Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste
    ilgonwe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Er zullen wss nog veel Japanse cliché-woordjes vallen om de afwisseling erin te houden: sushi, sashimi, samurai-zwaarden, harakiri, seppuku, sumo-worsteling, shogun coach. Karl is daar al tot vervelens toe mee afgekomen, dus denk dat je je daar ook snel aan zult ergeren. Frank Raes heeft maar een beperkte woordenschat, herhalen is goud, spreken is zilver

Als het wat te lang duurt zal de brave man nog "karoshi" uitleggen. "Ja, dat is een Japanse term voor te veel uren werken, met de dood tot gevolg, zoals in deze extra tijd!"
    no votes  

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonas89 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    'Dat had ik niet mogen zeggen' had er ook wel bij gemogen...

Gegarandeerde hit...
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Omdat Lukaku in iedere mogelijke context een begenadigd spits is die de goals aan mekaar rijgt en enorm weegt op een verdediging van wereldklasse,

behalve bij de Duivels daar vervalt hij in een soort van speler/coach die het op het veld zo druk heeft me sakkeren op zichzelf en anderen dat er van enige vorm van voetbal (of zelfs beweging) geen sprake is.
    Mooie voorspelling door een kenner hierzo.
    Playing: CS:GO, Apex Legends
    Origin: pjfisc
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Baldarich's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pie-jie Bekijk bericht
    Ja, want we hebben echt al de moeilijkste tegenstanders gehad, nl. Tunesië en Panama.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    We zien onszelf als bescheiden, maar na de overwinning tegen Tunesië denken er toch velen dat we echt wereldkampioen gaan worden, afgaande op Facebook en Hans en Ria op het marktplein van een random Vlaamse gemeente.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baldarich Bekijk bericht
    Ja, want we hebben echt al de moeilijkste tegenstanders gehad, nl. Tunesië en Panama.
    Totaal naast de kwestie ... Hij zegt, behalve bij de RD, maar hij is wel topschutter intussen. Ahja, blijf maar neuten gij .
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ja want dit was echt de thread waarin duidelijk volstrekt normale en doordachte voorspellingen geplaatst werden, ongeveer een jaar geleden dan nog .

Wel blij voor je dat je weer een stok dacht gevonden te hebben om mee te slaan, t heeft ergens zelfs iets schattig, zo'n hevige fan hebben, hier op dit fora.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja want dit was echt de thread waarin duidelijk volstrekt normale en doordachte voorspellingen geplaatst werden, ongeveer een jaar geleden dan nog .

Wel blij voor je dat je weer een stok dacht gevonden te hebben om mee te slaan, t heeft ergens zelfs iets schattig, zo'n hevige fan hebben, hier op dit fora.
    Oh, was jouw voorspelling dan als ludiek/grappig bedoeld? Heb ik even gemist dan.

Insgelijks .

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Oh, was jouw voorspelling dan als ludiek/grappig bedoeld? Heb ik even gemist dan.

Insgelijks .
    Neen, absoluut niet ludiek bedoeld. Kon ook niet als je de reacties ervoor las he. Daaruit bleek duidelijk dat je deze thread als hyperserieus moe(s)t beschouwen.

En ik ben geen fan hoor, allesbehalve zelfs, enfin ik ben van veel fan, maar jij hoort daar niet bij (helaas? of gelukkig?).

(Blijf overigens voor 100% achter men oorspronkelijke bericht staan hoor, zelfs moest het niet ludiek bedoeld zijn (wat het wel was, jammer dat je dat niet kan opmerken maar goed dat is u(w?) zaak), toen op dat moment was Lukaku niks meer dan een slome neger die enkel kon wijzen en reclameren op de rest, terwijl hij zelf een schim was van zelfs de speler die hij op zijn 16de bij Anderlecht was, dat hij nu op het WK wel eindelijk iets of wat degelijk lijkt te spelen bij de nationale ploeg verandert niks aan mijn voorspelling van toen, k zou net dezelfde voorspelling doen moest ik het opnieuw kunnen doen, en k was zelfs in deze enorm beperkte thread niet de enige als je hem zo eens in de rapte doorleest).

