Pagina 39 van 39 Eerste ... 293536373839
    Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    164 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexx Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik wijs er gewoon op dat er langs de kant van engeland absoluut geen GELUK is dat ze zo'n zwakke tegenstanders hebben. Ze hebben daar heel duidelijk zelf voor gekozen en die optie hadden wij ook.
    Welja, absoluut gen geluk ... hun enige geluk is dat wij met een huurling zitten die zijn persoonlijk succes boven de rest verkoos. Zonder dieje spast hadden ze geen keuze, wij hadden eigenlijk de keuze als tweede en hadden hetzelfde idee als de Engelsen. Da's dan toch een beetje geluk.

Nu, persoonlijk, zelfs na die fantastische match tegen Brazilië blijft het pikken hier. Als ge ziet hoe zwak Engeland speelt en nog zonder problemen in de halve finale staat ... pfff. En in die halve finale mogen ze tegen een matig Kroatië spelen dat ook nog eens twee verlengingen in de benen heeft ... nog meer pffffff, zonder zelf dan nog te moeten reizen. Frankrijk manipuleert de loting om Brazilië te ontlopen, neem dan ook dezelfde route als ge kunt, da's toch gewoon logisch en elk land dat niet de beste is hoort dat te doen.

Het enige domme bijgeloof dat ik eraan over gehouden heb, is dat al dat geluk tegen Brazilië (en ook wel Japan) een gevolg is van toch de moeilijkste route te nemen.
    Van al de andere nest errond word ik nog altijd boos!!!
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het enige domme bijgeloof dat ik eraan over gehouden heb, is dat al dat geluk tegen Brazilië (en ook wel Japan) een gevolg is van toch de moeilijkste route te nemen.
    Van al de andere nest errond word ik nog altijd boos!!!
    Er is een spreekwoord: Geluk dwing je af. En ik geloof dus echt dat daar enige waarheid in zit.

Je kan niet zeggen dat Belgie de HF niet verdiend heeft. Nu had Brazilie alsnog gewonnen van Belgie dan het ik dat ook verdiend gevonden. Brazilie en Belgie wilden tenminste voetballen en het was voor de afwisseling eens geen slaapverwekkende match. Beiden verdienden de HF maar er kon er maar eentje winnen.
    no votes  

Pagina 39 van 39 Eerste ... 293536373839

Regels voor berichten