Pagina 17 van 17 Eerste ... 71314151617
    Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    AC Milan head coach Gennaro Gattuso has confirmed Chelsea target Gonzalo Higuain wants to leave the club.

https://www.skysports.com/football/n...ennaro-gattuso

Kweet niet goed wat ik hiervan moet denken tbh. Lijkt me niet echt de spits die Chelsea nodig heeft, lijkt me vooral dat Sarri nog steeds in zijn oude vijver aan het vissen is... Doet me beetje aan zijn spelsysteem denken, weinig inspiratie & terugvallen op oude gewoontes. In het begin van het seizoen zag ik heel wat vernieuwing maar dat is toch allemaal snel verdwenen.

Anderzijds is er ook niet echt veel haalbaar in januari, Cavani lijkt me veel te duur voor een speler van 31 jaar.
    Compo lijkt me voor hem te snel
    The best education doesn't make you intelligent, capable or interesting. It simply makes you educated.

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    128 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chomo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    AC Milan head coach Gennaro Gattuso has confirmed Chelsea target Gonzalo Higuain wants to leave the club.

https://www.skysports.com/football/n...ennaro-gattuso

Kweet niet goed wat ik hiervan moet denken tbh. Lijkt me niet echt de spits die Chelsea nodig heeft, lijkt me vooral dat Sarri nog steeds in zijn oude vijver aan het vissen is... Doet me beetje aan zijn spelsysteem denken, weinig inspiratie & terugvallen op oude gewoontes. In het begin van het seizoen zag ik heel wat vernieuwing maar dat is toch allemaal snel verdwenen.

Anderzijds is er ook niet echt veel haalbaar in januari, Cavani lijkt me veel te duur voor een speler van 31 jaar.
    of Wilson, maar is ander type dan beide en Bournemouth wil er pak geld voor (50m zeker?)
    PSN: Jonas89

chomo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    https://www.skysports.com/football/n...a-from-chelsea

Edit: ondertussen zou CFC ook een akkoord hebben om Higuain naar Londen te halen voor een uitleenbeurt van 1 tot anderhalf jaar met aankoopoptie...
    Laatst gewijzigd door chomo; 17 januari 2019 om 10:51
    What will future bring, I can not tell, and those who claim they can, I do not believe...

PSN: Toestand

Pagina 17 van 17 Eerste ... 71314151617

Regels voor berichten