Pagina 4 van 90 Eerste 123456781454 ... Laatste
    Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E_wout Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    nog niet op portaal zelf geweest maar ik zie wel dat de "random draw" gelijk opstart met de verkoop van "supporter tickets". Zeker dat je niet bij de random draw zit te kopen?

Bij EK ging dat precies toch wat vlotter wat de omkadering betreft. 'tsysteem trok dan wel op geen kloten, het was wel duidelijk. Ook met een groepscode bv. Nu met 4 een ticket kopen en ge weet niet eens als ge ietwat in de buurt van elkaar zal zitten.

edit: enkel betalen met Visa? Ik zit hier wel met mijn Mastercard...
    Idd, niet eens met vrienden kunnen zitten is klote!

Ik zat juist, maar pas in de allerlaatste stap komt dat vinkje voor goedkopere kaarten tevoorschijn.
    Dus de duurste aanduiden dat je zou willen betalen, helemaal procedure doorlopen en op einde net voor ultieme bevestiging kan je dan aanvinken dat goedkoper ook mag.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Nog snel lid maken voor huidige campagne bij lokale club. Kameraad doet dat ook.
    Heb je wel 0 punten, maar voor sommige matchen lukt dat mss nog wel.
    Maar moet je dan geen inschrijvingsgeld betalen?

Heb dat trouwens gedaan, maar moet wachten op bevestiging vermoed ik.
    no votes  

iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Maar moet je dan geen inschrijvingsgeld betalen?

Heb dat trouwens gedaan, maar moet wachten op bevestiging vermoed ik.
    Yup, 35 euro. Maar die ga je sowieso kwijt zijn via andere (minder betrouwbare) kanalen.

Zeker dat je nog deze campagne aangevraagd hebt en niet al voor kwalificaties 2020 die sinds paar weken ook te activeren is?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    Yup, 35 euro. Maar die ga je sowieso kwijt zijn via andere (minder betrouwbare) kanalen.

Zeker dat je nog deze campagne aangevraagd hebt en niet al voor kwalificaties 2020 die sinds paar weken ook te activeren is?
    Oei, ja, ik zie het. Heb me aangesloten voor 2020 maar volgens mij had ik geen andere optie.

Kan er hier niemand twee extra tickets bestellen of gaat dat niet? Zou zo graag deze ervaring willen meemaken.
    no votes  

iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pinkman Bekijk bericht
    Oei, ja, ik zie het. Heb me aangesloten voor 2020 maar volgens mij had ik geen andere optie.
    Door telefoontje te doen naar lokale club wel.
    Maar denk dat je met deze fanid-code nu ook wel erin zal geraken. Lijkt me sterk dat ze dat gecodeerd zouden hebben.

PS: net alles doorlopen. Mastercard kan ook.
    Ik heb volgende besteld:
    Engeland Cat 2 of lager
    Finale Conditional Cat 3
    Laatst gewijzigd door Pieter3770; 5 december 2017 om 14:18
    no votes  

{BK}Black Devil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    waar kan je tickets bestellen via de fanclubs , vind enkel de Random Ticket Sale op de site van FIFA

random ticket cat 3 is USD 105 , kan iemand me laten weten hoeveel het is als fanticket USD 100 dan ofzo ?

btw, belachelijk toch dat ze dit in dollars zetten , ze doen geeneens niet mee
    Laatst gewijzigd door {BK}Black Devil; 5 december 2017 om 16:15
    fiXoR
    [#clan10th]fiXoR aka [BGaMeS]-fiXoR-
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    hmm verschiet toch van de prijzen , op het EK kon je tickets voor 25 of 50 euro hebben , en de transportkosten zijn ook zo hoog , vlieger moskou 200-300 euro , sochi en kaliningrad is al meer dan 500 euro
    fiXoR
    ex-clans: united.fiXoR,.Ni|fiX,-=DFH=-DaRkSiDeR,-*[AoM]*darksider, {BK}Black_Devil
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    hmm verschiet toch van de prijzen , op het EK kon je tickets voor 25 of 50 euro hebben , en de transportkosten zijn ook zo hoog , vlieger moskou 200-300 euro , sochi en kaliningrad is al meer dan 500 euro
    Je kan nog in Gdansk (polen) geraken voor 185 euro h/t vanuit Eindhoven. Vanaf daar 2 a 2.5 uur rijden naar Kaliningrad.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E_wout Bekijk bericht
    Je kan nog in Gdansk (polen) geraken voor 185 euro h/t vanuit Eindhoven. Vanaf daar 2 a 2.5 uur rijden naar Kaliningrad.