K zou nog kunnen beginnen over t feit dat ik me nooit een kenner genoemd heb (onlangs zelfs zelf nog het tegendeel gezegd ergens in een thread hier) maar goed, we zullen maar aannemen dat dat ludiek bedoeld was zeker.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    (Blijf overigens voor 100% achter men oorspronkelijke bericht staan hoor, zelfs moest het niet ludiek bedoeld zijn (wat het wel was, jammer dat je dat niet kan opmerken maar goed dat is u(w?) zaak), toen op dat moment was Lukaku niks meer dan een slome neger die enkel kon wijzen en reclameren op de rest, terwijl hij zelf een schim was van zelfs de speler die hij op zijn 16de bij Anderlecht was, dat hij nu op het WK wel eindelijk iets of wat degelijk lijkt te spelen bij de nationale ploeg verandert niks aan mijn voorspelling van toen, k zou net dezelfde voorspelling doen moest ik het opnieuw kunnen doen, en k was zelfs in deze enorm beperkte thread niet de enige als je hem zo eens in de rapte doorleest).
    Lukaku heeft gewoon enorm hard gewerkt, heeft alle kritiek effectief gelezen en ipv zijn middelvinger op te steken heeft hij alle raad echt ter harte genomen en heeft met die kritiek effectief iets gedaan.

En hij is ook gewoon beter geworden het laatste jaar.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lukaku is een beast dit WK, daarvoor moest ik er ook niet veel van hebben. Hopelijk blijft hij zo spelen.
    no votes  

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingCunta Bekijk bericht
    Lukaku is een beast dit WK, daarvoor moest ik er ook niet veel van hebben. Hopelijk blijft hij zo spelen.
    Niet alleen dit WK hoor. Hij is al enkele jaren snel aan het evolueren, en zeker na zijn eerste paar maanden bij United heeft hij grote sprongen gemaakt. De Belgische pers zat echter nog in 2014, waardoor de perceptie over Lukaku bij het grote publiek ook uit bleef.

't Is tegenwoordig al zo erg dat als een Franse speler praat over onze "twee wereldspelers" dat HLN al vermoedt dat het over Hazard en Lukaku gaat, terwijl De Bruyne toch nog altijd eerder aanspraak maakt op die titel. En voor het WK slaagde diezelfde "krant" er niet in om Lukaku meer dan een 6/10 te geven voor wedstrijden omdat hij af en toe controles mist en kansen niet afwerkt. Nu is hij ineens een wereldspeler.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Lukaku is een zeer sterke speler anders scoor je geen 100x in de premier league. Dat hij bij Man United even droog gestaan heeft komt ook doordat hij daar de 'service' wat mist. Natuurlijk zijn er heel veel Lukaku haters, net zoals er Fellaini haters zijn vooral bij Manchester dan. Bij de eerstvolgende slechte wedstrijd zie je die weer allemaal opduiken.

Idem Martinez, wordt op een schavotje gezet als taktisch meestergenie, door dezelfde kranten als die enkele weken geleden maar al te graag rapporteerden van de facebook-groepen "Martinez buiten!". Ook met 30 reporters naar Brussel om "het verzet tegen Martinez" in kaart te brengen, tienduizenden likes op facebook, terwijl er maar 6 man stond. Internet helden.

heeft alle kritiek effectief gelezen en ipv zijn middelvinger op te steken heeft hij alle raad echt ter harte genomen en heeft met die kritiek effectief iets gedaan.
    Hilarisch gewoon. Dit moet zowat het grappigste zijn dat ik hier al gelezen heb.

Ja Lukaku zijn beste raadgevers zijn zijn haters de afgelopen 5 jaar!
    Zij hebben hem het advies en de raad gegeven!
    Lukaku leest dit allemaal mee op HLN en de communities!
    Waarom Thierry Henri nog gebruiken, geef hem gewoon een tablet!
    Dream on dude. Lukaku kotst jullie uit.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 10 juli 2018 om 09:48
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor elke anti-lukaku fan heb je natuurlijk ook een lukaku piet zuiger die niet wouden zien dat hij constant buitenspel liep, amper bewoog, bijna alle lucht duels verloor, bijna altijd een slechte eerste controle...

Daar is hij dit WK overal op verbeterd waardoor hij nu echt wel top is op het WK.
    no votes  

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingCunta Bekijk bericht
    Voor elke anti-lukaku fan heb je natuurlijk ook een lukaku piet zuiger die niet wouden zien dat hij constant buitenspel liep, amper bewoog, bijna alle lucht duels verloor, bijna altijd een slechte eerste controle...

Daar is hij dit WK overal op verbeterd waardoor hij nu echt wel top is op het WK.
    wauw hij leert veel in zeer korte tijd als hij dat allemaal in die paar WK wedstrijden heeft geleerd
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

Pagina 3 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten