Pagina 2 van 54 Eerste 1234561252 ... Laatste
    Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Club zou Coopman niet mogen laten vertrekken voor zo een laag bedrag vind ik, beter nog verhuren aan iemand dan
    no votes  

Jonas89's schermafbeelding
    iTrader
    140 (99%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xeo Pablo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Club zou Coopman niet mogen laten vertrekken voor zo een laag bedrag vind ik, beter nog verhuren aan iemand dan
    Al te veel geld moet je aan hem niet geven.
    Er lopen er veel zo rond. Alle respect voor Coopman, maar een spelbepalende figuur zal hij nooit worden
    PSN: Jonas89
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vickskemees Bekijk bericht
    Antwerp :
    IN ( contract verlenging of overname of optie gelicht )
    Buta ( Benfica)
    Rodriguez ( Porto)
    Yatabarré ( Werder Bremen )
    Hairemans ( Deurne - Noord )
    Oulare

Transfer OUT
    ( contract ontbonden/opties niet gelicht of niet rond geraakt )
    Limbombe ( AA Gent )
    Corryn ( Lokeren ? )
    Sall ( ontbonden )
    De Laet ( optie niet gelicht )

Geruchten OUT
    Bolat
    Van Damme
    Owusu ( Zulte Waregem )

Geruchten IN
    Gillet
    Proto
    Henen
    Mirallas
    Govea
    Tirpan
    Limbombé is dat al helemaal rond? Speelt precies wel niet meer mee bij jullie dus ik vermoed van wel.

En voor uw uitgaande transfers:
    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...t-zijn-laatste

Als ik zo de laatste matchen zie, best wel een aderlating. Ook al lijkt het vaak een ongeleid projectiel.
    En nog maar 19 jaar
    no votes  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Brys als T1 naar STVV.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    no votes  

Vickskemees's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Limbombé is dat al helemaal rond? Speelt precies wel niet meer mee bij jullie dus ik vermoed van wel.

En voor uw uitgaande transfers:
    https://www.voetbalkrant.com/nl/nieu...t-zijn-laatste

Als ik zo de laatste matchen zie, best wel een aderlating. Ook al lijkt het vaak een ongeleid projectiel.
    En nog maar 19 jaar
    Hij is helemaal rond met AA Gent.
    Maar communicatie pas na po2 en voor zijn broer na po1.

Ardaiz zal niet blijven nee.
    Komt stilaan los in po2 maar toegegeven die ruimte krijgt hij niet als het echt belangrijk matchen zijn hoor.
    Rechtstaan en zingen! Rechtstaan is zilver, zingen is goud! Zingen is winnen!

Geire nor den hemel hierbove! Der willek zijn, Da kan'k a belove!
    Da as'k sterf en ik laat menne kees! Da we same gaan feeste me vickske mees!
    - Bedankt Mister Antwerp
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Anderlecht schakelt straks een versnelling hoger op de transfermarkt. Marc Coucke wil uitpakken met talent en twee nieuwe targets zijn bekend. Er wordt ingezet op Carlos Eduardo, een 21-jarige spits van de Braziliaanse tweedeklasser Goias en op Luka Adzic, een *19-jarige van Rode Ster.

Toch allemaal heel jong, niks tegen de jeugd maar bij rsca moet je ook ervaring hebben.

Denk dat transfer molen pas ga beginnen draaien na het wk, ben benieuwd hoe wij het mogelijk vertrek van diaby, limbombe, denswil, nakamba? gaan opvangen
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Diaby limbombe en Nakamba zou ik toch nog een jaartje willen houden. Zeker Limbombe en Nakamba. Limbombe zou CL kunnen spelen mits titel, dat zal misschien cruciaal zijn.
    no votes  

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er is al gezegd dat zowel Denswil als Diaby als Limbombe weg mogen. Denswil & Diaby bij een goed bod en Limbombe bij een heel goed bod waarschijnlijk.

Al gehoord dat ook Vormer, Vanaken en Wesley zouden mogen vertrekken. Nakamba daarintegen niet, maar als er een zot natuurlijk 30 miljoen wil voor geven of zo, zou ik daar toch ook niet lastig over doen
    Of ze willen vertrekken, is natuurlijk een andere zaak. Met Clasie hebben ze een goed voorbeeld in de eigen kern dat het over de plas niet altijd beter is. Wel qua lonen natuurlijk
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke
    no votes  

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Er is al gezegd dat zowel Denswil als Diaby als Limbombe weg mogen. Denswil & Diaby bij een goed bod en Limbombe bij een heel goed bod waarschijnlijk.

