zonder Messi een kwestie is van schade beperken.

Desalniettemin is dit sowieso zijn laatste seizoen indien de CL niet wordt gewonnen.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Zolang het er niet beroerd gaat uitzien voor Barcelona zal er niks gebeuren. Real zie ik straks niet winnen in Sevilla en Atlético heeft ook weer niet gewonnen. Drie punten achter op Atlético en wellicht 1 of 2 op Real is nog geen ramp. Ze weten daar bij het bestuur ook dat het zonder Messi een kwestie is van schade beperken.

Desalniettemin is dit sowieso zijn laatste seizoen indien de CL niet wordt gewonnen.
    Het is misschien qua resultaten geen ramp, maar voetballend wel. Gisteren in de eerste helft denk ik geen enkele doelpoging behalve een vrije trap in de muur, en na de rust was het niet veel beter.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Het is misschien qua resultaten geen ramp, maar voetballend wel. Gisteren in de eerste helft denk ik geen enkele doelpoging behalve een vrije trap in de muur, en na de rust was het niet veel beter.
    Dat weet ik, maar nogmaals: zolang de schade niet te groot wordt gaat Bartomeu echt niet ingrijpen. Dan zou hij dat eerder al moeten gedaan hebben want het voetbal onder Valverde is nooit fantastisch geweest en eigenlijk louter gebaseerd op de klasse van Messi.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Lol Hazard zal toch ff slikke van plots op dit niveau te staan tussen de sterren.
    Werd daarnet pijnlijk zoek gezet met een prachtige beweging, in zijn verdedigende rol, omgekeerde wereld.
    Geen tegenstanders/ploegmaats meer die hem van de grond halen als hij weer eens neergehaald is.
    Doet het niet slecht, moet zich nog inwerken.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daar zeg je het al, verdedigende rol. Moet veel te diep staan en op andere helft krijgt RM weer al eens heel de match niets deftig bij elkaar gevoetbald. Die goal kwam echt wel letterlijk en figuurlijk uit de lucht gevallen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyronamic Bekijk bericht
    Daar zeg je het al, verdedigende rol. Moet veel te diep staan en op andere helft krijgt RM weer al eens heel de match niets deftig bij elkaar gevoetbald. Die goal kwam echt wel letterlijk en figuurlijk uit de lucht gevallen.
    Eerste helft niet gezien? Twee enorme kansen waarin Hazard en Carvajal oog in oog met Vaclik kwamen te staan. Aan de andere kant heeft Sevilla werkelijk niets klaargespeeld. Real heeft hier duidelijk verdiend gewonnen.

't Was duidelijk dat de focus vandaag lag op de organisatie en dat is wel nodig in Sevilla. Als je hier defensief niet goed staat word je langs alle kanten overlopen, dat hebben de voorbije jaren wel aangetoond. Goede aanpak van Zidane dus.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dit is eigenlijk de eerste Liga match die ik zo volledig kijk, normaal zie ik alleen PL maarja nu Hazard en Courtois bij RM spelen.
    Het niveau lijkt me nog hoger dan de PL kan dat? Dit was toch wel echt een heel interessante match imo met zeer goed voetbal in de korte ruimte, RM spitsen dat mee verdedigen enz.

Tegenstander ook zeer sterk. Dit smaakt naar meer.
    Bijvoorbeeld wat je daar ziet bij die goal van Benzema, die verdediger nog een omhaal anticipeert om die kopbal te proberen tegenhouden en slaagt daar nog bijna in ook

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Dit is eigenlijk de eerste Liga match die ik zo volledig kijk, normaal zie ik alleen PL maarja nu Hazard en Courtois bij RM spelen.
    Het niveau lijkt me nog hoger dan de PL kan dat?
    Dat is ook gewoon zo. En dan is een topper als Sevilla-Real Madrid nog niet eens echt een goed voorbeeld.
    Leg een middenmootmatch uit Spanje eens naast eentje uit de Premier League en dat is dag en nacht verschil qua (technische) kwaliteit.

De grootste plus van de Premier League zit hem vaak in de spanning, het tempo en de sfeer in de tribunes. Niet zozeer in kwaliteit op het veld.
    Daarom ook dat veel middelmatige Engelse spelers vaak niet aan de bak komen in het buitenland.
    Laatst gewijzigd door Maxioso; 23 september 2019 om 00:21
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Eerste helft niet gezien? Twee enorme kansen waarin Hazard en Carvajal oog in oog met Vaclik kwamen te staan. Aan de andere kant heeft Sevilla werkelijk niets klaargespeeld. Real heeft hier duidelijk verdiend gewonnen.

't Was duidelijk dat de focus vandaag lag op de organisatie en dat is wel nodig in Sevilla. Als je hier defensief niet goed staat word je langs alle kanten overlopen, dat hebben de voorbije jaren wel aangetoond. Goede aanpak van Zidane dus.
    Tgoh ja, ten opzichte van Sevilla verdienen ze wel de overwinning. Maar heb het eerder over het niveau in het algemeen, was gewoon bedroevend. Als ze dan toch initieel echt voor ogen hadden om het op een defensieve manier aan te pakken zou ik in de eerste plaats ook al niet én Hazard én James hebben opgesteld maar eerder met extra middenvelder gestart zijn. Hopelijk krijgen we woensdag tegen Osasuna voetbal te zien.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Benieuwd hoe lang Valverde het nog uithoudt. Flutcoach.
    Hopelijk vlug buiten. Ik snap die zijn keuzes af en toe gewoon niet. Ook de hele tijd voor Sergi Roberto kiezen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe tering matig loopt Hazard weeral te spelen. Wordt eenvoudigweg als een kind omvergelopen, bal te lang vasthouden en dan pasjes achteruit, 2x hands, totaal geen dribbels,.. En de rest van Real was best oke vandaag dus daar ligt het zeker niet aan.
    Laatst gewijzigd door Spyronamic; 28 september 2019 om 23:45

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk dat ik het echt een aantal weken voor bekeken houdt. Twee loepzuivere penalties die we hadden moeten krijgen, twee keer niks. De VAR is er, maar doet gewoonweg niks. Als je dan ook ziet wat de Var uitsteekt in de match met Valencia... Maar in tweede klasse is het nu wel heel duidelijk hoe omgekocht alles is. De VAR is gewoon een waste of money, want als ze niet mogen, wordt er niet ingegrepen. No one cares.

En ons voetbal is ook om van te huilen. Intriest. Trainer, voorzitter en zeker sportief directeur. Allemaal buiten.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Benieuwd hoe lang Valverde het nog uithoudt. Flutcoach.
    dat 'm er nog zit na die 2 catastrofes in de CL

Lode16's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lol Areola flaterke, eens kijken wat de kranten hier van maken.

Pagina 14 van 15 Eerste ... 4101112131415 Laatste

Regels voor berichten