Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    De Genk supp’s.. Voor de match applaudisseren voor ons (omdat we gewonnen hadden van Brugge) en wederzijds.
    En na de match ons komen uitdagen, het kan snel keren.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Bolat wat een irritante vent is dat, beke staan moeilijk doen over dat bekertje.
    Stamp het gewoon weg e zeg, zijn dan verwonderd dat ze zo genoemd worden.

Vrouwtje ook content dat Gent gewonnen heeft.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

Club Brugge
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Zo slecht gezind, hoeveel kansen hebben wij gemist?
    Niet veel zin om weer te zagen over de VAR maar waar was de buitenspellijn bij de 1-0?
    De 2-2 wil ik eens zien van de achterkant, daar heb ik iig veel twijfels bij. Die tackle van de Decarli: die raakt toch geen bal?
    no votes  

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet veel zin om weer te zagen over de VAR maar waar was de buitenspellijn bij de 1-0?
    De 2-2 wil ik eens zien van de achterkant, daar heb ik iig veel twijfels bij. Die tackle van de Decarli: die raakt toch geen bal?
    Decarli raakte zeker de bal hoor. Heel lichtjes, maar voldoende om daar geen penalty voor te fluiten.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Decarli raakte zeker de bal hoor. Heel lichtjes, maar voldoende om daar geen penalty voor te fluiten.
    Ah ok, dat was mij niet opgevallen. Ik zou eens rustig de wedstrijd moeten herkijken.
    no votes  

Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zag club toch grotere kansen verprutsen eigenlijk. Wel nog leuke match op zich.
    Ondanks wat ik gezegd heb toch blij dat publiek Leko terug op veld roepte, al twijfel ik of dat ook zo zou zijn bij verlies vandaag. Maar toch wat vreemd dat hij eerst zowat alleen een soort klein ererondje deed, ipv met de spelers.
    Hoe dan ook, het zit er alweer op (voor ons toch).
    For science, you monster
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Bij de 1-0 heb ik ook mijn twijfels en de lijn hebben we idd niet gekregen, penalty leek me terecht voorzet kwam van rechts en kwam tegen de rechtse arm ( dus heb je u armen niet langs het lichaam )
    Decarli devieerde de bal heel licht bij zijn tackle denk net genoeg om geen penalty te fluiten ( al zijn er dit jaar voor veel minder gefloten )
    Er zijn langs beide kanten heel wat kansen gemist een draw zou iets logischer geweest zijn.
    no votes  

DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Bij de 1-0 heb ik ook mijn twijfels en de lijn hebben we idd niet gekregen, penalty leek me terecht voorzet kwam van rechts en kwam tegen de rechtse arm ( dus heb je u armen niet langs het lichaam )
    Decarli devieerde de bal heel licht bij zijn tackle denk net genoeg om geen penalty te fluiten ( al zijn er dit jaar voor veel minder gefloten )
    Er zijn langs beide kanten heel wat kansen gemist een draw zou iets logischer geweest zijn.
    Bedankt voor jouw analyse, altijd objectief! Dat waardeer ik
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Kara valt toch niet meer serieus te nemen na vandaag?
    Of die sjokt nog altijd fulltime geblesseerd rond of die is door zijn blessures zo diep gevallen dat je er in beide gevallen zo snel mogelijk afstand van moet nemen.
    Xbox Live: MaximeDW92
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Weet niet wat ik er van moet denken dat Leko weggaat.
    1e seizoen verwoestende reguliere competitie gespeeld, mindere terugronde maar al bij al vlot kampioen gespeeld.
    2e seizoen zeer mooi Europees parcours gespeeld. Met momenten ook erg goed voetbal en net tekort voor een 2e titel op rij. Wat steken laten vallen in de competitie maar wel erg goede cijfers in de play offs. Als Genk niet zo sterk had geweest (zijn ze 1x in 10 jaar) dan is Club vinges in de neus kampioen.

Met deze resultaten moet er toch serieus wat schelen achter de schermen om niet voort te gaan met zo een trainer?

Ik zou hem gerust nog een jaartje laten voortdoen, tenzij de relaties echt verzuurd zijn. Wie weet lees ik het hoe en wat over een paar maand wel in de krant wat er precies aan de hand is.
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    635 (100%)
    Bedankt voor jouw analyse, altijd objectief! Dat waardeer ik
    En volgens mij had wesley een rode kaart moeten krijgen heeft ergens een slaande beweging gemaakt ( kreeg er geel voor ) veel herhalingen heb ik er niet van gezien leko heeft hem er wel direct afgepakt.
    no votes  

Affinity's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Bwa het is niet slecht dat hij nu weg gaat imo. Het kan enkel bergaf gaan zou ik denken.

Is meestal zo, 2 goeie jaren en dan gaat het minder en wordt het een afscheid in mineur.
    PC Specs:
    core i7-3770k, Corsair 16GB, Corsair 750AX, GeForce GTX680, 2xSSD 256GB -- Dell UltraSharp U2713HM
    no votes  

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    De laatste 3 matchen hebben we te veel cadeaus weggegeven (Anderlecht 1ste minuut, Gent laatste minuut en Brugge de penalty) en zelf te veel kansen gemist. Denk dat we in die 3 matchen de betere ploeg waren en kansen genoeg hebben gehad om er meer uit te halen. Het was gewoon net niet goed genoeg.

Ben benieuwd of er nog iets in zit voor de barragematch.
    Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

PSN: De_Lemme
    no votes  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Zag op de beelden dat er een vuurpijl in het Standardvak werd gesmeten, zo jammer dat dit moet gebeuren.
    Zal nog wel een staartje aan komen, vermoed ik.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
    Bwa het is niet slecht dat hij nu weg gaat imo. Het kan enkel bergaf gaan zou ik denken.

Is meestal zo, 2 goeie jaren en dan gaat het minder en wordt het een afscheid in mineur.
    Vreemde redenering.
    Dus van zodra een trainer 2 seizoenen op rij mooie resultaten boekt, kan je hem beter de laan uitsturen want het zal vanaf dan vermoedelijk slechter beginnen gaan?
    Een geluk dat ze dat bij Man Utd niet gedaan hebben toen Alex Ferguson zijn eerste 2 seizoenen successen boekte.
    Ik zeg niet dat het sowieso volgend seizoen opnieuw een super jaar zou worden onder Leko, maar ook met een nieuwe trainer kan het even goed een minder jaar worden.
    Een lange termijn project met een steengoede trainer is toch nog altijd het meest ideale scenario. Veranderen om te veranderen lijkt me geen goed idee.
    no votes  

Pagina 354 van 357 Eerste ... 254304344350351352353354355356357 Laatste

Regels voor berichten