Al gehoord dat ook Vormer, Vanaken en Wesley zouden mogen vertrekken. Nakamba daarintegen niet, maar als er een zot natuurlijk 30 miljoen wil voor geven of zo, zou ik daar toch ook niet lastig over doen
    Of ze willen vertrekken, is natuurlijk een andere zaak. Met Clasie hebben ze een goed voorbeeld in de eigen kern dat het over de plas niet altijd beter is. Wel qua lonen natuurlijk
    Iedereen die je daar opnoemt mag weg van mij, behalve Vanaken. Of ze gaan toch met een heel goed alternatief mogen komen, alles loopt gewoon over hem.
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705
    no votes  

Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Limbombe zal wel weg zijn na zo'n top seizoen, hopelijk vangen we nog een 15 tal miljoen. Vanaken zou het niet erg vinden om bij club te blijven, en Vormer is toch al 30 dus denk wel dat die zullen blijven. Denswil, Diaby en Wesley zijn volgens mij niet goed genoeg voor het buitenland dus als er iemand zo zot is om daar veel geld voor te geven mogen die van mij weg. Nakamba zou ik zeer graag zien blijven, maar denk dat die in de voetsporen van Ndidi kan treden en direct kan meedraaien bij een premier league club.

De middenvelders vervangen is duidelijk het moeilijkste dus hopelijk blijven die allemaal.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nakamba is volgens mij niet groot genoeg voor de Premier League. Ik denk dat die beter in de Bundesliga past, aangezien hij ook goede voeten heeft.

Vormer zal wel blijven, die is ook al dertig jaar en is hopelijk slim genoeg dat die perfect zit bij Brugge.
    no votes  

Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Anderlecht schakelt straks een versnelling hoger op de transfermarkt. Marc Coucke wil uitpakken met talent en twee nieuwe targets zijn bekend. Er wordt ingezet op Carlos Eduardo, een 21-jarige spits van de Braziliaanse tweedeklasser Goias en op Luka Adzic, een *19-jarige van Rode Ster.

Toch allemaal heel jong, niks tegen de jeugd maar bij rsca moet je ook ervaring hebben.

Denk dat transfer molen pas ga beginnen draaien na het wk, ben benieuwd hoe wij het mogelijk vertrek van diaby, limbombe, denswil, nakamba? gaan opvangen
    Liever jeugd dan iets gaan huren Pasop , ik ben fan van Markovic maar veel heb je er toch niet aangehad na de wintermercato ( had wel heeel veel fysieke achterstand)
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...antasmo/simple
    RSCA 4 Ever !
    no votes  

Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    647 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Liever jeugd dan iets gaan huren Pasop , ik ben fan van Markovic maar veel heb je er toch niet aangehad na de wintermercato ( had wel heeel veel fysieke achterstand)
    Als je gaat huren moet idd iets zijn dat direct inzetbaar is markovic heeft wel goede voetjes, maar om daar 5a 6miljoen voor te geven.

Over Club betwijfel of vormer een stap hogerop kan, past hier perfect in brugge en waar zou hij naar toe moeten gaan? zijn vrouw heeft het hier perfect als urgentie arts zijn kinderen lopen hier school.
    -diaby heeft zelf al meermaals aangegeven dat hij weg wil
    -idem voor denswil
    - limbombe zal zijn goed seizoen willen verzilveren
    - clasie gaat ook niet blijven zal te duur zijn en heeft hier nu ook niet zo een grote indruk achtergelaten

Denk dat veel werk zal zijn voor deze zomer zowel voor Club en rsca
    no votes  

Soler's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Als je gaat huren moet idd iets zijn dat direct inzetbaar is markovic heeft wel goede voetjes, maar om daar 5a 6miljoen voor te geven.

Over Club betwijfel of vormer een stap hogerop kan, past hier perfect in brugge en waar zou hij naar toe moeten gaan? zijn vrouw heeft het hier perfect als urgentie arts zijn kinderen lopen hier school.
    -diaby heeft zelf al meermaals aangegeven dat hij weg wil
    -idem voor denswil
    - limbombe zal zijn goed seizoen willen verzilveren
    - clasie gaat ook niet blijven zal te duur zijn en heeft hier nu ook niet zo een grote indruk achtergelaten

Denk dat veel werk zal zijn voor deze zomer zowel voor Club en rsca
    Vormer gaf het zelf toch aan dat het in Brugge momenteel de beste optie voor zijn persoonlijk leven en voetballeven. Wordt op handen gedragen en weet wss ook wel waar zijn limiet ligt.
    V!B
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als Denswil naar het buitenland gaat zit die over 2 jaar terug in België/Nederland, ik zie het echt niet in hem.
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705
    no votes  

Pagina 2 van 54 Eerste 1234561252 ... Laatste

Regels voor berichten