Of vilnius zou nog goedkoper zijn blijkbaar zo te zien
    fiXoR
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor elke groepsmatch krijgt België in eerste instantie 8% van de tickets. 700 kaartjes worden telkens afgehouden voor de "football community", zijnde partners van de KBVB, familie van de spelers, leden van het Uitvoerend Comité,..

28 juni: België-Engeland (Kaliningrad): 2.119 tickets
    •Football Community: 700
    •Supporters: 1.419 (cat 1: 100 / cat 2: 330 / cat 3: 989)

ok, dus eerst 700 tickets uitdelen voor de BoBo's en dan mogen de "echte" supporters nog een goeie 1400 tickets onder elkaar verdelen.

Degoutant.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door {BK}Black Devil Bekijk bericht
    Moskou valt nog mee voor die prijs vind ik
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weer zo een doodsaaie groep. Engeland was de beste tegenstander die Belgie kon uitloten. Het probleem waar Belgie mee kampt in het kwadraat uitvergroot bij de Engelsen, met nog lekker meer druk dan de Belgen. Wel een leuke wedstrijd maar als beide ploegen zich niet laten verrassen, kunnen ze spelers laten rusten. Panama zal wel een fysiek sterk team zijn, maar is toch een relatief zwak team. Tunesie zal defensief sterk staan, en een beetje doen terugdenken aan de match tegen de Japanners. Op zich een goede loting. Als we alles tot de kwartfinale overleven, komen we dan mogelijk wel uit tegen Brazilie of Duitsland als beiden hun groep winnen (en laten we hopen that one of them doesn't), al heb ik wel het gevoel dat de Belgen op zich beter zullen zijn tegen topploegen, dan ploegen die op zijn Wales / IJslands / Peruaans spelen. En hopelijk weet Martinez wel backs te plaatsen wanneer dit moet want Mexico heeft onze verdediging kapot gespeeld door diepteballen in de lucht te smijten via de flank, en zo onze verdediging te ontregelen. Meunier moest toen echt een rijtje lager spelen, en Jordan erin voor (was het Chadli? toen). De Belgen werden daar tactisch overklast. Ik ben op zich echt geen fan van die 3-4-2-1. Hoewel met Lukaku in de spits, de twee Hazards op het aanvallend middenveld en dan Nainggolan en De Bruyne op het middenveld, of mogelijk zelfs De Bruyne rechts (maar in zwervende rol) kan wel werken terug (al kan Meunier ook wel die voorzetten geven die Lukaku nodig heeft). Bidden dat onze verdedigers fit blijven en er zullen staan, maar ik vrees ervoor. Witsel vind ik ook wel handig voor defensieve stabiliteit, maar het zal ook afhangen van wie in vorm is en wie niet. En wat jeugdig enthousiasme zoals Tielemans in de ploeg kan ook geen kwaad. Engels ook zeker meenemen naar het WK verder. Als spits twijfel ik niet aan de capaciteiten van Lukaku, en ik vind hem wel de killer spits die we nodig hebben, maar er zal ook wat meer op zijn maat gespeeld moeten worden.
    Laatst gewijzigd door Lakigigar; 18 december 2017 om 19:25
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad, gaat echt geen probleem worden voor de RD. De meeste van die spelers reizen wekelijks toch ook met hun jets en dergelijke voor europees voetbal. En ik betwijfel ook ten zeerste of PSG, City, of Napoli een trein nemen als zij even 1000 km verder moeten spelen. Het zijn max. 2 uren vliegen in Rusland dus dat komt dik in orde !
    no votes  

iTrader
    194 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Er is dus werkelijk geen mens geïnteresseerd in die kaarten he!
    no votes  

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ge moet u eens indenken wat dat in Qatar gaat geven. :')
    no votes  

Pagina 4 van 90 Eerste 123456781454 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten