Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste
    Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wel weer zalig van Diego Costa. 4 keer scoren en dan met rood van het veld gestuurd worden.

Ik probeer eerlijk gezegd niet te veel op die pre season wedstrijden te letten.
    De eerste wedstrijden onder Guardiola in den tijd, alsook de qualifier tegen Krakow waren niet om aan te zien. Dat jaar dan wel mooi de treble gepakt. Dusjah weinigzeggende wedstrijden imho.

Desondanks toch al een signaal van Atletico dat ze er dit jaar weer willen en wss ook zullen staan in La Liga en de Champions League...
    Visca Barça

iTrader
    0
    Ik had Atlético vorig jaar eigenlijk getipt als potentiële CL-winnaar, jammer genoeg zijn ze op een indrukwekkende Ronaldo gebotst. Anders had ik het nog wel eens willen zien hoor. Dit jaar heb ik toch mijn vraagtekens, Godin weg is toch wel een enorm gemis.

En tsja Diego Costa, eigenlijk is dat echt een superspits met geweldige capaciteiten, maar helaas neemt zijn gedrag het vaak de bovenhand. Intrinsiek naar mijn mening misschien wel de beste spits die er rondloopt. Die paste indertijd eigenlijk perfect bij Chelsea, maar als het botst met de trainer...
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

Baldarich's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alé, Hazard heeft eens gescoord voor Real

iTrader
    2 (100%)
    Ik vraag me toch eens af wanneer ze bij Barça eens gaan uitkijken voor een andere trainer.
    Niets tegen Valverde op zich, maar met hem is het voetbal zo lelijk geworden. Niet om aan te zien. Gisteren op Bilbao was het weer van hetzelfde.
    Messi er niet bij hebben, mag voor zo'n ploeg geen excuus zijn om zo slecht te spelen, zelfs niet in San Mames.
    Natuurlijk is Bilbao thuis echt een hele lastige tegenstander, maar dan nog...
    Visca Barça

Baldarich's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Barcelona is gewoon een middenmotor zonder Messi.

iTrader
    0
    Modric rood En dan zie je Ceballos daarstraks heersen op 't middenveld bij Arsenal. Ach ja...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Modric rood En dan zie je Ceballos daarstraks heersen op 't middenveld bij Arsenal. Ach ja...
    Was afgaande op beeld dat ik zag geen rood waard

iTrader
    0
    Ik vind dat zuiver rood. Hij komt gewoon te laat en nog niet eens een beetje. Z'n voet vol op de achillespees van die dude. Kan je iemand lelijk mee blesseren. Het zal zeker zijn intentie niet geweest zijn, maar dat doet er imo niet toe. Voor 't zelfde geldt houdt die speler er een lelijke blessure aan over.

Evenzeer rood als de kaarten van Openda en Jorge Molina (Atléti - Getafe gisteren), die wat mij betreft min of meer vergelijkbaar zijn.

iTrader
    0
    James beste man van het veld en dat zonder deftige voorbereiding. Wie haalt Zidane als eerste naar de kant? Juist, hem.

Nu kan die misschien nog geen volledige wedstrijd aan, maar 55e minuut is wel erg vroeg.

Die late tegentreffer maakt mij echt woest. Als je denkt dat het moeilijkste is gedaan ... Even drie minuten achterlijk rondspelen en dan 5" na het eerstvolgende balverlies doelpunt omdat er geen organisatie is. Man man man.
    Laatst gewijzigd door Pinkman; 24 augustus 2019 om 21:46

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Goal onterecht afgekeurd wegens een onbestaande fout op de keeper. En de ref weigert de VAR erbij te nemen.

Ok.

Gelukkig dat we nog 5 transfers gedaan hebben op de laatste dag, er is duidelijk al beterschap in ons spel. Misschien weer kans op een play-off ticket dit jaar. Meer zal er vrees ik niet inzitten.

Geniaal. Nu gaat er een van Albacete tegen de grond, de ref gaat nu wel kijken naar de VAR, en fluit zowaar een onbestaande penalty.

Dit houd je toch niet meer voor mogelijk. Crimineel, de RFEF, niet meer en niet minder.
    Laatst gewijzigd door fiqm; 7 september 2019 om 17:37

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Goal onterecht afgekeurd wegens een onbestaande fout op de keeper. En de ref weigert de VAR erbij te nemen.

Ok.

Gelukkig dat we nog 5 transfers gedaan hebben op de laatste dag, er is duidelijk al beterschap in ons spel. Misschien weer kans op een play-off ticket dit jaar. Meer zal er vrees ik niet inzitten.

Geniaal. Nu gaat er een van Albacete tegen de grond, de ref gaat nu wel kijken naar de VAR, en fluit zowaar een onbestaande penalty.

Dit houd je toch niet meer voor mogelijk. Crimineel, de RFEF, niet meer en niet minder.
    De ref kiest toch niet of hij gaat kijken? Of is dat ik Spanje anders?

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    De ref kiest toch niet of hij gaat kijken? Of is dat ik Spanje anders?
    Ik heb geen idee hoe die onnozele procedure werkt, ik weet alleen dat de ref de VAR niet is gaan consulteren. En enkele minuten later deed hij dat wel, en besliste hij na 5 seconden dat het zogezegd penalty was, terwijl hij de replays die het duidelijk toonden niet eens kan bekeken hebben.

Achja. In Primera slaagden ze er ook wekelijks in om de VAR te omzeilen, dus het verwondert me niet.

fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Vandaag ook weer twee penalties niet gekregen. Scheids had twee keer niks gezien, op tv herhaalden ze beide fases meerdere keren... VAR signaleert niks.

Als dit niet het bewijs is dat ploegen uit Galicië een makkelijk slachtoffer zijn, wat dan wel. Zelfs met VAR worden we flagrant bestolen, uit of thuis, maakt allemaal niks uit.

puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Benieuwd hoe lang Valverde het nog uithoudt. Flutcoach.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Benieuwd hoe lang Valverde het nog uithoudt. Flutcoach.
    Ik hoop echt dat dit de druppel is.
    Dit is erger dan Tata Martino.
    Visca Barça

Pagina 13 van 15 Eerste ... 39101112131415 Laatste

Regels voor berichten