iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxwell Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dimata ofwel de rest van het seizoen geblesseerd ofwel op halve krachten spelen en zijn blessure uiteindelijk verergeren.
    Wordt dus de rest van het seizoen 10 vs 11 met onze lantaarnpaal in de spits. Onbegrijpelijk dat er geen extra spits gehaald werd.
    was die nu gekocht of enkel gehuurd met optie?

kan me voorstellen dat ze die optie niet gaan lichten indien ze die keuze nog steeds hebben...

Maxwell's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XtremeSpooky Bekijk bericht
    was die nu gekocht of enkel gehuurd met optie?
    Is al gekocht...

fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sond Bekijk bericht
    Tegen Lokeren was er toch geen fluit voetbal in de ploeg? Ploeg is beginnen draaien toen Yatabare (eindelijk) vervangen werd en je, als 3e tegen den allerlaatste, niet meer met 2 controlerende middenvelders speelde maar iemand daar neerzette die ne pas kon geven. En om ze allemaal te belonen voor hun prachtmatch tegen Lokeren mocht quasi iedereen gewoon opnieuw starten tegen Anderlecht. Dat is ofwel pure koppigheid, 0,0 vertrouwen in de rest van u kern of onkunde.

Ik snap het hele "maar kijk eens waar we nu al staan!" gevoel wel ze. Maar je mag gewoon niet tevreden zijn! Vorig seizoen mocht je immens content zijn met de 8e plek, das waar. Dit seizoen is er wat bijgehaald en is er niemand belangrijk vertrokken dus moet je gewoon stappen voorwaarts zetten. En neem het aan van mij, je gaat nog los uit PO 1 totteren op deze manier... Of willen ze gewoon terug PO2 spelen om nog eens tegen Wilrijk te tonen dat ze de ploeg vant Stad zijn? met een voorzitter die Antwerpen met moeite weet liggen vrees ik daar sterk voor ma bon.

Er zit meer dan genoeg kwaliteit in deze kern voor PO1, en dat weet jij even goed als ik. Op de top 2 na (en dan nog) zouden elke andere club uit de top 8 minstens 2-3 spelers onmiddellijk overnemen van deze kern.

Bollingi is inderdaad niks waard maar bij de andere 2 vind ik persoonlijk dat je eerder kan spreken over te weinig kansen.

Maar soit, jij ben supporter en ik ben maar aangetrouwd dus wees gerust content ze (maar ik zit elk weekend met een die ferm aant zagen is over dezen trainer )

1) ik had het vooral over thuis tegen lokeren 21 open doelkansen, zeer aanvallende ploeg toen. ook op verplaatsing tegen lokeren een meer gewaagde opstelling maar daar kwam er helemaal niets uit... collectieve off day.

2) zo had ik inderdaad tegen anderlecht het verwacht dat het de vaste 11 zouden worden, en dat werd het ook. Omdat hij op deze manier de beste resultaten heeft gehaald. Ik weet het, het is niet flitsend, het is niet sexy. Het is vaak blok vormen, wegkeilen met de bal en man, maar is wel de eerste trainer (die het zo goed doet qua resultaat in jaren, behalve Wim De Decker dan)…
    Hij ging er dan ook ergens vanuit dat anderlecht een topper was, nog het anderlecht van vroeger. En daar is hij fout in geweest. Had hun niveau en speelstijl beter moeten inschatten en niet zoveel naar achter leunen. En ook dat valt dan zeker in de eerste helft nog heel goed mee. We waren toen gewoon beter.

3) Uiteraard zou het een teleurstelling zijn als je PO1 niet haalt, maar het is voor mij persoonlijk niet het einde van de wereld. En over het feit dat je zegt dat we op deze manier het niet gaan halen verwijs ik naar mijn post van na lokeren (dikke week geleden) hieronder.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fearofthedark Bekijk bericht
    antwerp haalt PO1 niet als ze niet deze week wakker schieten
    wat was het slecht.
    zat in vak D, maar echt wat een absolute snertmatch van antwerp.

Lokeren meer dan verdiend gewonnen
    Voor de echte subtop hebben we wel enkele spelers: Mbokani, refa, Simen Juklerod (wat een beest is dat, al is die nu in een dip) Ze, batubinsika en bolat maar buiten die 6 zie ik niet 1 van onze spelers het niveau van de absolute top halen. Uiteraard zouden spelers als Hairemans niet mis staan bij STVV of Zulte, maar toch voor de verwachtingen die er worden gecreëerd vind ik dat we misschien een beetje boven onze waarde staan geklasseerd. Maar dat is mijn persoonlijk gevoel.

Ivo rodrigues heeft me in alle matchen dat hij meer dan 2 minuten mag spelen geen enkele keer bekoren (oostende uit kan ik me niet over uitspreken, niet gezien, en net dan scoort hij)
    uiteraard hou ik mijn voeten op de grond en minimaliseer ik alles.
    Dat heeft 13 jaar 2de klasse met mij gedaan.
    jaar in, jaar uit er vanuit gaan dat je kampioen gaat spelen als fan en je verliest ieder seizoen van Turnhout, Boom, Hoogstraten.
    Dusja ik minimaliseer de kwaliteiten van de kern ook een beetje...

uiteraard mag het voetballend allemaal wel wat meer, maar op dit moment ga ik absoluut nog niet klagen op onze gekke oude man. Ik vind de persoon Boloni echt wel passen bij onze club

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    En waarschijnlijk hebt ge met Jukleroed 1 van de beste LB's in de JPL.
    Uiteraard. Zie hierboven
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    S

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxwell Bekijk bericht
    Najar, Trebel, Bornauw & Dimata in de lappenmand. Draait weer goed daar.
    Sambi Lokonga niet vergeten. Die zal ook uit zijn voor 6 maanden.

In mindere mate van belang: ook Obradovic weer uit. En Makarenko nu ook alweer meer dan 2 maanden. Cobbaut die eerder ook 4 of 5 maanden uit was na een goed seizoensbegin. Bakkali die de eerste maanden na een uur kapot zat en dan een week moest recupereren.
    Zo kan je moeilijk aan een ploeg bouwen.

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    622 (100%)
    Ben echt eens benieuwd wat de uitspraak gaat geven ( ten vroegste begin april of was het eind april ) stel je maar eens voor dat kvm en waasland een straf krijgen t zal nogal een zootje worden

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Sambi Lokonga niet vergeten. Die zal ook uit zijn voor 6 maanden.

In mindere mate van belang: ook Obradovic weer uit. En Makarenko nu ook alweer meer dan 2 maanden. Cobbaut die eerder ook 4 of 5 maanden uit was na een goed seizoensbegin. Bakkali die de eerste maanden na een uur kapot zat en dan een week moest recupereren.
    Zo kan je moeilijk aan een ploeg bouwen.
    Is dat niet eigen aan het voetbal, bij andere ploegen volg ik het minder, maar bij Brugge waren er anders ook wel een hele rits van blessures, bvb: Mitrovic, Vlietinck, Diatta, Mata, Rezai, Vossen, Danjuma, Dennis, ... toch ook niet van de minsten hé

Pagina 216 van 216 Eerste ... 116166206212213214215216

Regels voor berichten