Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Googke Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja, veel dus in het buitenland eigenlijk. Beerschot kunt ge moeilijk serieus nemen, dat waren vooral Ajax en AZ. Mertens en Chadli kwamen uit het niets naar boven. Hazard heeft nooit in België gespeeld. Valt dus dik mee.

Daarnaast hadden de spelers met buitenlandse achtergrond hadden ook allemaal even goed voor hun andere nationaliteit kunnen kiezen. Chance dat Congo en Marokko niet zo veel voorstellen.
    Wat in het buitenland? Ze zijn bijna allemaal gevormd bij jeugdopleidingen in België.

In België is het niveau van de jeugdopleidingen nu eenmaal vrij deftig, dat heeft niets te zien met het niveau van onze competitie.

Ook moet je dan nog als een klein land wat geluk hebben dat verschillende goede spelers in één generatie zitten, niets om beschaamd over te zijn.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tolya Bekijk bericht
    da's dus het probleem hé
    dat geeft ook voor andere toplanden.

schrap ne keer de matchen tegen cyprus, saudi-arabie, gibraltar en co en
    Dat geldt niet voor andere toplanden, hoor. Duitsland heeft er 2 verloren op dit WK. Oa tegen Zuid Korea.
    SA telt niet mee, het gaat wel degelijk over officiële wedstrijden, geen friendlies.
    En bij die andere landen kan je óók wedstrijden tegen voetbaldwergen schrappen. En dan nog, als je ze schrapt, hebben we niet méér wedstrijden verloren he.
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Ik zou al blij zijn moesten we de Nations League winnen. Akkoord, het is eerder een vriendschappelijk toernooi... Maar het is in ieder geval wel een officieel toernooi. En ik ben er zeker van dat de vier landen die de finales mogen spelen in juni, er vol voor zullen gaan. Een trofee is een trofee. En als België erbij is, zal er sowieso wel terug hype zijn.
    Dat geloof ik toch niet hoor, die Nations League is een mooi initiatief maar is en blijft een veredeld oefentornooi.

Je hoort ook niemand van de spelers en omkadering toeteren over die Nations League, alleen maar over 2020/2022. En terecht.
    no votes  

Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    In divisie 1 zullen er niet veel ploegen echt van wakker liggen. Via de gewone weg is het makkelijker een EK ticket te versieren.

Maar was het niet zo dat in de andere divisies ook 1 ticket te verdienen valt voor het EK? Voor die kleine landen wordt de Nations League dan wel belangrijk
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Archaos Bekijk bericht
    In divisie 1 zullen er niet veel ploegen echt van wakker liggen. Via de gewone weg is het makkelijker een EK ticket te versieren.

Maar was het niet zo dat in de andere divisies ook 1 ticket te verdienen valt voor het EK? Voor die kleine landen wordt de Nations League dan wel belangrijk
    De winnaar van elke league krijgt een EK ticket. Dus er worden voor zover ik begrepen heb, 4 EK tickets weggegeven via de Nations League. Indien de winnaar reeds een EK ticket heeft door de normale kwalificatie, dan wordt dit doorgegeven aan de 2de, 3de,... indien nodig.
    no votes  

Wilcao's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxioso Bekijk bericht
    Dat geloof ik toch niet hoor, die Nations League is een mooi initiatief maar is en blijft een veredeld oefentornooi.

Je hoort ook niemand van de spelers en omkadering toeteren over die Nations League, alleen maar over 2020/2022. En terecht.
    Volgens mij ga je zelfs niet meedoen in de knock-out als je via de normale weg al een ticket hebt. Ik dacht dat de gewone kwalificatie tussen de poule en knockout zat en alleen ploegen meedoen die geen ticket hebben. Ik kan mis zijn.
    no votes  

Maxioso's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wilcao Bekijk bericht
    Volgens mij ga je zelfs niet meedoen in de knock-out als je via de normale weg al een ticket hebt. Ik dacht dat de gewone kwalificatie tussen de poule en knockout zat en alleen ploegen meedoen die geen ticket hebben. Ik kan mis zijn.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League

Als je Wiki moet geloven klopt uw verhaal alvast
    Maar zoals gezegd zal dat vooral voor alles wat niet in pot 1 zit belangrijk zijn.
    no votes  

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    https://www.uefa.com/uefanationsleag...3.html?iv=true

volgens dit, spelen de groepswinnaars van Div. 1 in dat knock-out tornooi?

*edit* ok, hier is wat ik niet snap. volgens wiki spelen de 4 groepswinnaars het tornooi. tenzij ze al gekwalificeerd zijn voor Euro 2020.
    maar de matchen van de NL zijn september - november 2018, ECQ begint pas in maart 2019 (tot maart 2020). het eindtornooi van de NL is in juni 2019. hoe kan je dan al gekwalificeerd zijn?
    Laatst gewijzigd door marcel; 17 juli 2018 om 17:29
    no votes  

ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    https://www.uefa.com/uefanationsleag...3.html?iv=true
    maar de matchen van de NL zijn september - november 2018, ECQ begint pas in maart 2019 (tot maart 2020). het eindtornooi van de NL is in juni 2019. hoe kan je dan al gekwalificeerd zijn?
    De winnende landen spelen in juni 2019 een finale voor de Nations League beker. Daarnaast komen in 2020 extra play-offs waar de groepswinnaars van de Nations League een ticket krijgen (indien reeds gekwalificeerd de 2e van de groep). Het zijn dus 2 verschillende reeksen maar de toegangscriteria zijn van dezelfde basis.
    no votes  

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten