Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920
    chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Sarri zijn systeem met Hazard in de spits trekt echt op geen kloten tegen 'kleinere' ploegen

edit: allez hup en 1-1
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)

Engels voetbal 2018-2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Sarri zijn systeem met Hazard in de spits trekt echt op geen kloten tegen kleinere ploegen

edit: allez hup en 1-1
    Kzat het zo te denken: Ne corner of lange bal naar die gasten van 2m (Rondon, Lascelles, Clark, Lejeune) en ze scoren: en tis van dat

Willian moet die kans wel altijd afmaken
    PSN: Jonas89

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Kzat het zo te denken: Ne corner of lange bal naar die gasten van 2m (Rondon, Lascelles, Clark, Lejeune) en ze scoren: en tis van dat

Willian moet die kans wel altijd afmaken
    Willian moet gewoon op.de bank blijven.

lol en dan doet ie dat...
    Laatst gewijzigd door chomo; 12 januari 2019 om 20:45
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Willian moet gewoon op.de bank blijven.

lol en dan doet ie dat...
    Fuck you edit boy. Zo werkt dat niet
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

|steven|'s schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeBram_James Bekijk bericht
    Een gelijkaardige vraag aan hierboven (ik weet niet of dit de correcte thread is voor deze vraag, als dit beter apart gezet wordt mods, verplaats maar ) .

Mijn vriendin heeft me voor mijn verjaardag een "wedstrijd in de Premier League" cadeau gedaan, maar ze durfde het (terecht denk ik) niet goed aan de tickets te kopen gezien het dus niet zo simpel lijkt om aan (legale/niet overpriced) tickets te geraken.

Iemand met tips? Alvast bedankt.
    Moet het perse Chelsea zijn? In een weekend?

Probeer Fulham - Chelsea, op 2/3, ook in Londen.
    Vermoedelijk is het gemakkelijker om tickets voor Fulham zo te kopen zodra beschikbaar (general sale), dan gans de reutemeteut voor een ticket op Stamford Bridge.

Of, 27/01 speelt Chelsea thuis voor FA Cup, met of zonder Hazard ... tegen Sheffield Wednesday/Luton Town. Vanaf 16/01 general sale.

Of, op 21/02 speelt Chelsea thuis voor Europa League tegen Malmö, general sale 18/01
    Dat is op een donderdag, maak er een verlengd weekend van.

iTrader
    3 (100%)
    En plots doet United weer mee voor een CL ticket.
    Ik verwachtte een opflakkering onder Solskjaer, maar dit had ik nu wel niet verwacht eerlijk gezegd.
    Akkoord, De Gea speelt een topmatch, maar langs de andere kant had het ook perfect 0-3 kunnen zijn. Leuke match om volgen tout court.

Nu maar hopen dat hij op het einde van het seizoen niet vervangen gaat worden door een of andere grote naam die het weer naar de kloten gaat doen en (vooral) dat er werk wordt gemaakt van die DoF en dat dat iemand is met kennis van zaken.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, als Chelsea nog een match of 3-4 op dit niveau blijft spelen zie ik Man United al quasi op gelijke hoogte staan. Veel ploegen die wervelend aan het seizoen waren begonnen (Chelsea, Tottenham, Arsenal o.a.) zijn nu precies een dip aan het krijgen en United komt volledig op dreef.

Denk dat we tegen eind maart toch een rare top 6 gaan zien.

LeBram_James's schermafbeelding
    iTrader
    19 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |steven| Bekijk bericht
    Moet het perse Chelsea zijn? In een weekend?

Probeer Fulham - Chelsea, op 2/3, ook in Londen.
    Vermoedelijk is het gemakkelijker om tickets voor Fulham zo te kopen zodra beschikbaar (general sale), dan gans de reutemeteut voor een ticket op Stamford Bridge.

Of, 27/01 speelt Chelsea thuis voor FA Cup, met of zonder Hazard ... tegen Sheffield Wednesday/Luton Town. Vanaf 16/01 general sale.

Of, op 21/02 speelt Chelsea thuis voor Europa League tegen Malmö, general sale 18/01
    Dat is op een donderdag, maak er een verlengd weekend van.
    Het moet niet perse Chelsea zijn, maar wel in het weekend: mijn vriendin zit in het onderwijs
    Fulham-Chelsea zou wel kunnen maar als we dan toch gaan kijken liever wel een groot stadion, Craven Cottage heeft niet echt de uitstraling van een Stamford Bridge/Emirates Stadium etc...

Ik denk dat het inderdaad ofwel de volle pot betalen gaat zijn, of toch tickets kopen bij een "kleiner broertje" van de Premier League FA Cup spreekt me minder aan, wil liever het A-elftal aan het werk zien.

Bedankt alvast allemaal voor de tips!
    "To know a person's religion we need not listen to his profession of faith but must find his brand of intolerance." - Eric Hoffer

Pegasus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Denk dat een match van de Spurs tegen een kleinere club in Wembley ook wel mogelijk moet zijn. Ze spelen nog thuis tegen Newcastle, Watford en Leicester

iTrader
    128 (99%)

Engels voetbal 2018-2019

Niet vergeten: altijd opletten met wijzigingen voor de TV. Ik had zo eens tickets besteld thuis tegen Norwich op een zaterdag/16u.

Alles geboekt; eurostar + hotel, zaterdagmiddag aankomen, zondagmiddag terug huiswaarts.

Maar ze hadden dan de wedstrijd verplaatst naar de zondagnamiddag 17u, khad het vlaggen natuurlijk, niet kunnen gaan kijken terwijl ik wel tickets had.

Kzou eens moeten zoeken wanneer de Premier League en Sky Sports de datums defenitief zet.
    Edit: gevonden -> PL Live TV Fixture Announcement Dates

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeBram_James Bekijk bericht
    Het moet niet perse Chelsea zijn, maar wel in het weekend: mijn vriendin zit in het onderwijs
    Fulham-Chelsea zou wel kunnen maar als we dan toch gaan kijken liever wel een groot stadion, Craven Cottage heeft niet echt de uitstraling van een Stamford Bridge/Emirates Stadium etc...

Ik denk dat het inderdaad ofwel de volle pot betalen gaat zijn, of toch tickets kopen bij een "kleiner broertje" van de Premier League FA Cup spreekt me minder aan, wil liever het A-elftal aan het werk zien.

Bedankt alvast allemaal voor de tips!
    Qua authentieke Engelse voetbalsfeer is er wel niet beter te vinden dan Craven Cottage in de huidige PL. En er kan toch 25 000 man, groter dan het lijkt.
    Ik ben er zelf al een handvol keer geweest en daardoor ook wel sympathie opgebouwd voor die club. Ook nooit problemen met tickets gehad. (zowel tegen top- als staartploegen).
    Xbox Live: MaximeDW92

iTrader
    128 (99%)
    een legende die stopt op het einde vh seizoen

Petr Cech: Arsenal keeper to retire at the end of the season - BBC Sport
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 20 van 20 Eerste ... 101617181920

Regels voor berichten