iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Solleke89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Weet niet wat ik er van moet denken dat Leko weggaat.
    1e seizoen verwoestende reguliere competitie gespeeld, mindere terugronde maar al bij al vlot kampioen gespeeld.
    2e seizoen zeer mooi Europees parcours gespeeld. Met momenten ook erg goed voetbal en net tekort voor een 2e titel op rij. Wat steken laten vallen in de competitie maar wel erg goede cijfers in de play offs. Als Genk niet zo sterk had geweest (zijn ze 1x in 10 jaar) dan is Club vinges in de neus kampioen.

Met deze resultaten moet er toch serieus wat schelen achter de schermen om niet voort te gaan met zo een trainer?

Ik zou hem gerust nog een jaartje laten voortdoen, tenzij de relaties echt verzuurd zijn. Wie weet lees ik het hoe en wat over een paar maand wel in de krant wat er precies aan de hand is.
    Ik denk dat de chemie aan het stilletjes aan aan het wegebben is. We hebben dit jaar ook meermaals gezien dat hij zijn ploeg niet op en top kan motiveren. We speelden bij vlagen uitstekend in de Champions League om dan vervolgens thuis te verliezen tegen Zulte Waregem of Charleroi. We hebben in de reguliere competitie dit jaar veel te veel onnodige punten weggegeven en dat reken ik Leko toch deels aan. Hij verkondigde onlangs dat de grasmat daar een oorzaak van is, maar als je Club zag spelen in de CL of thuis tegen de grotere ploegen dan lijkt me dat toch een serieuze drogreden. Genk heeft een uitmuntend seizoen gedraaid, maar als Club-fan ben ik van mening dat wij nooit 7 punten mogen achterstaan op het einde van de reguliere competitie met deze kern. Genk heeft toch zeker in de breedte een mindere kern dan ons, maar dat was toch niet te zien aan hun prestaties. Dikke pluim voor Clement daarvoor.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV
    no votes  

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    We hebben de titel inderdaad verloren tegen de kleinere ploegen, tegen de topploegen halen we de betere cijfers (vergeleken met de andere toppers)
    S
    no votes  

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Vreemde redenering.
    Dus van zodra een trainer 2 seizoenen op rij mooie resultaten boekt, kan je hem beter de laan uitsturen want het zal vanaf dan vermoedelijk slechter beginnen gaan?
    Een geluk dat ze dat bij Man Utd niet gedaan hebben toen Alex Ferguson zijn eerste 2 seizoenen successen boekte.
    Ik zeg niet dat het sowieso volgend seizoen opnieuw een super jaar zou worden onder Leko, maar ook met een nieuwe trainer kan het even goed een minder jaar worden.
    Een lange termijn project met een steengoede trainer is toch nog altijd het meest ideale scenario. Veranderen om te veranderen lijkt me geen goed idee.
    Moest het om een bewezen toptrainer gaan zou ik hem ook liever langer houden. Maar bij Leko heb ik wat het gevoel dat de magic weg is, ondanks we een goed jaar hadden al bij al.
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sharpshot Bekijk bericht
    We hebben de titel inderdaad verloren tegen de kleinere ploegen, tegen de topploegen halen we de betere cijfers (vergeleken met de andere toppers)
    Je bent de titel ook gewoon kwijt gespeeld omdat Genk outstanding was dit jaar.
    Elke club laat punten liggen tegen de 'kleintjes' hoor.
    Met deze campagne hadden jullie de afgelopen 4-5 jaar altijd de titel gepakt.

Ik snap hoegenaamd niet waarom Leko moet vertrekken.
    Tenzij er ook maar enige twijfel is over zijn 'magic' en ze hem met opgeheven hoofd willen laten vertrekken ipv halfweg volgend seizoen op de keien te gooien.
    Nintendo Network Id: Sond2300
    3DS Friendcode: 1220-6953-7656
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Leko is iemand met een ego , vorig jaar wou brugge hem extra jaar +optie geven maar van zijde voelde hij te weinig respect waarna er niet meer gesproken is.
    no votes  

iTrader
    21 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Je bent de titel ook gewoon kwijt gespeeld omdat Genk outstanding was dit jaar.
    Ook correct

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Leko is iemand met een ego , vorig jaar wou brugge hem extra jaar +optie geven maar van zijde voelde hij te weinig respect waarna er niet meer gesproken is.
    Plus Club zal zich nu ook niet willen verbranden moest hij een veroordeling krijgen voor belastingontwijking
    S
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Ook correct

Plus Club zal zich nu ook niet willen verbranden moest hij een veroordeling krijgen voor belastingontwijking
    Dat zal ook een grote rol spelen en kan ze geen ongelijk geven.
    no votes  

Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    158 (100%)
    Verbist ontslagen als scheidsrechtersbaas. Enige juiste conclusie na de grap van speeldag 4 in de playoffs. Hopelijk ontkomt De Bleeckere ook niet.

Edit: "Naar alle waarschijnlijkheid zal zijn rol worden overgenomen door Frank De Bleeckere."
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Waar komt dit fabeltje eigenlijk vandaan?
    In het seizoen hebben wij 21/30 gehaald tegen de ploegen die PO1 hebben gespeeld, jullie 19/30.
    In de play offs hebben we inderdaad 2punte' minder gehaald, maar dat is dan ook wel inclusief die non match tegen Standard.
    Genk is kampioen omdat het beter was dan Brugge in zowel de topwedstrijden als tegen de kleintjes.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Genk is kampioen omdat het beter was dan Brugge in zowel de topwedstrijden als tegen de kleintjes.
    Genk heeft zoals Gent in 2015 een prima seizoen gespeeld. Maar of Genk echt beter was dan Club dit seizoen kun je door een aantal zeer disputabele VAR momenten, naar mijn mening niet zeggen.
    Bellon gaat al stoppen als VAR. Verbist is ook weg. Wie volgt?
    no votes  

iTrader
    21 (96%)
    Goed van Verbist, jammer van de Bleeckere want die heeft zowaar nog een grovere fout gemaakt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Waar komt dit fabeltje eigenlijk vandaan?
    In het seizoen hebben wij 21/30 gehaald tegen de ploegen die PO1 hebben gespeeld, jullie 19/30.
    In de play offs hebben we inderdaad 2punte' minder gehaald, maar dat is dan ook wel inclusief die non match tegen Standard.
    De betere cijfers wil niet zeggen dat niemand evenveel of meer punten kan hebben, zoals je aangaf heeft Club dit seizoen in de toppers evenveel punten gehaald als Genk. Dus verloren tegen de kleinere ploegen.
    S
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Radbraker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lol, wie zien jullie dan als ideale vervanger voor Verbist beste scheidsrechterkenners?
    no votes  

AlexisS's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Lawrence Visser, dan is hij al van het plein weg.
    no votes  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Exit Renard.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlexisS Bekijk bericht
    Lawrence Visser, dan is hij al van het plein weg.
    Ik stem dan voor Boucaut!
    no votes  

Pagina 355 van 357 Eerste ... 255305345351352353354355356357 Laatste

Regels voor berichten