Discussie: Jupiler Pro League 2018-2019
-
19 februari 2019, 16:07 #3226no votes
Met citaat reageren
-
19 februari 2019, 16:14 #3227no votes
Met citaat reageren
-
19 februari 2019, 16:44 #3228
1) ik had het vooral over thuis tegen lokeren 21 open doelkansen, zeer aanvallende ploeg toen. ook op verplaatsing tegen lokeren een meer gewaagde opstelling maar daar kwam er helemaal niets uit... collectieve off day.
2) zo had ik inderdaad tegen anderlecht het verwacht dat het de vaste 11 zouden worden, en dat werd het ook. Omdat hij op deze manier de beste resultaten heeft gehaald. Ik weet het, het is niet flitsend, het is niet sexy. Het is vaak blok vormen, wegkeilen met de bal en man, maar is wel de eerste trainer (die het zo goed doet qua resultaat in jaren, behalve Wim De Decker dan)…
Hij ging er dan ook ergens vanuit dat anderlecht een topper was, nog het anderlecht van vroeger. En daar is hij fout in geweest. Had hun niveau en speelstijl beter moeten inschatten en niet zoveel naar achter leunen. En ook dat valt dan zeker in de eerste helft nog heel goed mee. We waren toen gewoon beter.
3) Uiteraard zou het een teleurstelling zijn als je PO1 niet haalt, maar het is voor mij persoonlijk niet het einde van de wereld. En over het feit dat je zegt dat we op deze manier het niet gaan halen verwijs ik naar mijn post van na lokeren (dikke week geleden) hieronder.
Ivo rodrigues heeft me in alle matchen dat hij meer dan 2 minuten mag spelen geen enkele keer bekoren (oostende uit kan ik me niet over uitspreken, niet gezien, en net dan scoort hij)
uiteraard hou ik mijn voeten op de grond en minimaliseer ik alles.
Dat heeft 13 jaar 2de klasse met mij gedaan.
jaar in, jaar uit er vanuit gaan dat je kampioen gaat spelen als fan en je verliest ieder seizoen van Turnhout, Boom, Hoogstraten.
Dusja ik minimaliseer de kwaliteiten van de kern ook een beetje...
uiteraard mag het voetballend allemaal wel wat meer, maar op dit moment ga ik absoluut nog niet klagen op onze gekke oude man. Ik vind de persoon Boloni echt wel passen bij onze club
Uiteraard. Zie hierbovenAt the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen Kingno votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 14:34 #3229
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/02...s-ondervraagd/
https://sporza.be/nl/2019/02/19/anderlecht-bayat/
^ was ook wel te verwachtenSno votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 18:33 #3230
In mindere mate van belang: ook Obradovic weer uit. En Makarenko nu ook alweer meer dan 2 maanden. Cobbaut die eerder ook 4 of 5 maanden uit was na een goed seizoensbegin. Bakkali die de eerste maanden na een uur kapot zat en dan een week moest recupereren.
Zo kan je moeilijk aan een ploeg bouwen.no votesMet citaat reageren
-
Gisteren, 18:33 #3231
- iTrader
- 622 (100%)
Ben echt eens benieuwd wat de uitspraak gaat geven ( ten vroegste begin april of was het eind april ) stel je maar eens voor dat kvm en waasland een straf krijgen t zal nogal een zootje worden
https://psnprofiles.com/Kenneke10
PSN : Kenneke10no votesMet citaat reageren
-
Vandaag, 09:02 #3232
Is dat niet eigen aan het voetbal, bij andere ploegen volg ik het minder, maar bij Brugge waren er anders ook wel een hele rits van blessures, bvb: Mitrovic, Vlietinck, Diatta, Mata, Rezai, Vossen, Danjuma, Dennis, ... toch ook niet van de minsten hé
no votesMet citaat reageren